2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το νέο Golf με τον 1.500άρη βενζινοκινητήρα και τους 130 ίππους, σε κερδίζει με την οικονομία του.
Δοκιμή: VW Golf 1,5 TSI EVO με 130 PS
47.520 Επισκέψεις στο άρθρο (30/5/2018)
Η περίοδος που διανύουμε δεν ευνοεί την πετρελαιοκίνηση. Αντίθετα, ωθεί τους κατασκευαστές να βρουν νέα περιθώρια εξέλιξης των μοτέρ βενζίνης. Ο νέος 1.500άρης κινητήρας της VW με 130 ίππους, έρχεται να δείξει ότι το παλιό, γνωστό μας καύσιμο μπορεί να έχει πολύ μέλλον ακόμη.
Υβριδικά σύνολα με πρίζα ή χωρίς, κινητήρες ντίζελ, φυσικό αέριο, ηλεκτροκίνηση: υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές για το παρόν και πολύ περισσότερο για το μέλλον της αυτοκίνησης. Για διάφορους λόγους όμως και παρόλη την πρόοδο, η τρέχουσα περίοδος φαίνεται να εξαρτάται, και πολύ μάλιστα, από την κλασσική επιλογή: τη βενζίνη.
Ειδικά η VW η οποία βρέθηκε στο μάτι του κυκλώνα με το ζήτημα των κινητήρων ντίζελ, έχει ρίξει πολύ -ερευνητικό- χρήμα στην ηλεκτροκίνηση και σε οποιαδήποτε άλλη μορφή ενέργειας. Από αυτό το φάσμα όμως, σε καμία περίπτωση δεν απομακρύνεται η χρήση βενζίνης. Θα έλεγε κανείς ότι δεν υπάρχει κάτι ανεξερεύνητο στο χώρο των βενζινοκινητήρων, ότι τα περιθώρια έχουν εξαντληθεί. Δεν είναι όμως έτσι και αυτό το λένε ανοικτά πολλές εταιρείες. Μια έξτρα απόδειξη είναι και το 1.500άρι Golf, με το νέο κινητήρα των 130 ίππων, ο οποίος έκανε πρεμιέρα πέρυσι τέτοια εποχή, όταν γνωρίσαμε στο εξωτερικό και το λίφτινγκ του έβδομης γενιάς μικρομεσαίου VW.
Ο στόχος είναι σαφής: να δοθεί μια άξια πρόταση εκεί στους 120-130 ίππους όπου ο ανταγωνισμός σκληραίνει και ταυτόχρονα να βρουν και οι φανατικοί του ντίζελ μια εναλλακτική από την πλευρά της βενζίνης, η οποία θα τους δίνει παραπλήσια χαρακτηριστικά κατανάλωσης και ρύπων.
Αυτό γίνεται σαφές και από την τιμή, η οποία με σημείο εκκίνησης τα 21.900 ευρώ (για πεντάθυρο αμάξωμα) έρχεται και πέφτει ακριβώς πάνω στο 1,6 TDI μοντέλο των 115 ίππων.
Ολοκληρωμένο όπως κάθε Golf το 1,5 TSI EVO BlueMotion καταφέρνει να συνδυάσει τα πάντα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ειδικά η VW η οποία βρέθηκε στο μάτι του κυκλώνα με το ζήτημα των κινητήρων ντίζελ, έχει ρίξει πολύ -ερευνητικό- χρήμα στην ηλεκτροκίνηση και σε οποιαδήποτε άλλη μορφή ενέργειας. Από αυτό το φάσμα όμως, σε καμία περίπτωση δεν απομακρύνεται η χρήση βενζίνης. Θα έλεγε κανείς ότι δεν υπάρχει κάτι ανεξερεύνητο στο χώρο των βενζινοκινητήρων, ότι τα περιθώρια έχουν εξαντληθεί. Δεν είναι όμως έτσι και αυτό το λένε ανοικτά πολλές εταιρείες. Μια έξτρα απόδειξη είναι και το 1.500άρι Golf, με το νέο κινητήρα των 130 ίππων, ο οποίος έκανε πρεμιέρα πέρυσι τέτοια εποχή, όταν γνωρίσαμε στο εξωτερικό και το λίφτινγκ του έβδομης γενιάς μικρομεσαίου VW.
Ο στόχος είναι σαφής: να δοθεί μια άξια πρόταση εκεί στους 120-130 ίππους όπου ο ανταγωνισμός σκληραίνει και ταυτόχρονα να βρουν και οι φανατικοί του ντίζελ μια εναλλακτική από την πλευρά της βενζίνης, η οποία θα τους δίνει παραπλήσια χαρακτηριστικά κατανάλωσης και ρύπων.
Αυτό γίνεται σαφές και από την τιμή, η οποία με σημείο εκκίνησης τα 21.900 ευρώ (για πεντάθυρο αμάξωμα) έρχεται και πέφτει ακριβώς πάνω στο 1,6 TDI μοντέλο των 115 ίππων.
PREMIUM Η VW, ολο και κατι μαθαινει κανεις καθε μερα.......
αν ταχεις τα 22 χιλιάρικα , ότι καλύτερο και φουλ τεχνολογία... μαζί με το πρεστίζ που είναι πρεμιουμ και με την αρίστη μεταπωλητή αξία… ότι καλύτερο… αν δεν αναζητάς SUV..και σεντάν ..δεν ξέρω αν αυτό το μοντέλο το βγάλουν και σε σεντάν ..σαν Τζέτα.. ήθελα μια πληροφόρηση γιαυτό; αν ναι και πού θα είναι κατασκευασμένο;
Με λιγότερα από 21000 αγοράζεις το opel astra black edition 1, 4 150 hp έκδοση innovation που έχει τα πάντα ,όταν λέμε τα πάντα εννοούμε τα πάντα.