Αρκετά μοντέρνο σχεδιαστικά το Nissan Qashqai, το οποίο στην βραδινή βόλτα μας «έκλεψε» την παράσταση χάρη στην έντονη νεύρωση στο κάτω μέρος των θυρών και LED πίσω φωτιστικά σώματα.
Δοκιμή διαρκείας: Νέο Nissan Qashqai
Τα κάνει όλα, και μάλιστα όχι μέτρια, αλλά καλά. Αυτό είναι το δυνατό προσόν του νέου Qashqai όπως ανακαλύψαμε σε μία 24/7 δοκιμή που στόχο είχε να βρει όλες τις καλές ή άσχημες λεπτομέρειες και τα κρυμμένα μυστικά του.
Μία εβδομάδα παρέα με τον... βασιλιά!
Λίγο να κάτσεις να παρατηρήσεις τα αυτοκίνητα που περνάνε δίπλα σου, θα ανακαλύψεις πως το Qashqai είναι ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της ελληνικής αγοράς και ότι από δίπλα σου θα περάσουν όλες οι γενιές του. Παρακάτω λοιπόν εξετάζουμε την 3η και τελευταία γενιά υπό ένα διαφορετικό πρίσμα, επιπλέον των παραδοσιακών μετρήσεων που διεξάγει το AutoΤρίτη Test Center.
Πως; Ζώντας μαζί του 24/7 και ανακαλύπτοντας μικρές καλές ή… άσχημες λεπτομέρειες που μας έκαναν εντύπωση στην έκδοση των 140 ίππων με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, ώστε σε συνδυασμό με την δοκιμή που έχουμε δημοσιεύσει στο παρελθόν να έχετε μία ακόμη πιο αναλυτική εικόνα.
Αναφορικά με τον εξοπλισμό να πούμε ότι το Qashqai προσφέρεται σε έξι εκδόσεις, στην βάση των οποίων βρίσκουμε την έκδοση Elite που ξεκινά από τα 26.990 ευρώ. Πιο εμπορική στα δικά μας μάτια και αυτή που θα αγοράζαμε είναι η δεύτερη έκδοση Premium, η οποία λανσάρεται από 29.290 ευρώ και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων 17άρες ζάντες αλουμινίου, οθόνη αφής 8 ιντσών με κάμερα οπισθοπορείας, δερμάτινο τιμόνι και δερμάτινο λεβιέ ταχυτήτων, αυτόματο κλιματισμό κ.α.. Εμείς στην διάθεσή μας είχαμε την υπερ-πλήρη έκδοση N-Connecta που ξεκινά από τα 31.490 ευρώ.
Παρά τα συνεχή σταμάτα-ξεκίνα λόγω του μποτιλιαρίσματος, το ήπια υβριδικό κύκλωμα 12V κάνει… δουλειά και καθιστά ευχάριστη την πρωινή διαδρομή μας στα γραφεία του AutoΤρίτη
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Πρωινό «ταξιδάκι» για την δουλειά, σε πόλη και αυτοκινητόδρομο
Ως πρώτο σχόλιο, λοιπόν, να δηλώσουμε ότι ο 1.300άρης τούρμπο κινητήρας των 140 ίππων αφήνει πολύ καλές εντυπώσεις, τόσο όσον αφορά την κατανάλωση, όσο και στο πως «τραβάει» και επιταχύνει το αυτοκίνητο. Σε αυτό βέβαια βοηθάει και το 12βολτο ήπια υβριδικό σύστημά του που ενώ αρχικά νομίζαμε πως δεν θα «έδινε» τίποτα λόγω 12 Volt, τελικά πέσαμε έξω. Κατά τα άλλα, το μοτέρ έχει 3 modes λειτουργίας (Eco, normal, sport) και μέσα στην πόλη το Eco κάνει δουλειά. Στον αυτοκινητόδρομο να είμαστε ειλικρινείς προτιμήσαμε το normal γιατί στο eco έδειχνε λίγο πιο ράθυμο στην επιτάχυνση. Ααα, να σημειώσουμε ακόμη πως το μοτέρ δεν ακούγεται στην καμπίνα, ενώ δεν υπάρχουν και κραδασμοί στο ρελαντί ή στο ταξίδι. Συνοψίζοντας; Κανένα αρνητικό σχόλιο για τον κινητήρα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »