Ο δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας δεν βγάζει βλάβες και καίει 7 λτ/100 χλμ.
1.147 Επισκέψεις στο άρθρο (7/2/2025)
Το Ford Kuga βρίσκεται πλέον στην τρίτη γενιά του, η οποία μάλιστα ανανεώθηκε πρόσφατα. Κοιτάζουμε προς τα πίσω και αναλύουμε το Ford Kuga που κατασκευάστηκε από το 2016 έως το 2019, δηλαδή τα facelifted μοντέλα της δεύτερης γενιάς, και βλέπουμε πόσο καλή επιλογή αποτελούν για αγορά μεταχειρισμένου. Δοκιμάζουμε ένα μεταχειρισμένο Kuga που εφοδιάζεται με τον δίλιτρο TDCi πετρελαιοκινητήρα, με την ισχύ να μεταδίδεται σε όλους τροχούς.
Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις ιπποδύναμης, με 150 ή 180 άλογα, με το μοντέλο της δοκιμής μας να εφοδιάζεται με τον δεύτερο κινητήρα. Αυτός διακρίνεται για την ισχύ και ταυτόχρονα την ήσυχη και την οικονομική του λειτουργία. Κατά την οδήγηση το αυτοκίνητο επιταχύνει εμφατικά, χωρίς «κομπιάσματα» από τον κινητήρα και χωρίς δυσλειτουργίες από το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η κατανάλωση κυμάνθηκε γύρω στα 7 λτ/100 χλμ, ενώ κατά τον οπτικό έλεγχο δεν παρατηρήθηκαν διαρροές λιπαντικών από τα μηχανικά μέρη.
Οι εν λόγω κινητήρες είναι αξιόπιστοι, μιας και δεν υπάρχουν αναφορές για σημαντικές βλάβες. Αν κατά τη διάρκεια της δοκιμής ενός μεταχειρισμένου Ford Kuga 2016-2019 ακούσετε έναν ήχο σαν κροτάλισμα από το εμπρός αριστερό μέρος, κατά πάσα πιθανότητα απλά θα έχει χαλαρώσει ελαφρώς το κάλυμμα στο κάτω μέρος του αμαξώματος.