Δοκιμή μεταχειρισμένου: Renault Clio 2016-2019
Το Renault Clio της αμέσως προηγούμενης γενιάς κυκλοφόρησε στη facelift εκδοχή του από το 2016 έως το 2019. Το βάζουμε κάτω από το «μικροσκόπιό» μας, βλέπουμε τι προβλήματα παρουσιάζει και αναλύουμε αν είναι καλή επιλογή ως μεταχειρισμένο.
Αξίζει να αγοράσω μεταχειρισμένο Renault Clio 2016-2019;
Το Renault Clio είναι ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της γαλλικής εταιρείας, και οι τιμές για ένα καινούργιο σήμερα ξεκινούν από τα 17.940 ευρώ, για την έκδοση με τον κινητήρα 65 ίππων.
Κάνουμε ένα «βήμα» πίσω, και αναλύουμε το προηγούμενο Renault Clio, που έκανε το ντεμπούτο του το 2016 και αποτελούσε την ανανεωμένη εκδοχή της τέταρτης γενιάς. Ας δούμε κατά πόσο αξίζει σαν αγορά μεταχειρισμένου, και τι προβλήματα παρουσιάζει!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Το Renault Clio του 2016 έχει κινητήρες με έμφαση στη χαμηλή κατανάλωση
Η γκάμα κινητήρων του προηγούμενου Renault Clio περιλαμβάνει μοτέρ βενζίνης και diesel, τα οποίοι διακρίνονται για τη χαμηλή τους κατανάλωση. Η βασική έκδοση διαθέτει τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,2 λίτρων που αποδίδει 75 ίππους, ενώ αμέσως μετά βρίσκουμε το Renault Clio με το τρικύλινδρο μοτέρ 0,9 λίτρων με ισχύ 90 ίππους, που συνδύαζε καλύτερες επιδόσεις με οικονομία καυσίμου.
Στο συγκεκριμένο μοντέλο η πραγματική κατανάλωση ως καινούργιο μετρήθηκε στα 5,8 λίτρα/100 χλμ σε μικτό κύκλο στο πρόγραμμα Eco και 6,2 λίτρα/100 χλμ στο normal, με κανονικούς ρυθμούς οδήγησης. Για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα οι μετρήσεις που κάναμε το 2017 μας έδειξαν 12,6 δευτερόλεπτα.
Η ισχυρότερη έκδοση του Renault Clio χρονολογίας 2016-2019 είναι η βενζινοκίνητη με τους 120 ίππους, μιας και η εταιρεία κατήργησε τα RS μοντέλα των 200 και 220 αλόγων στο facelift του μοντέλου. Το μοτέρ είναι τετρακύλινδρο 1,2 λίτρων και συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η δοκιμή μας όταν το αυτοκίνητο ήταν καινούργιο έδειξε 10,5 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα, ενώ η κατανάλωση σε μικτό κύκλο σύμφωνα με τις μετρήσεις μας ήταν 6,8 λίτρα/100 χλμ, αριθμός ιδιαίτερα ικανοποιητικός.
Όσον αφορά τις επιλογές πετρελαίου, το Renault Clio diesel του 2016 διέθετε τρεις εκδόσεις, με 75, 90 και 110 άλογα. Η τελευταία, όταν ήταν «ολόφρεσκη», είχε πραγματική μέση κατανάλωση 4,8 λίτρα/100 χλμ, ενώ ολοκλήρωνε την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα μέσα σε 10,5 δευτερόλεπτα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »