To VW Golf είναι ένα από τα πιο hot μοντέλα και στα μεταχειρισμένα. Ας δούμε ποια ήταν τα δυνατά του όπλα στην έκδοση με τον 1,4 TSI των 140 ίππων με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων και το άνετο DSG κιβώτιο.
To Volkswagen Golf είναι το μικρομεσαίο που μαζί με την Toyota Corolla, κονταροχτυπιούνται κάθε χρόνο για το στέμμα του κορυφαίου σε πωλήσεις αυτοκινήτου στην κατηγορία τους. Το Golf της προηγούμενης γενιάς βρέθηκε και αυτό ψηλά στις προτιμήσεις του ευρωπαϊκού και του ελληνικού κοινού, προσφέροντας εξαιρετική ποιότητας κατασκευής, ποιοτική οδική συμπεριφορά και μεγάλη άνεση. Σήμερα, ρίχνουμε μια δεύτερη ματιά στο Golf 7ης γενιάς στην έκδοση με τον 1.400άρη TSI κινητήρα με λειτουργία απενεργοποίησης κυλίνδρων και σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της φίρμας, γνωστό και ως DSG.
Εσωτερικό-Χώροι: Δεδομένη ποιότητα και στιβαρό Ένα από τα προσόντα του Golf ήταν η εξαιρετική ποιότητα της καμπίνας του εσωτερικού χάρη κυρίως στην εκτεταμένη χρήση ποιοτικού πλαστικού και στο στιβαρό και άριστα φινιρισμένο ταμπλό. Η ευρυχωρία παραμένει φυσικά σε πολύ καλά επίπεδα, όπως σε όλες τις άλλες εκδόσεις. Οι πίσω επιβάτες έχουν άνετο χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια τους, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας με 380 λίτρα.
Κινητήρας: Πολιτισμένος o 1.400άρης, ίσως λείπουν τα paddles Ο 1,4 TSI των 140 ίππων και των 250 Nm ροπής είναι ραφιναρισμένος πολύ καλά, η απόδοση της ισχύος είναι γραμμική και η ροπή είναι διαθέσιμη σε μεγάλο φάσμα στροφών. Το κιβώτιο προσφέρει άνεση αλλά δεν λείπουν κάποιοι δισταγμοί στο kickdown (απότομο πάτημα του γκαζιού), ενώ ίσως λείπουν τα paddles πίσω από τιμόνι. Επίσης, σε πραγματικές συνθήκες, δύσκολο θα δεις να μπαίνει σε λειτουργία το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Το 0-100χλμ./ώρα γίνεται σε 9,0 δλ, οι ρεπρίζ είναι πολύ καλές, ωστόσο η κατανάλωση, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας δεν θα πέσει κάτω από 6,8 λτ./100χλμ., ενώ υπό πίεση, ο οδηγός μπορεί εύκολα να δει 9,0 λτ./100χλμ.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Οδηγική συμπεριφορά: DSG και ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων
Το Golf διακρίνεται στο κομμάτι της οδικής συμπεριφοράς χάρη στην κορυφαία ποιότητα κύλισης που διαθέτει χάρη στην πίσω ανάρτηση με άξονα πολλαπλών συνδέσμων, τους ελάχιστους ήχους που εισέρχονται μέσα στην καμπίνα και το τιμόνι που δίνει πάντα σωστή πληροφόρηση.
Οι απαιτητικοί οδηγοί θα μείνουν ικανοποιημένοι από την συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο όριο, ενώ όταν χρειαστεί, το ESP μαζί με το ηλεκτρονικό μπλοκέ θα μαζέψουν το μπροστινό μέρος.
Τιμή- Συμπέρασμα- Value for money
Tο Golf με τον 1,4 TSI των 140 ίππων με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων και DSG κιβώτιο αποτελεί μια ολοκληρωμένη επιλογή για όποιον θέλει να κινηθεί εντός και εκτός πόλης με άνεση και χωρίς συμβιβασμούς σε επιδόσεις, χώρους και τεχνολογία. Στην αγορά μεταχειρισμένων, το Golf έβδομης γενιάς με το 1.400άρι μοτέρ πωλείται από 12.500 ευρώ, ωστόσο για μοντέλα με λίγα χιλιόμετρα και με DSG κιβώτιο οι τιμές ξεπερνούν τις 16.000 ευρώ.
Ποιος λέει όχι σε ένα καλό VW Golf;
To VW Golf είναι ένα από τα πιο hot μοντέλα και στα μεταχειρισμένα. Ας δούμε ποια ήταν τα δυνατά του όπλα στην έκδοση με τον 1,4 TSI με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων και το άνετο DSG κιβώτιο.
Πόσο καλό ήταν τελικά; «Χώλαινε» κάπου το αμάξι ή ήταν ολοκληρωμένο σε κάθε τομέα;