Η ισχύς των 200 ίππων δεν πλησιάζει καν εκείνη του H2R αλλά η Kawasaki υπόσχεται εξαιρετικές επιταχύνσεις, καλύτερες από κάθε άλλο ατμοσφαιρικό κινητήρα.
EICMA 2014: Kawasaki Ninja H2
1.857 Επισκέψεις στο άρθρο (5/11/2014)
Το Ninja H2 παρουσιάστηκε και επίσημα από την ιαπωνική εταιρία με τον υπερσυμπιεστή να επιστρέφει στους δημόσιους δρόμους έπειτα από 30 περίπου χρόνια.
Με το Ninja H2R οι Ιάπωνες μας είχαν εξάψει τη φαντασία αναφορικά με την απόδοση του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα της έκδοσης δρόμου. Τελικά η Kawasaki επέλεξε μια απόδοση πιο κοντά στην πραγματικότητα των δημόσιων δρόμων περιορίζοντας την ισχύ του νέου εν σειρά 4κύλινδρου κινητήρα στους 197 ίππους στις 11.000 σ.α.λ. οι οποίοι φτάνουν τους 207, στις ίδιες στροφές, με τη χρήση του Ram Air. Περίπου δηλαδή όσο αποδίδουν και οι κορυφαίοι 4κύλινδροι ατμοσφαιρικοί κινητήρες στα 1.000 κ.εκ. Η ιαπωνική εταιρία, ωστόσο, συνεχίζει να υπόσχεται μοναδική εμπειρία επιτάχυνσης που δεν μπορεί να συγκριθεί με μοτοσικλέτα με ατμοσφαιρικό κινητήρα. Αυτή η εμπειρία, ίσως πραγματοποιηθεί τελικά με τη συμβολή της ροπής του κινητήρα που αγγίζει τα 13,6 kgm στις 10.500 σ.α.λ. Ωστόσο, με «γεμάτο» βάρος που ανέρχεται στα 238 κιλά αυτό είναι κάτι που μπορεί ίσως να απαντηθεί μόνο μετά από δοκιμή της μοτοσικλέτας. Όπως και να έχει ο υπετροφοδότης επέστρεψε στους δημόσιους δρόμους, οι διαφορές του H2 και του H2R στο μοτέρ είναι μικρές (συμπλέκτης, φλάντζα κεφαλής, εκκεντροφόροι), οπότε κάποιος πολύ εύκολος τρόπος θα υπάρχει για να φτάσει η απόδοση σε εξωφρενικά νούμερα... Μέχρι να γίνει αυτό πάμε να γνωρίσουμε καλύτερα το Ninja H2 που φέρνει πολλές πρωτιές για την Kawasaki στη μαζική παραγωγή.