Ώθηση στο VW Golf MK8 που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο δίνει ο TSI κινητήρας 1,5 λίτρων που αποδίδει 130 άλογα, ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 9,3 δευτερόλεπτα, ενώ οι μετρήσεις μας έδειξαν πραγματική μέση κατανάλωση 6,4 λτ/100 χλμ, αριθμός που ικανοποιεί.
Όσον αφορά στα «παράπονα» που έχουν ακουστεί για το Golf 8ης γενιάς, αυτά εστιάζονται σε πιθανή απότομη λειτουργία των DSG κιβωτίων ταχυτήτων, καθώς και στο σύστημα infotainment. Εστιάζοντας στο τελευταίο, υπάρχουν αναφορές σχετικά με διακοπές στη λειτουργία της κάμερας οπισθοπορείας, στο σύστημα πλοήγησης, καθώς και στην ίδια την οθόνη. Παράλληλα, η αυξημένη κατανάλωση ρεύματος ενδέχεται να προκαλέσει μείωση της τάσης της μπαταρίας. Καλό είναι ωστόσο να γνωρίζετε πως οι παραπάνω λειτουργίες δεν επηρεάζουν τα συστήματα ασφαλείας, ούτε το πλήκτρο «eCall».
Το μοντέλο που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο εφοδιάζεται με LED φανάρια, αυτόματο 3-ζωνικό κλιματισμό, keyless σύστημα εισόδου, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, καθώς και το σύστημα πολυμέσων Discover Media που διαθέτει λειτουργία με φωνητικές εντολές. Από αυτά, μόνο η camera οπισθοπορείας παρουσιάζει «ιδιοτροπίες» στη λειτουργία της.
Από το 2021 και έπειτα η εταιρεία έκανε ασύρματη αναβάθμιση στα Golf, κάτι που βελτίωσε σημαντικά το χρόνο απόκρισης και γενικότερα την ταχύτητα και την απόδοση του infotainment. Εκτός αυτού, τοποθετήθηκαν και πιο ισχυρά τσιπ, τα οποία κάνουν ακόμα ταχύτερη τη λειτουργία των πολυμέσων. Το αναβαθμισμένο λογισμικό έχει κωδικό 4.3.:1899, ενώ το ισχυρότερο chipset έχει κωδικό H58.