Κάτω από το καπό του μεταχειρισμένου Skoda Kamiq που έχουμε στη διάθεσή μας βρίσκεται ο TGI κινητήρας (G-TEC τον αποκαλεί η τσέχικη εταιρεία) 1 λίτρου, που καταναλώνει φυσικό αέριο και έχει ισχύ 90 ίππους.
Το οδόμετρο του αυτοκινήτου που δοκιμάζουμε γράφει 100.000 χιλιόμετρα, ωστόσο το μοτέρ λειτουργεί άψογα, με τη μέση κατανάλωση να κυμαίνεται γύρω στα 5 kg CNG/100 χλμ, επαληθεύοντας τις μετρήσεις που είχαμε δει όταν το μοντέλο ήταν καινούργιο. Αντίστοιχα καλή εικόνα έχει και το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, με τις αλλαγές να γίνονται απροβλημάτιστα, χωρίς κομπιάσματα και δυσλειτουργίες. Αυτή τη στιγμή το CNG έχει μέση τιμή 1,08 ευρώ/κιλό. Με βάση αυτό, η μέση κατανάλωση του Skoda Kamiq G-TEC μεταφράζεται σε 5,4 ευρώ/100 χλμ.
Τα service του αυτοκινήτου θα πρέπει να γίνονται σε κάποιο συνεργείο που έχει εμπειρία στα συστήματα φυσικού αερίου, ενώ οι αλλαγές λαδιών σύμφωνα με τη Skoda γίνονται κάθε 15.000 χιλιόμετρα ή 1 χρόνο. Οι αναφορές προβλημάτων σχετικά με το Skoda Kamiq αφορούν στον TSI βενζινοκινητήρα, και πιο συγκεκριμένα στην καδένα χρονισμού, η οποία μπορεί να χαλαρώσει. Πέραν τούτου, το DSG κιβώτιο ταχυτήτων ίσως να μην αλλάζει ομαλά σχέσεις.