ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή μεταχειρισμένου: 1.000άρι Toyota Yaris με 69 άλογα

5.781 Επισκέψεις στο άρθρο (29/9/2021)

To Τoyota Υaris της προηγούμενης γενιάς με το 1.000άρι μοτέρ των 69 ίππων ήταν σβέλτο μέσα στην πόλη, ήταν ευρύχωρο ακόμα και 4 επιβάτες και πάνω από όλα... οικονομικότατο!

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Το Toyota Υaris αποτελεί εδώ και χρόνια μια δημοφιλής επιλογή για όσους επιθυμούν να αγοράσουν ένα οικονομικό αυτοκίνητο που να μπορεί να μεταφέρει εύκολα τέσσερις επιβάτες, χωρίς μεγάλους συμβιβασμούς. Το 1.000άρι μοτέρ αποτελούσε την πιο προσιτή επιλογή σε σχέση με τον 1.500άρη κινητήρα και την υβριδική έκδοση, ωστόσο τα ατμοσφαιρικά 69 άλογα, ήταν, για πολλούς, λίγα για το αμάξωμά του. Είναι όμως έτσι;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Εσωτερικό: Εργονομικό και με χώρους για 4 επιβάτες
H καμπίνα του Yaris είναι συναρμολογημένη προσεκτικά, έχει προσεγμένο φινίρισμα, έχει μαλακή επένδυση στο ταμπλό, ωστόσο τα πλαστικά που βρίσκονται σε λιγότερο σημαντικές θέσεις, είναι σκληρά στην αφή. Τα πίσω καθίσματα είναι αρκετά μεγάλα και θα μεταφέρουν εύκολα και άνετα τους επιβάτες, οι οποίοι θα μείνουν ευχαριστημένοι και με τον χώρο που θα διαθέτουν για να γόνατά τους. Όσον αφορά τον χώρο για τις αποσκευές, η Toyota ανακοινώνει πως χωρούν 286 λίτρα, νούμερο ικανοποιητικό για ένα αυτοκίνητο πόλης.


Κινητήρας: Επαρκής και οικονομικός
Ο 1.000άρης βενζινοκινητήρας του Toyota Yaris αποδεικνύεται επαρκής, αν και η ροπή κορυφώνεται ψηλά στο στροφόμετρο. Από τις 2.000 σ.α.λ. και περίπου έως τις 3.500 πάντως, το μοτέρ έχει καλή λειτουργία, κάτι που επιτρέπει στον οδηγό να περνά σχετικά  σε υψηλότερη σχέση στο κιβώτιο.
Η κλιμάκωση του κιβωτίου των 5 σχέσεων είναι μακριά με αποτέλεσμα να γίνονται συμβιβασμοί στο κομμάτι των επιδόσεων, ωστόσο, ταυτόχρονα,  αυτό δίνει την δυνατότητα στον οδηγό να δει 5,4 λτ./100χλμ σε κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες, μέσα στην πόλη δηλαδή αλλά και στον αυτοκινητόδρομο. Φυσικά, εκτός πόλης, ο οδηγός θα χαμογελάσει με τις ακόμη πιο χαμηλές τιμές κατανάλωσης που θα πετύχει το 1.000άρι Yaris.


Στον δρόμο: Iδανικό για μέσα στην πόλη, ικανό και εκτός αυτής
Κάνοντας τα πρώτα μέτρα μέσα στο 1.000άρι Yaris, ο οδηγός θα παρατηρήσει πως το μοτέρ ακούγεται ελαφρώς στο μαρσάρισμα, χωρίς να γίνεται ενοχλητικός, λόγω της πολιτισμένης λειτουργίας του. Τα 69 άλογα δεν αποτελούν πρόβλημα μέσα στην πόλη, ενώ με κύκλο στροφής 9,6 μέτρων, το Yaris μπορεί να ξεγλιστρήσει με ευκολία μέσα στα στενά του κέντρου της Αθήνας. Οι λακκούβες αντιμετωπίζονται με ευκολία από την ανάρτηση και δεν αποτελούν πρόβλημα για τον οδηγό, ο οποίος θα μείνει επίσης ικανοποιημένος από το ελαφρύ και το καλό σε πληροφόρηση τιμόνι. Εκτός πόλης, το αυτοκίνητο είναι σταθερό στις υψηλές ταχύτητες, οι ρεπρίζ δεν είναι προβληματικές και έτσι, οι μικρές εξορμήσεις και εκδρομές γίνονται ξεκούραστα.

  Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
ERGO PASXA