ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

Οι εικόνες είναι ανεξάρτητες από τη Nissan και προέρχονται από τον σχεδιαστή Jon Leu.

Δύο νέες εκδόσεις του GT-R ετοιμάζει η Nissan

5.187 Επισκέψεις στο άρθρο (15/2/2021)

Μία ήπια υβριδική έκδοση του Nissan GT-R εξελίσσει η ιαπωνική μάρκα, η οποία παράλληλα έχει στα σκαριά και μία τελική έκδοση (Final Edition) του R35.


Πληροφορίες για ένα νέο Nissan GT-R δίνουν στο φως της δημοσιότητας τα ιαπωνικά Μέσα ενημέρωσης, οι οποίες φυσικά απασχολούν ολόκληρο τον πλανήτη. Σύμφωνα λοιπόν με τους δημοσιογράφους από την ασιατική χώρα, η Nissan προορίζει να πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της νέας έκδοσης του «Godzilla» στα τέλη του 2022 και το μοντέλο θα συνδέεται με την κωδική ονομασία R36.
 
Ωστόσο το πιο εντυπωσιακό στοιχείο που αναφέρουν έγκειται στο σύστημα κίνησης με το οποίο θα εξοπλιστεί, το οποίο για πρώτη φορά θα είναι ήπια υβριδικό. Συγκεκριμένα γίνεται λόγος πως το GT-R R36 θα παντρέψει τον twin-turbo V6 3,8 λίτρων κινητήρα με 48βολτο ηλεκτρικό σύστημα. Αιτία για αυτή την απόφαση, αν όντως επαληθευτεί και στην πράξη, αφενός είναι οι σκληρότεροι κανονισμοί για μείωση στους ρύπους, αφετέρου οι νέοι νόμοι που πρόκειται να ισχύσουν στην Ιαπωνία αναφορικά με τους θορύβους (ηχορύπανση).
 
Οι Ιάπωνες αναφέρουν πως το ήπια υβριδικό GT-R παρόλο που θα μειώσει τους ρύπους και τον θόρυβο δε θα μείνει για πολλά χρόνια στην παραγωγή καθώς θα ξεκινήσει την κατασκευή του στο τέλος του 2022 και θα την ολοκληρώσει περίπου δύο χρόνια μετά. Αυτό θα συμβεί διότι θα βασίζεται στην υπάρχουσα πλατφόρμα του R35, η οποία εκείνη την εποχή θα είναι σχεδόν 17 ετών. Μάλιστα υπαινίσσονται πως σε εκείνο το σημείο δεν αποκλείεται η Nissan να παρουσιάσει τη νέα γενιά του GT-R που συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες να είναι υβριδική.   
 
Παράλληλά λέγεται πως η Nissan εργάζεται και σε μία τελική έκδοση (Final Edition) του R35. Το συγκεκριμένο μοντέλο που θα κάνει το ντεμπούτου του το Νοέμβριο του 2022 θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό μονάδων και θα σημάνει το τέλος του twin-turbo V6 3,8 λίτρων κινητήρα σε μη υβριδική φόρμα.   

Mercedes
TASEIS STHN ASFALISH