ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Σχεδίαση: Ξεχωρίζει για το φουτουριστικό του design
5 Φωτογραφίες »

Σχεδίαση: Ξεχωρίζει για το φουτουριστικό του design

80.073 Επισκέψεις στο άρθρο (26/1/2024)

Κάλλιστα θα μπορούσε να είναι ένα πρωτότυπο που ξέφυγε από μια έκθεση αυτοκινήτου. Δε νομίζεις; Είναι όμως το ολοκαίνουργιο, 2ης γενιάς, Toyota C-HR και μπορείς να το δεις από κοντά στις εκθέσεις της Toyota επί ελληνικού εδάφους. Οι τιμές του ξεκινούν από τα 29.300 ευρώ, ενώ το μοντέλο της δοκιμής είναι αυτό με το 2λιτρο υβριδικό σύστημα κίνησης των 197 ίππων και την ηλεκτρική τετρακίνηση (από 37.270 ευρώ), που με το εξοπλιστικό πακέτο GR Sport είναι αλήθεια πως ξεφεύγει σε τιμή (41.950 ευρώ).


Εντελώς φουτουριστική σχεδίαση για το νέο Toyota C-HR. Ξεχωρίζει η κουπέ γραμμή της οροφής με το μικρό πίσω παράθυρο, ενώ οι χειρολαβές είναι πλέον χωνευτές στο αμάξωμα (πρώτη φορά σε Toyota) για καλύτερη αεροδυναμική.
5 Φωτογραφίες »

Εντελώς φουτουριστική σχεδίαση για το νέο Toyota C-HR. Ξεχωρίζει η κουπέ γραμμή της οροφής με το μικρό πίσω παράθυρο, ενώ οι χειρολαβές είναι πλέον χωνευτές στο αμάξωμα (πρώτη φορά σε Toyota) για καλύτερη αεροδυναμική.


Σίγουρα το «βάρος» της συνέχισης της εμπορικής επιτυχίας του προηγούμενου θα πέσει στην πιο… εύπεπτη έκδοση με τον 1,8 λτ. κινητήρα και τους 140 ίππους. Όπως και να έχει η ουσία είναι πως το Toyota C-HR αποδείχτηκε λίρα εκατό για την εταιρεία, αφού απέδειξε στους Ιάπωνες ότι μπορούν να βγάλουν αρκετά χρήματα από ένα αυτοκίνητο που χτυπάει πρωταρχικά στην εμφάνιση με την Toyota να αναφέρει πως το 59% όσων αγόρασαν C-HR ήταν νέοι πελάτες. Στη χώρα μας μόνο το C-HR πούλησε σχεδόν 14.000 μονάδες από το 2017 που λανσαρίστηκε (πάνω από 840.000 πανευρωπαϊκά) και έγινε το εν Ελλάδι best seller της κατηγορίας.

Το νέο C-HR λοιπόν «βγάζει μάτι» με τον φουτουριστικό του σχεδιασμό. ΅Έχει περίπου τις ίδιες διαστάσεις με πριν (28 χλστ. λιγότερα σε μήκος από τα 4.390 χλστ. του προηγούμενου), διατηρώντας το μεταξόνιο των 2.640 χλστ. και όντας 35 χλστ. πιο φαρδύ. Μπροστά θυμίζει «σφυροκέφαλο καρχαρία» έχοντας κοινά στοιχεία με το εντελώς ηλεκτρικό bΖ4X και το νέο Prius, όντας αιχμηρό, δυναμικό και φωνάζοντας πως είναι εξηλεκτρισμένο. Στο πλάι όπως βλέπετε έχουν διατηρηθεί οι αναλογίες και η κουπέ γραμμή της οροφής με το μικρό πίσω παράθυρο, ενώ οι χειρολαβές είναι πλέον χωνευτές στο αμάξωμα (πρώτη φορά σε Toyota) για καλύτερη αεροδυναμική. Το φουτουριστικό update στο πίσω μέρος έρχεται μέσα από τη φωτιζόμενη μπάρα και το επίσης φωτιζόμενο σήμα της Toyota.
 

Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή: Νέο Toyota C-HR | Με επιδόσεις GTi & κατανάλωση scooter
Σελίδα 2Σχεδίαση: Ξεχωρίζει για το φουτουριστικό του design
Σελίδα 3Εσωτερικό: Οδηγοκεντρικό και πιο premium
Σελίδα 4Κινητήρες: Επιδόσεις GTi με κατανάλωση… scooter
Σελίδα 5Στο δρόμο: Εύχρηστο και οδηγικά ευχάριστο
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL