Το Suzuki Jimny έχει γίνει συνώνυμο του «μικρού εκτός δρόμου», και η γενιά μεταξύ 1998-2018 «κρατάει» ακόμα ψηλές τιμές. Πόσο αξιόπιστο είναι το Suzuki Jimny ως μεταχειρισμένο; Υπάρχει λόγος που παραμένει ακριβό;
Suzuki Jimny 25ετίας με 6.000 ευρώ: Θα το έπαιρνες;
Το Suzuki Jimny είναι ένα μοντέλο που έχει γίνει θρύλος, ειδικά στους λάτρεις της περιπέτειας και των εξερευνήσεων, χάρη στις εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητες που έχει.
Παρόλο που η ονομασία «Jimny» χρησιμοποιείται από τη Suzuki από το 1970 (τα Samurai που είχαμε στην Ευρώπη ονομάζονταν Jimny στις υπόλοιπες αγορές), στην Ελλάδα η ονομασία έκανε το ντεμπούτο της το 1998.
Τα πρώτα Suzuki Jimny της συγκεκριμένης γενιάς ήταν σε παραγωγή για 20 χρόνια, από το 1998 έως το 2018. Ακόμα και τα μοντέλα 25ετίας διατηρούν σχετικά «τσιμπιμένη» τιμή. Πόσο αξιόπιστα είναι ως μεταχειρισμένα τα Suzuki Jimny; Τι προβλήματα και φθορές βγάζουν;
Το Suzuki Jimny διατηρεί έναν σκληροτράχηλο και καθαρόαιμο off road χαρακτήρα, ο οποίος το έκανε να ξεχωρίζει από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό όταν αυτό ήταν καινούργιο, και σίγουρα είναι ένας λόγος που συμβάλλει στην αυξημένη τιμή μεταπώλησης.
Αρωγοί στις εκτός δρόμου ικανότητες είναι το κοντό μεταξόνιο, οι τροχοί που βρίσκονται στις άκρες του αμαξώματος και οι μικρές εξωτερικές διαστάσεις. Η απόσταση από το έδαφος είναι 190 χιλιοστά, ενώ οι γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας είναι 34, 46 και 31 μοίρες αντίστοιχα, κάτι που κάνει το «πρώτο» Suzuki Jimny (πρώτο στην Ευρώπη, γιατί στην πραγματικότητα η συγκεκριμένη είναι η 3η γενιά του μοντέλου) έναν άξιο αναρριχητή και ένα ιδανικό «εργαλείο» για κίνηση σε χώμα.
Το Jimny έχει επιλεκτική τετρακίνηση, η οποία στα μοντέλα παραγωγής από το 2005 και έπειτα είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη. Εκτός αυτού, διαθέτει και «κοντές» σχέσεις μετάδοσης.
Στο πίσω κάθισμα του Suzuki Jimny θα καθίσουν με παραχωρήσεις 2 ενήλικες επιβάτες, ενώ το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο χώρο αποσκευών 113 λίτρα.