Ο γνωστός 1.000άρης TSI με τους 115 ίππους δεν έχει δύσκολο έργο με το αμάξωμα του T-Cross στους ώμους του και τα πάει περίφημα.
Κινητήρας-επιδόσεις: «Πάμε για τρέξιμο;»
169.056 Επισκέψεις στο άρθρο (5/4/2020)
Eίναι αισθητά πιο κεφάτος ο 1.000άρης των 115 ίππων έναντι του μικρού αδερφού του. Δίνει την αίσθηση ότι είναι σημαντικά πιο εύρωστος σε ένα μεγαλύτερο πεδίο στροφών αλλά είναι και ελαφρώς πιο αισθητός ηχητικά, όχι σε ένταση, αλλά σε χροιά. Καταλαβαίνει κανείς πιο καλά δηλαδή ότι πρόκειται για τρικύλινδρο μπλοκ, ειδικά στο πάνω άκρο του στροφόμετρου. Σε σχέση με τα δεδομένα της κατηγορίας οι επιδόσεις ανήκουν στην καλή πλευρά του πίνακα με τις συνολικές μετρήσεις. Ένα από τα πιο καλά 0-100 χλμ./ώρα στα 10,4 δλ. συνοδεύεται από εξίσου γρήγορα σπριντ εν κινήσει, τις ρεπρίζ δηλαδή, τις οποίες απλοποιεί βέβαια ως άσκηση το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ειδικά στη σπορ λειτουργία του σαζμάν ο κινητήρας βγάζει ένα πολύ θετικό πρόσωπο. Όλο αυτό το κέφι έχει όμως κάποιο αντίκτυπο στην κατανάλωση, η οποία ανεβαίνει στα 7,4 λτ./100 χλμ. (μέση μετρημένη τιμή) έναντι 6,8 λτ./100 χλμ. της μικρότερης έκδοσης. Και μας έκανε εντύπωση αυτό, διότι ο TSI των 115 ίππων επειδή βγάζει με περισσότερη φυσικότητα και λιγότερο ζόρι τη δύναμη, έχει τύχει να δώσει χαμηλότερη κατανάλωση από τον 95άρη. Όχι εδώ όμως. Για τα δεδομένα της κλάσης πάντως, η τιμή είναι νορμάλ.