6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Volvo XC40 είναι το τελευταίο αυτοκίνητο της crossover οικογένειας XC, και όντας το μικρότερο καταφέρνει να προσελκύσει το ενδιαφέρον και μικρότερων ηλικιακά αγοραστών.
Δοκιμή: Volvo XC40 T5
32.301 Επισκέψεις στο άρθρο (8/9/2018)
Με το XC40 η Volvo αποτάσσεται τον συντηρητισμό της και μιλάει στην καρδιά ενός πολύ πιο ζωηρού και νεανικού κοινού. Ειδικότερα στην σπορ έκδοση R-Design με τον δίλιτρο turbo βενζίνης των 247 ίππων…
Ξεχάστε τα βαρετά αισθητικά και οδηγικά Volvo των περασμένων δεκαετιών. Η Volvo εκπλήσσει ευχάριστα με κάθε νέο της μοντέλο και στους δύο αυτούς τομείς, ενώ την ίδια στιγμή παραμένει μια φίρμα επικεντρωμένη στην ασφάλεια και την άνεση. Το Volvo XC40 είναι το τελευταίο αυτοκίνητο της crossover οικογένειας XC, και όντας το μικρότερο καταφέρνει να προσελκύσει το ενδιαφέρον και μικρότερων ηλικιακά αγοραστών. Tο είδαμε και στην πράξη, αφού κανένα άλλο μοντέλο της εταιρείας δεν είχε τόση «πέραση», τουλάχιστον όπως αυτό αποτυπώνεται από τις «ματιές» που συγκεντρώνει και τις ερωτήσεις που δέχεσαι από ήδη κατόχους Volvo όλης της γκάμας.
Και αυτό δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο της έκδοσης R-Design που εντείνεται ο δυναμισμός, αλλά όλων των εκδόσεών του XC40. Τι γίνεται όμως όταν συνδυάζεις αυτά τα χαρακτηριστικά με έναν ισχυρό κινητήρα και την αφρόκρεμα των περιφερειακών σου; Η απάντηση είναι το Volvo XC40 T5 R-Design το οποίο είναι ικανό να κλέψει την καρδιά κάποιου εφόσον όμως «χωράει» στην τσέπη του. Εν ολίγοις με κόστος 54.500 ευρώ που κοστίζει αυτή η κορυφαία έκδοση του XC40, απευθύνεται σε «μικρούς» ηλικιακά αγοραστές, με… «μεγάλη» τσέπη. Για όσους ωστόσο αναζητούν ένα ασφαλές, όμορφο, ποιοτικό και ξεχωριστό crossover με premium χαρακτήρα, η Volvo έχει φροντίσει με την μικρότερη έκδοση του XC40, την επίσης βενζινοκίνητη T3 με 1,5 λτ. τρικύλινδρο κινητήρα 156 ίππων που διαβάσατε στο προηγούμενο τεύχος του AutoΤρίτη.
Φρέσκο με ξεχωριστά στοιχεία και επιβλητική υπόσταση
Η αισθητική του XC40 όπως γράψαμε και παραπάνω, είναι ξεχωριστή και επιβλητική με το μυώδες αλλά κόμπακτ αμάξωμά του να αποπνέει έντονο δυναμισμό συνδυαζόμενο με εκλεπτυσμένα στοιχεία. Ακόμα και στην σπορ έκδοση R-Design της δοκιμής με τις μεγάλες (προαιρετικές) 20 ιντσών ζάντες και τους πιο σπορ φιλοσοφίας προφυλακτήρες, αυτή η εικόνα δεν αλλοιώνεται και παραμένει εντυπωσιακά ισορροπημένο προς τους δύο άξονες, καλύπτοντας έτσι αισθητικά όλα τα γούστα. Το αυξημένο ύψος του, σε συνδυασμό με την αθλητική του φόρμα το κάνουν να δείχνει πιο ογκώδες από όσο είναι στην πραγματικότητα και ιδιαίτερα σε κάποιο ανοιχτό χρώμα όπως αυτό της δοκιμής.
Το XC40 έχει μήκος 4.425 χλστ. και από κοντά είναι πιο ωραίο και επιβλητικό από όσο φαίνεται στις φωτογραφίες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Και αυτό δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο της έκδοσης R-Design που εντείνεται ο δυναμισμός, αλλά όλων των εκδόσεών του XC40. Τι γίνεται όμως όταν συνδυάζεις αυτά τα χαρακτηριστικά με έναν ισχυρό κινητήρα και την αφρόκρεμα των περιφερειακών σου; Η απάντηση είναι το Volvo XC40 T5 R-Design το οποίο είναι ικανό να κλέψει την καρδιά κάποιου εφόσον όμως «χωράει» στην τσέπη του. Εν ολίγοις με κόστος 54.500 ευρώ που κοστίζει αυτή η κορυφαία έκδοση του XC40, απευθύνεται σε «μικρούς» ηλικιακά αγοραστές, με… «μεγάλη» τσέπη. Για όσους ωστόσο αναζητούν ένα ασφαλές, όμορφο, ποιοτικό και ξεχωριστό crossover με premium χαρακτήρα, η Volvo έχει φροντίσει με την μικρότερη έκδοση του XC40, την επίσης βενζινοκίνητη T3 με 1,5 λτ. τρικύλινδρο κινητήρα 156 ίππων που διαβάσατε στο προηγούμενο τεύχος του AutoΤρίτη.
Φρέσκο με ξεχωριστά στοιχεία και επιβλητική υπόσταση
Η αισθητική του XC40 όπως γράψαμε και παραπάνω, είναι ξεχωριστή και επιβλητική με το μυώδες αλλά κόμπακτ αμάξωμά του να αποπνέει έντονο δυναμισμό συνδυαζόμενο με εκλεπτυσμένα στοιχεία. Ακόμα και στην σπορ έκδοση R-Design της δοκιμής με τις μεγάλες (προαιρετικές) 20 ιντσών ζάντες και τους πιο σπορ φιλοσοφίας προφυλακτήρες, αυτή η εικόνα δεν αλλοιώνεται και παραμένει εντυπωσιακά ισορροπημένο προς τους δύο άξονες, καλύπτοντας έτσι αισθητικά όλα τα γούστα. Το αυξημένο ύψος του, σε συνδυασμό με την αθλητική του φόρμα το κάνουν να δείχνει πιο ογκώδες από όσο είναι στην πραγματικότητα και ιδιαίτερα σε κάποιο ανοιχτό χρώμα όπως αυτό της δοκιμής.
Εκπληκτικοί οι κινέζοι και στα ΙΧ μπράβο τους. Θα ήθελα ένα τέτοιο αλλά είναι πολλά τα φράγκα.