Στον τομέα της ευελιξίας η Primavera αγγίζει τα όρια που θέτουν οι νόμοι της φυσικής αλλά στον αναβάτη της δίνει την αίσθηση ότι τα ξεπερνά!
Δοκιμή: Vespa Primavera 150 ABS
2.177 Επισκέψεις στο άρθρο (2/12/2014)
H νέα Primavera με το δυνατό μοτέρ των 150 κ.εκ. και το ABS στον εξοπλισμό της αποτελεί ένα από τα πιο γρήγορα και στιλάτα scooter για τους δρόμους της πόλης προσφέροντας παράλληλα και την απαραίτητη δόση ασφάλειας.
Οι LX ανήκουν πλέον στην ιστορία και οι Primavera βρίσκονται ανάμεσά μας εδώ και αρκετό καιρό έχοντας πάρει επάξια τη θέση τους. Το όνομα Primavera δεν κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή του σε Vespa. Η Vespa που βαφτίσθηκε για πρώτη φορά έτσι παρουσιάστηκε το 1968 και με το πέρασμα του χρόνου έγινε μια από τις πιο επιτυχημένες εμπορικά Vespa όλων των εποχών. Πλέον το όνομα αυτό βλέπουμε και στη νέα γενιά των μικρών Vespa με την Piaggio να θέλει να σηματοδοτήσει την έναρξη μιας νέας εποχής για το μικρό “σκαρί” των διάσημων μοντέλων της. Η Primavera 150 ABS έρχεται για να τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας έχοντας στο οπλοστάσιό της ό,τι χρειάζεται κανείς για να κινείται με ταχύτητα και ασφάλεια στο κέντρο της πόλης αλλά και έξω από αυτό. Η πιο σημαντική προσθήκη είναι φυσικά εκείνη του ABS που επεμβαίνει μόνο στον εμπρός τροχό και αποφορτίζει τον αναβάτη από το άγχος του μπλοκαρίσματος σε φρενάρισμα πανικού. Με ABS αλλά και με τον δυνατό 150άρη σπλάχνα της η Primavera μου άλλαξε αρκετά την εικόνα που είχα για αυτή-την είχα οδηγήσει μόνο το μοντέλο με το τετράχρονο μοτέρ των 50 κ.εκ.-και μου έδειξε από την αρχή τι εστί Vespa στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον.