Δοκιμή: Χειροκίνητο Toyota Aygo X με 72 ίππους
Μετά το αυτόματο, δοκιμάζουμε και το χειροκίνητο Toyota Aygo X το οποίο προσφέρει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση, χωρίς να χρησιμοποιεί ίχνος εξηλεκτρισμού.
Καίει σαν υβριδικό, παρότι δεν είναι
Από τη σχετική δοκιμή, είχαμε διαπιστώσει πόσο ταιριάζει το νέο αυτόματο κιβώτιο S-CVT (με συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση μετάδοσης και 7 προεπιλεγμένες ψευδοσχέσεις) στον αστικό χαρακτήρα του νέου Toyota Aygo X. Τι γίνεται όμως με το χειροκίνητο κιβώτιο; Βλέπετε, η ιαπωνική φίρμα, που σε πείσμα της τάσης για αφανισμό των μίνι όχι μόνο δεν έβαλε στοπ στην παραγωγή του Aygo, αλλά το εξέλιξε σε μίνι crossover (για αυτό και το «X» πλέον στο όνομά του), προσφέρει το μίνι της και με χειροκίνητο κιβώτιο και ό,τι θετικό αυτό συνεπάγεται σε μικρότερο κόστος κτήσης, αλλά και σε κατανάλωση.
Εξωτερικά δεν αλλάζει τίποτα με το 3,7 μέτρων Aygo Χ να διατηρεί το αιχμηρό του σχεδιασμό και τις crossover πινελιές. Ούτε και στη γεροδεμένη καμπίνα έχει αλλάξει κάτι με εξαίρεση φυσικά την προσθήκη του επιλογέα για το 5τάχυτο κιβώτιο και την αφαίρεση των paddles του αυτόματου κιβωτίου από το τιμόνι.
Το εσωτερικό στην καμπίνα επιβατών του Toyota Aygo X είναι πλέον από τα καλύτερα στην κατηγορία. Τα πλαστικά είναι σκληρά, αλλά γεροδεμένα και καλοφινιρισμένα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Και πόσο έχει;
Το ιαπωνικό μίνι διατίθεται συνολικά σε 7 επίπεδα εξοπλισμού (X, X-Play, X-Style, X-Pulse, X-Trend, X-Envy και Χ-Limited) με την τιμή για την βασική χειροκίνητη έκδοση να ξεκινά από τα 14.770 ευρώ περιλαμβάνοντας πλούσιο εξοπλισμό, ο οποίος μεταξύ άλλων προσφέρει οθόνη αφής 7 ιντσών, έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων, adaptive cruise control, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, 6 αερόσακους, φώτα ημέρας LED μπροστά και πίσω, προβολείς follow-me-home, ζάντες 17 ιντσών και full πακέτο συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης Toyota Τ-Mate με αυτόματο φρενάρισμα, adaptive cruise control, αυτόματη λειτουργία προβολέων κτλ..
Η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο ξεκινάει από 16.470 ευρώ, αλλά από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού X-Play, που μεταξύ άλλων διαθέτει επιπλέον ηλεκτρικούς καθρέφτες σε piano black, 4 ηχεία, καθρέφτη και ρύθμιση ύψους στο κάθισμα του οδηγού, κάμερα όπισθεν, αναλογικό ταχύμετρο και ρυθμιζόμενο περιοριστή ταχύτητας. Συγκριτικά λοιπόν η χειροκίνητη έκδοση X-Play κοστίζει 15.370 ευρώ, ήτοι 1.100 ευρώ λιγότερα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »