5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο VW Golf με τον 1.000άρη TSI κινητήρα απόδοσης 110 ίππων και 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Δείτε την άποψή μας στην αναλυτική δοκιμή.
Δοκιμή: Νέο VW Golf 1,0 λτ. με 110 PS
29.077 Επισκέψεις στο άρθρο (12/7/2017)
Το 1.000άρι Golf με το χειροκίνητο κιβώτιο της δοκιμής ξεχωρίζει με το high tech προφίλ του, την υψηλή ποιότητα κατασκευής και τον οικονομικό του χαρακτήρα για όσα προσφέρει.
Η VW κατάφερε στο ανανεωμένο μικρομεσαίο της μοντέλο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο, την ήδη κορυφαία, ποιότητα κύλισης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
What is new
- Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
- High-tech εσωτερικό
- Κατανάλωση 6,4 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 20.200 ευρώ (5d)
Μετά την δοκιμή που πραγματοποιήσαμε στο ανανεωμένο VW Golf με τον 1,0 TSI κινητήρα των 110 ίππων και με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG (Διαβάστε τη δοκιμή εδώ), όπως αναμενόταν δοκιμάζουμε και τη χειροκίνητη έκδοση του με κιβώτιο έξι σχέσεων, η οποία διαχρονικά αποτελεί και την πιο δημοφιλή επιλογή μεταξύ των αγοραστών του best seller μοντέλου της γερμανικής φίρμας. Μάλιστα συγκριτικά με την έκδοση του DSG κιβωτίου είναι φθηνότερη κατά 1.700 ευρώ, ενώ και στις δοκιμές μας αποδείχτηκε οριακά και πιο οικονομικό σε κατανάλωση.
Από 20.200 ευρώ με πλούσιο εξοπλισμό
Η τιμή του ανανεωμένου βενζινοκίνητου VW Golf στην αρχική 5θυρη έκδοση Comfortline ορίζεται στα 20.200 ευρώ, ποσό παραπλήσιο με αυτό του προ-ανανέωσης μοντέλου, ωστόσο εξακολουθεί να βρίσκεται λίγο πιο πάνω των άμεσων ανταγωνιστών του. Από την άλλη βέβαια, η έκδοση έρχεται με πλήρη εξοπλιστικό πακέτο που περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, όπως 7 αερόσακους, ζάντες αλουμινίου και cruise control. Και φυσικά δε θα πρέπει να παραλείψουμε πως όσοι το επιλέξουν δε θα αντιμετωπίσουν ποτέ το παραμικρό πρόβλημα να του πουλήσουν ως μεταχειρισμένο, καθώς διατηρεί μεταπωλητική αξία.
Το παιρνεις οταν ειναι να πας να παιξεις γκολφ. Αν θες ομως πραγματικο αυτοκινητο για απολαυστικη οδηγηση, αξιοπιστια και καμμια 20αρια αλογα παραπανω στα ιδια κυβικα, αυτη τη στιγμη ειναι μονοδρομος το Civic!
21000 χιλιαρικα για το ποιο άσχημο κι αναξιόπιστο ευρωπαϊκό χιλιαράκι; Μη σπρώχνεστε ένας...ένας
Tα 110 αλόγατα είναι δυναμό μετρημένα ή μουσαντέ;; Δηλαδή ότι γράφει το πραπαγανδιστικό φυλλάδιο της Γκόλφως; Θέλω να ξέρω και ας μην πρόκειται να αγοράσω ποτέ πχιοτικό αυτοκίνητο!! ;)
Τα ίδια και τα ίδια...Η Giulietta παρά τα 8 της χρόνια παραμένει πολύ πιο ελκυστική σε ΟΛΑ από ό,τι ο κουβάς. Εσωτερικός διάκοσμος,ομορφιά, απόλαυση οδήγησης, ποιότητα και πλέον αξιοπιστία...
Για τους φιλους που μιλανε για Alfa Romeo Giulietta θα τους πω οτι δεν ειναι ανταγωνιστικο μοντελο με το VW καθως η Alfa ανηκει στην Premium κατηγορια.......Η τιμη του Golf ειναι εξοργιστικά ακριβη,στα επιπεδα της κλεψιας.Ενα αυτοκινητο με ημιακαμπτο αξονα δεν συγκρινεται με αυτοκινητα που εχουν πολλαπλων συνδεσμων.Ε δεν θα ξεχασουμε κι αυτα που ξερει ακομα και ενα παιδακι 5ης δημοτικου......Θα περιμεναμε απ το AUTOTRITI να εχει στην συνοψη...στα αρνητικα τον Ημιακαμπτο.....Με 17500 οντως μπορεις να αγορασεις Giulietta με 120αλογα και με 19500 τον Diesel κινητηρα της Alfa με πολλαπλων συνδεσμων αναρτηση σε ολες τιε εκδοσεις και παραμετροποιηση οδηγησης με το συστημα DNA......και 5 χρονια εγγυηση
Τα 1000 αρια αυτοκινητα euro3 και εως χρονολογιας 2007 χτυπαγανε καταναλωσεις 8,5 λιτρα και τωρα που καινε εως 6 προβληματιζει τον κοσμο και παλι,οι μισθοι ειναι χαμηλοι αυτο ειναι το προβλημα και η τιμη της βενζινης στα υψη ,αν ειχε κατω απο το ευρω το tuning θα πηγαινε συννεφο.
Τουλάχιστον σημαντική παράβλεψη στο άρθρο σας η ΜΗ αναφορά του ΑCC(Active cruise control). Μιλάμε για σύστημα που μπορεί να βελτιώσει ριζικά την εμπειρία οδήγησης, πρωτοεμφανίστηκε περίπου πριν μια 10ετία (παρακαλώ διορθώστε με αν λαθεύω) σε λίγες κ premium μάρκες (κάποιες "premium" ακόμα δεν το έχουν!!) και η τάση δείχνει οτι στο μέλλον θα το έχουν αμάξια όλων των κατηγοριών. Σχετικά δε με το golf αποτελεί την πιο ουσιώδη, τεχνολογικά, εξέλιξη που γνώρισε η "νέα" (ο θεός να την κάνει, δείχνει σχεδόν ίδιο αμάξι πόσα χρόνια) "ανανεωμένη" έκδοση. Για να προλάβω σχόλια, έχω απο τις χειρότερες των απόψεων για το group που θα μπορούσα να τεκμηριώσω όμως δεν είναι της παρούσης. Έχοντας ενα μήνα+ που οδηγώ, συχνά σε καθημερινή βάση, αυτό το golf, φανταζόμουν οτι ένα προηγμένο στοιχείο του εξοπλισμού του, θα κάλυπτε τουλάχιστον 2-3 γραμμές απο την παρουσίαση, ωστε να εξηγήσετε ΤΙ κάνει, ΠΩΣ λειτουργεί κτλ κτλ. Μάταια!..Διάβασα τις ίδιες και τις ίδιες (κ τις ίδιες....)γραμμές περι παρυφών premium και χρήση μαλακών πλαστικών...ΕΛΕΟς, το εμπεδώσαμε! Tέλος, για τους πραγματικούς υποψήφιους αγοραστές...Αυτο το 6,4l κατανάλωση (ναι, κατα μέτρηση του autotriti), ας κάνουν ένα test drive καλύτερα και θα διαπιστώσουν Ευχαριστώ για το χρόνο σας
Μήπως είδατε το νέο video από το Hyundai i30 Fastback; Θα κυκλοφορήσει τέλος του έτους..... Θα πέσει πολύ "κλάμα"...χαχα!!!
GOLF KAI KSERO PSOMI.PERI ALFA KAI PRASINA ALOGA TA LENE I PIKRAMENOI.EAN THELETE GOLF ME GERMANIKES PRODIAGRAFES KAI TIMES KALYTERES DEN EINAI ANAGKI NA PATE GERMANIA.PIGENETE STA TIRANA STH PORSCHE ALBANIA.EINAI ANTIPROSOPIA TIS PORSCHE AUSTRIA.OLA TA AYTOKINITA ERXONTAI APEYTEIAS APO GERMANIA APO TO ERGOSTASIO TIS WOLFSBOURG ME KATHARA GERMANIKES PRODIAGRAFES.KAI TA EXTRA POU THA VALEIS EINAI ERGOSTASIAKES.
Το αυτοκίνητο το οδηγώ συνέχεια εδώ και περίπου 1 μήνα και κάτι. Καταρχήν χτυπάει κατευθείαν κορυφή παρά τις προπαγάνδες. Ο κινητήρας είναι πολύ καλός,προσφέρει πολύ καλό τράβηγμα και δεν ξεμένεις από ροπή πουθενά. Για την κατανάλωση του όχι,οι τιμές του εργοστασίου είναι ρεαλιστικές.6 λίτρα με 6.3 το πολύ με νορμάλ οδήγηση νούμερο που είναι πολύ καλό. Στο δρόμο κυλάει υπέροχα,παρά τον ημιάκαμπτο ενώ δεν επηρεάζεται με τίποτα από πλευρικούς ανέμους. Ποιότητα είναι στην κορυφή ειδικά μετά την ανανέωση ενώ ο βασικός εξοπλισμός επιτέλους περιλαμβάνει αρκετά στοιχεία άνεσης. Τα σχόλια περί αναξιοπιστίας κλπ τα γράφω στα παλιά μου τα παπούτσια γιατί όποιος έχει αντικειμενικά γυαλιά,βλέπει ότι το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό. Στη θέση σου πάντως συνονόματε θα κοίταζα και για το Leon που είναι και αυτό εξαιρετικό αλλά και για το νέο I30 από το οποίο έχω μείνει έκπληκτος με το πόσο καλό αυτοκίνητο είναι.
Στην κορυφη της κατηγοριας αλλα ακριβο.Σε οτι αφορα την καταναλωση ειναι η ρεαλιστικη και με λιγο προσπαθεια κατεβαινει κι'αλλο.Ειχα στην κατοχη μου πριν ενα μηνα σαβ/κο test drive το leon facelift με το ιδιο μοτερ και στα 450χλμ που εκανα ημουν σταθερα κατω απο 6 lt.Βεβαια με νορμαλ οδηγηση και σε καποια χλμ εθνικης με ταχυτητα εως 140.
@Pantelis: τι εννοείς με την κατανάλωση ότι ισχύει ή είναι αισιόδοξη? επίσης μπορείς να μας πεις την αίσθηση που έχεις αποκομήσει στην οδήγηση βαση και του τι αυτοκίνητα οδηγούσες πριν? ευχαριστώ
Το golf είναι το καλύτερο μικρομεσαίο σε κατασκευή, αλλά είναι πλέον αρκετά ακριβό. Με 22.400 υπάρχει και το AUDI A3 SPORTBACK το οποίο είναι καλύτερο αυτοκίνητο και έχεις και AUDI.
@germanotsolias Ακριβώς έκπτωση αφού δεν κινείται τπτα οι πιο πολλές πωλήσεις είναι εταιρικά που το κέρδος τους είναι πολύ λιγότερο έχουν τρελαθει όλοι στις προσφορές και τους ρώτησα και για τον πόλεμο για τα ντίζελ και χαμογελώντας μου είπε ο υπάλληλος μην τα ακούτε συμφέροντα είναι πίσω απ όλα .ευχαριστώ θα το δω και το leon
@Τασος:Εκπτωση στη τιμη τιμοκαταλογου σου κανανε;;; Δες και Seat Leon με 19000€ 150 ή 180 ιππποι.
Είμαι μεταξύ αυτού, όχι του comfortline αλλά του highline (2000 ακριβότερο απ ότι μου είπαν στην αντιπροσωπία ),και του οπελ άστρα dynamic 136 hp diesel που η αντιπροσωπία μου έδωσε προσφορά την περασμένη εβδομάδα με μεταλλικό χρώμα, συναγερμό ,opel onstar 5χρόνια 21000 ,δεν ξέρω που να καταλήξω