ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ότι πιο δυνατό, πιο ελαφρύ, πιο εντυπωσιακό, για ιδιώτες, και για track days. Καλώς όρισες 1299 Panigale. Διακόσια πέντε άλογα, σχεδόν 15 κιλά ροπής, 166,5 στεγνά κιλά!

Ότι πιο δυνατό, πιο ελαφρύ, πιο εντυπωσιακό, για ιδιώτες, και για track days. Καλώς όρισες 1299 Panigale. Διακόσια πέντε άλογα, σχεδόν 15 κιλά ροπής, 166,5 στεγνά κιλά!

Ducati 1299 Panigale

3.357 Επισκέψεις στο άρθρο (7/11/2014)

Το πιο ελαφρύ, και ταυτόχρονα το πιο δυνατό Superbike για το 2015. Επίσημα με 205hp, 14,75Kgm και 166,5 στενγά κιλά, το υπέροχο Ducati 1299 Panigale, διαθέτει διαστημικό ηλεκτρονικό οπλοστάσιο και special S έκδοση.

Αρχίζουμε με την υποσημείωση πως το 1299 Panigale βρίσκεται μαζί μας για να πάρει τα σκήπτρα της ισχυρότερης Superbike παραγωγής, για δρόμο και track days, καθώς ο κυβισμός του δεν του επιτρέπει με τους υπάρχοντες κανόνες να τρέξει σε αγώνες. Για τους αγώνες, η Ducati διαθέτει το 1199 Panigale R.Ο νέος κινητήρας των 1285κ.εκ. (θέμα marketing ο αριθμός 1299), παράγει 10% περισσότερη ροπή από του 1199 Panigale, ενώ η ανακοινώσιμη ιπποδύναμη μπορεί να είναι η ίδια με του Panigale R (με 1199κ.εκ.) στους 205hp, όμως στο 1299 αυτή παράγεται 1.000σαλ. χαμηλότερα, στις 10.500.! Για σκεφτείτε το λίγο. Μιλάμε για μια δικύλινδρη μοτοσικλέτα 1300κ.εκ., με +5 περισσότερα ανακοινώσιμα άλογα από ότι οι ισχυρότεροι τετρακύλινδροι αντίπαλοι στα 1000κ.εκ.. Εντυπωσιακό. Και από ροπή; Πώς σας φαίνονται 14,75Kgm/8.750σαλ.;!Η Ducati αποκαλεί τον κινητήρα του 1299 "τον ισχυρότερο και πιο προηγμένο δικύλινδρο κινητήρα στον πλανήτη", ενώ τα πιστόνια με διάμετρο 116χλστ. αποτελούν παγκόσμια πρωτιά για μια δικύλινδρη μοτοσικλέτα δρόμου υψηλών επιδόσεων. Ο Superquadro κινητήρας ονομάζεται έτσι λόγω των ακραία υπέρ-τετράγωνων διαστάσεων του, εκτός από πανίσχυρος, παραμένει το ίδιο φειδωλός με τα service, όπως και το προηγούμενης γενιάς 1199, με τις βαλβίδες να θέλουν έλεγχο μόλις κάθε 24.000χλμ.! Οι νέες κυλινδροκεφαλές έχουν δεχθεί βελτιώσεις για μεγαλύτερη ακαμψία στο νέο τους ρόλο, ενώ πιο άκαμπτα είναι και τα καλύμματα μαγνησίου των κεφαλών, αλλά και του συμπλέκτη, ενώ από μαγνήσιο είναι και το κάλυμμα της τρόμπας λαδιού. Νέα είναι και τα αντίβαρα του στροφάλου, αλλά και οι μπιέλες. Βαλβίδες και σώματα ψεκασμού έχουν τα ίδια μεγέθη όπως και στο 1199. Ένα σύστημα εμπλουτισμού των καυσαερίων με οξυγόνο αναλαμβάνει να εξολοθρεύσει τους άκαυτους υδρογονάνθρακες, και να περάσει το 1299 αλώβητο μέσα από τις συμπληγάδες των προδιαγραφών ρύπων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
MEDIUM VANS ANALYSIS