To Ford Focus τρίτης γενιάς στην έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα των 120 ίππων είναι ένα ολοκληρωμένο οικογενειακό αυτοκίνητο που δεν καίει και ταυτόχρονα εκπλήσσει ευχάριστα με τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα.
Πόσο καλό ήταν το dieselάκι Ford Focus με τα 120 άλογα;
To Focus αποτελεί εδώ και πολλά χρόνια ένα από τα σημαντικότερα μέλη της γκάμας της Ford, αφού σηματοδότησε την αλλαγή στην σύγχρονη ιστορία της φίρμας. Το Focus τρίτης γενιάς λανσαρίστηκε στην Ευρώπη στις αρχές του 2011, έχοντας μπει στην παραγωγή ήδη από τα τέλη του 2010, ενώ η ανανεωμένη έκδοση του μοντέλου παρουσιάστηκε για πρώτη φορά μπροστά στα μάτια του κοινού το 2014.
Η τρίτη γενιά σημείωσε εξαιρετική εμπορική πορεία στην Ελλάδα χάρη στον ολοκληρωμένο του χαρακτήρα και την πλήρη γκάμα κινητήρων του. Σε αυτό το θέμα θα δούμε ξανά ποια ήταν τα όπλα του προηγούμενης γενιάς Focus στην πετρελαιοκίνητη έκδοση των 120 ίππων και τα σημεία στα οποία «πονούσε».
Εμφάνιση: Κομψό αλλά δεν ξεσηκώνει τις αισθήσεις
To τρίτης γενιάς Focus δεν θα σε εκπλήσσει με την σχεδίασή του, παραμένει όμως κομψό και επιβλητικό ακόμη και σήμερα. Η γρίλια με χρώμιο, τα μακρόστενα και πιο δυναμικά φώτα, το τονισμένο καπό, αλλά και ο προφυλακτήρας με τους προβολείς ομίχλης αποτελούν τα δυνατά στοιχεία του αυτοκινήτου. Στο πίσω μέρος, ξεχωρίζει η αεροτομή στο τέλος της οροφής ενώ τα φωτιστικά σώματα έχουν μείνει στο θυμικό των φίλων της Ford.