Το προηγούμενο Hyundai i30 ήταν σε παραγωγή από το 2012 έως το 2017 και όταν ήταν καινούργιο διακρινόταν για την ευρυχωρία του και την υψηλή ποιότητα κατασκευής. Πώς «στέκεται» σήμερα, 10 χρόνια μετά, το μοντέλο; Αναλύουμε ένα diesel Hyundai i30 με 100.000 χλμ και βλέπουμε αν είναι μια αξιόπιστη επιλογή για αγορά μεταχειρισμένου.
Το Hyundai i30 είναι ένα από τα πιο αξιόλογα μικρομεσαία που μπορεί να αγοράσει κανείς σήμερα. Αντίστοιχα καλή ήταν και η προηγούμενη, δεύτερη γενιά του μοντέλου, που κυκλοφόρησε από το 2012 έως και το 2017. Πόσο αξιόπιστα είναι τα προηγούμενα Hyundai i30 τώρα που τα παλαιότερα από αυτά έχουν συμπληρώσει 10 χρόνια στο δρόμο; Συνεχίζουν να αποτελούν καλή επιλογή ως μεταχειρισμένα;
Ευρύχωρο και στιβαρό στο δρόμο το προηγούμενο Hyundai i30
Παρά τη δεκαετία που «κουβαλά» στην πλάτη της, η προηγούμενη γενιά του Hyundai i30 δείχνει ακόμα «φρέσκια», αποτέλεσμα του μοντέρνου σχεδιασμού που έχει το αυτοκίνητο.
Το εσωτερικό είναι ευρύχωρο και μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 5 ενήλικες επιβάτες, μιας και το πίσω κάθισμα έχει πλάτος 138 εκατοστά. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε και στην εργονομία, η οποία είναι αψεγάδιαστη, αλλά και στην πρακτικότητα, με τις θέσεις για μικροαντικείμενα εντός της καμπίνας να είναι πολλές και σε βολικές θέσεις.
Η ποιότητα κατασκευής του Hyundai i30 είναι υψηλή, και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι μαλακά, ανώτερης ποιότητας και με στιβαρή συναρμογή.
Στο δρόμο το προηγούμενο Hyundai i30 έχει στιβαρό «πάτημα», απόρροια της σφικτής ρύθμισης της ανάρτησης και των πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Αυτό ωστόσο δεν λειτουργεί εις βάρος της άνεσης, ούτε της ποιότητας κύλισης, η οποία είναι εξαιρετική.