Δύο μίνι SUV ιδανικά για την Ελλάδα! Aygo X ή Panda City Cross;
Η Toyota «σηκώνει» το Aygo και το κάνει Aygo X, όμως απέναντί του έχει πάλι το Panda, που στην έκδοση City Cross, κάνει τα ίδια πράγματα και με ιταλικό αέρα αλλά και ακριβότερο. Ποιο μοντέλο σε κερδίζει;
Ο Ιταλός έχει πλέον αντίπαλο!
Ακόμη δεν ξεκίνησε το Aygo X και έχει ήδη σκαρφαλώσει στις πωλήσεις, με διπλάσια νούμερα από το Suzuki Ignis και, παρότι πιο κάτω από το Panda, σίγουρα με πολύ περισσότερες ταξινομήσεις από την έκδοση City Cross.
To Panda βέβαια, λόγω σχήματος πουλάει σε αυτή την κατηγορία «σέντρα-σουτ» λίγο μίνι, λίγο SUV, ακόμη και όταν δεν μιλάμε για την έκδοση City Cross. Αυτή όμως είναι η έκδοση που το φέρνει απέναντι στο Aygo X, και δυστυχώς για την Fiat, δεν την ξέρουν πολλοί.
Βλέπεις το City Cross είναι 1.100 ευρώ ακριβότερο από το Aygo X. Από14.770 ευρώ το Toyota και από 15.870 το Fiat. Το ιταλικό μοντέλο είναι σχεδόν «κόπια» του ιαπωνικού στα χαρτιά. Ίδια κυβικά, ίδια ροπή ίδια άλογα. Μέχρι εκεί. Γιατί στην πράξη, δηλαδή στις μετρήσεις μας η διαφορά είναι σημαντική.
Και μπορεί το 0-100 τους να είναι ίδιο, όμως κανείς δεν μετράει επιδόσεις σε αυτή την κατηγορία με αυτά τα κυβικά και άλογα. Εκεί που υπάρχει σημαντική διαφορά είναι στην κατανάλωση, με το Aygo X να καίει στην πράξη 5 λτ./100χλμ. ενώ το Fiat μετράται στα 5,8 λτ./100 χλμ., παρά το ήπια υβριδικό του σύστημα, με το 3ο μίνι SUV, Suzuki Ignis, να βρίσκεται ανάμεσά τους με μέση κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ..
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Έτσι λοιπόν βρισκόμαστε σε μια μάχη που ενώ φαντάζει ιδανική για το ιταλικό best seller, στην πραγματικότητα μάλλον είναι χαμένη από τα αποδυτήρια. Γιατί μπορεί το Panda να είναι δεύτερο στις πωλήσεις (πίσω από το Hyundai i10) της μίνι κατηγορίας, άλλα στην «συμβατική» του έκδοση. Σε αυτήν κιόλας «παίζει» στα ίδια λεφτά με το Aygo X. Όμως σε αυτή την περίπτωση το Fiat δεν είναι SUV. Και μπορεί και το Aygo X να μην είναι πολύ «φανατικό», αλλά όταν μιλάμε για «Cross» έκδοση ενός «κανονικού» μοντέλο, ενώ το Toyota είναι ένα αυτόνομο μίνι SUV, αλλάζουν όλα.
Και μπορεί τα Panda και Ignis να έχουν και 4κίνητες εκδόσεις, όμως οι τιμές τους τα τοποθετούν σε άμεση σύγκριση με πολύ μεγαλύτερα αυτοκίνητα, καθιστώντας την σκέψη τους, μάλλον απαγορευτική. Εκτός αυτού, το Aygo X έχει τον αέρα του μοναδικού, είναι ολοκαίνουργιο, με νέα πλατφόρμα και με όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες ασφαλείας, ενώ και σχεδιαστικά δείχνει την φρεσκάδα του. Από την άλλη, το Fiat είναι «ακόμη ένα Panda», με πολλά χρόνια στην πλάτη του (και αρκετά facelift) και δυσκολία να ακολουθήσει το Aygo X στα crash test, ελλείψει των σύγχρονων συστημάτων ασφαλείας.
Τι λες λοιπόν; Aygo X ή θα πας στη Fiat και θα πάρεις το ακριβότερο και γερασμένο Panda; Σε νοιάζει η σημαντική διαφορά στην κατανάλωση ή θα σε δελεάσουν τα μηδενικά τέλη του ιταλικού μίνι;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »