Η δεύτερη και τελευταία γενιά του Citroen C1 κυκλοφόρησε από το 2014 έως το 2022. Με τα πρώτα μοντέλα να πλησιάζουν τη δεκαετία, ήρθε η ώρα να δούμε πόσο αξιόπιστο είναι το γαλλικό mini ως μεταχειρισμένο και ποιες είναι οι συνηθισμένες φθορές του.
Το Citroen C1 κυκλοφόρησε σε 2 γενιές, με τη δεύτερη και τελευταία να κάνει το ντεμπούτο της το 2014 και να είναι σε παραγωγή μέχρι το 2022. Το αυτοκίνητο είναι ένα προσιτό mini το οποίο εξελίχθηκε με κύριο σκοπό να «αλωνίζει» απροβλημάτιστα στα στενά των μεγαλουπόλεων.
Τα πιο παλιά από τα Citroen C1 της συγκεκριμένης γενιάς έχουν «κλείσει» 9 χρόνια στο δρόμο. Πόσο αξιόπιστο είναι το μοντέλο ως μεταχειρισμένο; Παρουσιάζει ζημιές και βλάβες, ή είναι απροβλημάτιστο; Βάζουμε κάτω από το «μικροσκόπιό» μας ένα χιλιάρι C1 με 69 άλογα και το αναλύουμε.
Δημιουργημένο για κυκλοφορία εντός πόλης το Citroen C1
Το γαλλικό μοντέλο είναι ιδιαίτερα ευέλικτο στο αστικό περιβάλλον, αποτέλεσμα των μικρών εξωτερικών διαστάσεων που έχει. Ωστόσο, η ευρυχωρία στην καμπίνα είναι μεγάλη, αφού στο πίσω κάθισμα θα φιλοξενηθούν 2 ενήλικες επιβάτες χωρίς μεγάλες παραχωρήσεις. Το πορτ-μπαγκάζ είναι βαθύ και χωρά 196 λίτρα αποσκευών, αριθμός καλός για την κατηγορία.
Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο εσωτερικό του Citroen C1 έχουν καλό φινίρισμα, παρά τη σκληρή τους υφή, με τη συναρμογή να είναι στιβαρή. Η εργονομία είναι αυξημένη, ενώ αναλόγως της έκδοσης βρίσκουμε ευχάριστες αποχρώσεις στο ταμπλό και μια οθόνη αφής 7 ιντσών για το σύστημα infotainment.
Οι 69 ίπποι του βασικού κινητήρα χιλίων κυβικών είναι διαθέσιμοι από τις χαμηλές στροφές και είναι επαρκείς για την καθημερινή κίνηση στην πόλη. Βγαίνοντας εκτός του αστικού κέντρου το αυτοκίνητο είναι σταθερό με καλή αίσθηση τιμονιού, κάτι που σε συνδυασμό με τα ισχυρά φρένα δημιουργεί σιγουριά στον οδηγό. Σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 120 χλμ/ώρα περνά αεροδυναμικός θόρυβος στην καμπίνα, το οποίο είναι αναμενόμενο από ένα αυτοκίνητο αστικού χαρακτήρα, ωστόσο η ποιότητα κύλισης είναι καλή.