Xωρίς να χάνει ποτέ το στόχος της άνεσης, το T-Cross δείχνει υψηλού επιπέδου αποτελεσματικότητα όταν πιεστεί.
Στο δρόμο: Αθληση για όλους
169.175 Επισκέψεις στο άρθρο (5/4/2020)
Δεν αλλάζει δραματικά ο χαρακτήρας του T-Cross λόγω της αυξημένης ιπποδύναμης έναντι της βασικής έκδοσης, αλλά είναι εμφανές από την αρχή ότι τη συγκεκριμένη παραλλαγή μπορεί να τη διαχειριστεί κανείς και λίγο έξω από τα στενά οικογενειακά όρια. Η ανάρτηση δεν εξαφανίζει τις κλίσεις αλλά είναι αρκετά σίγουρη στον έλεγχο του αμαξώματος, οι 17άρηδες τροχοί με 205/55 λάστιχο, δίνουν καλό απόθεμα πρόσφυσης, ενώ το τιμόνι παρά την ελαφριά του αίσθηση περνάει αρκετά καλά τις εντολές του οδηγού. Το αποτέλεσμα είναι ένα όχημα το οποίο χωρίς να έχει κάποια σπορτίφ θεματολογία να «συζητήσει» αποδεικνύεται περισσότερο από αποτελεσματικό όταν του ζητηθεί να κινηθεί γρήγορα. Οι περιορισμοί μπαίνουν κάποια στιγμή, αφΆενός από τις κλίσεις, αφΆετέρου από το κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο, θα θέλαμε να έχει και paddles και να παίρνει λίγο πιο εύκολα το σπορ κατέβασμα σχέσης, σε αντίθεση με το φυλαγμένο προφίλ που μας έδειξε στη δοκιμή. Σε κάθε περίπτωση το συνολικό αποτέλεσμα θα ικανοποιήσει σαν «δεκαθλητής» σε πολλές δοκιμασίες. Κι αυτό φαίνεται κι από τα καλά σε αποτέλεσμα φρένα παρά τη σχετικά ελαφριά, μαλακή αίσθηση του πεντάλ.