Το VW Polo GTI συνεχίζει με το δίλιτρο μοτέρ του, χάρη στα συν 7 άλογα που πήρε έχει ακόμα πιο πιπεράτες επιδόσεις και μπορεί να αποτελέσει ένα all day car, όχι όμως και το σκληροπυρηνικό GTI που ονειρεύεται ο petrolhead.
Από την στιγμή που το VW Polo GTΙ πάτησε τους τροχούς του στη χώρα μας, αναμενόμενα θα περνούσε και τις πόρτες του γκαράζ μας για μια να το δοκιμάσουμε και να το υποβάλλουμε στις γνωστές μετρήσεις του Test Center μας . Πριν ξεκινήσουμε να αναφέρουμε πως το κόστος του είναι στα 36.600 ευρώ, πληρέστατο μεν, ακριβότερο δε από τον ανταγωνισμό.
Το Polo είναι από τα κορυφαία μικρά στον τομέα της ποιότητας και το κοκτέιλ γίνεται ακόμα πιο ξεχωριστό, με το καρώ μοτίβο στα καθίσματα, την όμορφη ματ φάσα στο ταμπλό και φυσικά με τον ψηφιακό διάκοσμο.
Ξεκινώντας από την σχεδίαση το ανανεωμένο Polo GTI, όπως και στις προηγούμενες γενιές του υιοθετεί ένα διακριτικό προφίλ. Η εμφάνιση είναι τονισμένη στα σημεία, με τον προσεκτικό τρόπο που κατέχει η VW ειδικά για τα GTI. Σαφώς και θα αναγνωρίσεις πως κάτι διαφορετικό υπάρχει εδώ, κυρίως από τον μπροστά πρόβολο και τις κυψελωτές γρίλιες, από την απόληξη στο πίσω μέρος, αλλά και τις σήμα κατατεθέν, μαύρες και κόκκινες λεπτομέρειες. Από εκεί και πέρα εμπνευσμένη από το μεγαλύτερο «καυτό» Golf είναι η μπάρα LED, καθώς και οι αναμορφωμένοι προβολείς τεχνολογίας IQ.Light LED matrix. Τέλος, στάνταρ είναι οι 17άρες ζάντες (18 προαιρετικά), όπου πίσω τους φωλιάζουν οι κόκκινες δαγκάνες.
Περισσότερη τεχνολογία στην καμπίνα
Στο εσωτερικό, η πιο σημαντική αλλαγή είναι η ύπαρξη του νέου συστήματος ψυχαγωγίας της VW, με οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης 8,0 ιντσών, ενώ για πρώτη φορά, το ανανεωμένο VW Polo GTI περιλαμβάνει μερικώς αυτόνομες δυνατότητες οδήγησης μέσω του συστήματος IQ.Drive της VW. Ούτως ή άλλως το Polo είναι από τα κορυφαία μικρά στον τομέα της ποιότητας και το κοκτέιλ γίνεται ακόμα πιο ξεχωριστό, με το καρώ μοτίβο στα καθίσματα, την όμορφη ματ φάσα στο ταμπλό και φυσικά με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων.