Το νέο Kia Niro αλλάζει ριζικά και θέλει να κάνει δυναμικό μπάσιμο στη κατηγορία των οικογενειακών SUV, με αιχμή του δόρατος την υβριδική του έκδοση που καίει σαν diesel και δεν λογαριάζει από απαγορεύσεις.
Εδώ στην Ελλάδα δεν μας έχει συστηθεί για τα καλά, όμως στην Ευρώπη είναι το best seller μοντέλο της Kia. Ο λόγος για το Kia Niro που δοκιμάζουμε στις επόμενες γραμμές, και στη νέα, δεύτερή του γενιά θέλει να μας… ξανασυστηθεί. Θα το κάνει με επιτυχία; Θα απαντήσουμε στο τέλος της δοκιμής, το σίγουρο είναι πως το Niro κατεβαίνει πλέον στον δημοφιλή και σκληρό στίβο των οικογενειακών SUV με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Πάντως, σχεδιαστικά υιοθετεί π.χ. τη νέα γραμμή της Kia, τεχνολογικά δεν του λείπει τίποτα, κάτω από το καπό του υπάρχουν πολλαπλές επιλογές κινητήρων. Εμείς δοκιμάζουμε την πιο δημοφιλή, δηλαδή την full υβριδική.
Το υβριδικό Kia Niro εφοδιάζεται με ένα υβριδικό σύνολο 141 ίππων και 256 Nm ροπής.
Η βασική έκδοση του Niro εφοδιάζεται με ένα υβριδικό σύνολο 141 ίππων, το οποίο και παρουσιάζει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά. Στην έκδοση Dynamic, το κόστος ανέρχεται στα 33.690 ευρώ, με τον εξοπλισμό να εμφανίζει πληρότητα τόσο σε τεχνολογικό επίπεδο με πληρέστατη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης, 8 αερόσακους και 8άρα οθόνη αφής, όσο και σε εξοπλισμό άνεσης με στοιχεία όπως κλιματισμό 2 ζωνών. Από εκεί και πέρα στην έκδοση Titanium (αυτή της δοκιμής) με επιπλέον τρεις χιλιάδες ευρώ αναβαθμίζεται αισθητά το τεχνολογικό υπόβαθρο της καμπίνας με το ενιαίο πάνελ που περιλαμβάνει τις δύο καμπύλες οθόνες (πίνακας οργάνων και infotainment).
Όσον αφορά στις υπόλοιπες εκδόσεις, το plug-in υβριδικό σύνολο των 183 ίππων τιμολογείται από 41.490 ευρώ, ενώ το αμιγώς ηλεκτρικό Niro των 204 ίππων έχει κόστος από 37.990 ευρώ (με επιδότηση), αμφότερα στην έκδοση Dynamic. Παράλληλα μη ξεχνάτε πως η Kia προσφέρει 7 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης, αλλά και 5 χρόνια δωρεάν service (plug-in και hybrid).