Δοκιμάζουμε την κορυφαία έκδοση του VW T-Cross με 150 ίππους
Η εκδοχή του VW T-Cross (δείτε εδώ τις δοκιμές όλων των εκδόσεων) με τον 1,5 TSI EVO κινητήρα των 150 ίππων, ξεχωρίζει για τον αλέγκρο χαρακτήρα του, όντας το πιο κεφάτο και παράλληλα απαιτητικό σε καύσιμο μοντέλο της γκάμας του μικρού SUV.
Η συγκεκριμένη έκδοση έρχεται αποκλειστικά σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων DSG στην καλή έκδοση Style, γεγονός που ανεβάζει και την τιμή αγοράς στα 30.150 ευρώ (δείτε αναλυτικά τις τιμές και τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων). Είναι βέβαια υπέρπληρες εξοπλιστικά, με όλα τα κομφόρ και τις ευκολίες που περιμένεις από μία πλούσια έκδοση.
Νεανικό στυλ έχει το εσωτερικό με μια τυπική δομή στο ταμπλό για όχημα VW, προσεγμένη ποιότητα και χρήση σκληρών υλικών.
Το T-Cross είναι το πιο μικρό από τα τρία B-SUV της φίρμας (υπάρχει τo μεγαλύτερο T-Roc και το coupe-SUV Taigo) και το πιο νεανικό σχεδιαστικά με ένα πιο τετραγωνισμένο σουλούπι και ενδιαφέροντα στοιχεία όπως η «γέφυρα» που ενώνει τα φώτα πίσω και η μεγάλη γρίλια μπροστά που χαρίζει ένα πιο macho στυλ.
Αντίστοιχα νεανικό στυλ έχει και το εσωτερικό με μια τυπική δομή στο ταμπλό για όχημα VW: ψηφιακός πίνακας οργάνων που δίνει μοντέρνο τόνο, χωρίς να είναι πολύ φαντεζί και μια ευμεγέθης οθόνη. Η ποιότητα είναι προσεγμένη, τριγμός δε θα ακουστεί ωστόσο ό,τι ακουμπήσει το χέρι είναι σκληρό, χωρίς να προκαλεί έκπληξη, με δεδομένο ότι η VW ήθελε να τοποθετηθεί τιμολογιακά κάτω από το T-Roc.
Σχετικά με τους χώρους, η ύπαρξη συρόμενου πίσω καθίσματος (κατά 14 εκ.) δημιουργεί μια ευμετάβλητη και θετική μάλλον εικόνα. Με το κάθισμα τέρμα πίσω ο χώρος αποσκευών φτάνει τα επαρκή 385 λίτρα και χαρίζει άπλα 14,5 εκ. για τα πόδια των πίσω επιβατών. Με τέρμα μπροστά το συρόμενο κάθισμα τώρα, ο χώρος για τα πόδια είναι οριακός, αλλά μεγαλώνει αρκετά το πορτ-μπαγκάζ που φτάνει τα 455 λίτρα.