Πρώτη δοκιμή: Νέο Toyota C-HR | Με επιδόσεις GTi & κατανάλωση scooter
- Πρώτο Toyota με «χωνευτές» χειρολαβές για καλύτερη αεροδυναμική στο φουτουριστικό αμάξωμα
- Επιταχύνει σαν GTi και μέσα στην πόλη καίει 3,5 λτ./100 χλμ.
- Έχει δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ που κινεί τους πίσω τροχούς και το κάνει 4Χ4
- Περνάς από λακκούβα; Τα αυτορυθμιζόμενα αμορτισέρ μαλακώνουν. «Στρίβεις»; Σφίγγουν
Πρώτο Toyota με «χωνευτές» χειρολαβές για καλύτερη αεροδυναμική στο φουτουριστικό αμάξωμα
Το εντελώς νέο, δεύτερης γενιάς, Toyota C-HR έχει περίπου τις ίδιες διαστάσεις με το προηγούμενο (4,36 μ. σε μήκος και ίδιο μεταξόνιο στα 2.640 χλστ.) και ξεχωρίζει για το φουτουριστικό του design. Υιοθετεί πολλά από τα στοιχεία που είδαμε στο πρωτότυπο Prologue concept, όπως τα λεπτά και φουτουριστικά φώτα και η πιο επιβλητική γρίλια. Επίσης, για πρώτη φορά σε ένα Toyota οι χειρολαβές είναι «χωνευτές» σε όλες τις πόρτες και εξέχουν αυτόματα όταν χρειάζεται. Αυτό είναι ένα από τα πολλά τρικ που συντέλεσαν στην βελτίωση της αεροδυναμικής που στην πράξη σημαίνει χαμηλότερη κατανάλωση και λιγότερο θόρυβο από τον αέρα.
Επιταχύνει σαν GTi και μέσα στην πόλη καίει 3,5 λτ./100 χλμ.
ΕξΆ αρχής το νέο C-HR δε διαθέτει έκδοση βενζίνης, πόσο μάλλον diesel. Κινείται αποκλειστικά με υβριδικό σύστημα, στο οποίο άλλωστε η Toyota είναι… μάστορας εδώ και 25 χρόνια. Έτσι το νέο C-HR λαμβάνει την full hybrid έκδοση των 140 ίππων (ξανά με 1.800άρι μοτέρ) που είδαμε στην ανανεωμένη Corolla. Το μοντέλο της δοκιμής ήταν αυτό με το 2λιτρο υβριδικό σύστημα και ισχύ στα 197 άλογα. Όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας, οι επιδόσεις θυμίζουν GTi (0-100 σε 7,7 δλ, 60-100 σε 4,1 δλ. και 80-120 σε 4,7 δλ.). Την ίδια στιγμή η κατανάλωση είναι… αστεία με πραγματική μέση τιμή γύρω στα 5 λτ./100 χλμ. Μέσα στην πόλη μάλιστα πέφτει με ευκολία γύρω στα 3,5 λτ./100 χλμ.. Επίσης, για πρώτη φορά είναι διαθέσιμο και σε plug-in υβριδική έκδοση, δάνειο από το καινούριο Prius, με 233 άλογα και περίπου 70 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας.
Το φουτουριστικό update στο πίσω μέρος έρχεται μέσα από τη φωτιζόμενη μπάρα και το επίσης φωτιζόμενο σήμα της Toyota.
Έχει δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ που κινεί τους πίσω τροχούς και το κάνει 4Χ4
Το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό C-HR της δοκιμής με τον 2λιτρο θερμικό κινητήρα μπορεί να συνδυαστεί και με σύστημα τετρακίνησης. Αυτή όμως δεν είναι μηχανική, με άξονα μετάδοσης ή κάποιο πολύδισκο συμπλέκτη, αλλά ηλεκτρική. Υπάρχει λοιπόν ένας δεύτερος ηλεκτροκινητήρας 41 ίππων και 84 Nm ροπής που κινεί αποκλειστικά τους πίσω τροχούς. Όταν λοιπόν χρειαστεί στο χιόνι, στη βροχή ή ακόμα και όταν κινείται γρήγορα κανείς στο στεγνό, τότε υπάρχει άμεση εμπλοκή του πίσω άξονα και έτσι το C-HR γίνεται 4Χ4.
Περνάς από λακκούβα; Τα αυτορυθμιζόμενα αμορτισέρ μαλακώνουν. «Στρίβεις»; Σφίγγουν
Το νέο Toyota C-HR μπορεί να εξοπλιστεί με εξελιγμένα αμορτισέρ που αλλάζουν την απόσβεσή τους παθητικά (δεν μπορεί να επιλέξει με κουμπί ο οδηγός την λειτουργία τους όπως στις ενεργητικά ρυθμιζόμενες ανάρτησης). Τα αμορτισέρ αυτά είναι στάνταρ στην έκδοση με το Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Οι τιμές για την πληρέστατη βασική έκδοση C-ULT των 140 ίππων ξεκινούν από 29.300 ευρώ, ενώ η τιμή για το μοντέλο της δοκιμής είναι στα 41.950 ευρώ, πάντα με 6 χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και 11 χρόνια για τη μπαταρία. Δείτε εδώ αναλυτικά τις τιμές και τον εξοπλισμό ανά έκδοση του ολοκαίνουργιου Toyota C-HR.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τη δοκιμή του νέου Toyota C-HR με τους 197 ίππους και την ηλεκτρική τετρακίνηση.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση: Ξεχωρίζει για το φουτουριστικό του design |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό: Οδηγοκεντρικό και πιο premium |
Σελίδα 4 | Κινητήρες: Επιδόσεις GTi με κατανάλωση… scooter |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Εύχρηστο και οδηγικά ευχάριστο |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 7 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |