Το ανανεωμένο Audi RS4 Avant είναι γεγονός, με το ισχυρό γερμανικό βάγκον να φτάνει με «φρέσκο» πρόσωπο, νέα οθόνη αφής στο εσωτερικό και τον γνωστό πλέον V6 κινητήρα.
Κάνοντας την αρχή από την εξωτερική εμφάνιση, η μεγαλύτερη διαφορά που συναντούμε είναι προφανώς στη μάσκα Singleframe, η οποία είναι λίγο ευρύτερη και ως εκ τούτου καταλήγει στην «ευθυγράμμιση» του μοντέλου με τα υπόλοιπο «αδέρφια» του. Συγκεκριμένα, στην περίπτωση του RS4 Avant είναι στην πραγματικότητα λίγο πιο φαρδιά σε σχέση με τη γρίλια του βασικού Α4 και φέρει τη δομή κηρήθρας, που χαρακτηρίζει τα μοντέλα RS. Αφήνοντας τη γρίλια και πηγαίνοντας προς το πλάι βλέπουμε του νέους προαιρετικούς matrix LED προβολείς, ενώ πηγαίνοντας προς τα πίσω τα φτερά είναι ευρύτερα για περισσότερο από 30 χιλιοστά σε σχέση με το A4 Avant.
Η μεγάλη είδηση για το εσωτερικό είναι η νέα οθόνη αφής MMI 10,1 ιντσών. Η κλασική της θέση δεν έχει αλλάξει, παραμένοντας ελαφρώς στραμμένη προς την μεριά του οδηγού, ενώ συνεχίζει να υιοθετεί όλες τις προηγούμενες λειτουργίες της. Από τη στιγμή που μιλάμε για ένα μοντέλο RS είναι περιττό να τονίσουμε πως η οθόνη μπορεί να εμφανίσει τα πάντα, από τις «ζωτικής» σημασίας πληροφορίες όπως για παράδειγμα τις δυνάμεις G, όπως και τα πολύ πιο απλά στοιχεία που υπόκεινται στη δικαιοδοσία του συστήματος ψυχαγωγίας, όπως το σταθμό που έχει επιλεγεί στο ραδιόφωνο.
Κάτω από το καπό, όπως προαναφέραμε, συνεχίζει να βρίσκεται ο 2,9 λίτρων twin-turbo V6 κινητήρας, προσφέροντας 450 ίππους και 600 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.900 έως τις 5,000 σ.α.λ. Το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 4,1 δευτερόλεπτα, ενώ η κορυφαία ταχύτητα σταματά στα 250 χλμ./ώρα, εκτός και αν κάποιος έχει εφαρμόσει το πακέτο RS dynamic που την ανεβάζει στα 280 χλμ./ώρα. Το μοτέρ συνδυάζεται με το 8τάχυτο αυτόματο tiptronic κιβώτιο που στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, οι οποίοι μετρούνται στις 19 ίντσες, ωστόσο παρούσα είναι και η επιλογή τροχών 20 ιντσών.
Το ανανεωμένο Audi RS 4 Avant θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του τον Οκτώβριο του 2019 με το κόστος στη Γερμανία να ξεκινά από τις 81.400 ευρώ.
....είναι πραγματικά ευχάριστο που συνεχίζει αυτή η κατηγορία να δίνει τέτοια ιδιαίτερα (κ ταυτόχρονα ολοκληρωμένα) αυτοκίνητα, σε μια εποχή που όπου κ αν κοιτάξεις βλέπεις ογκώδη και συχνά ατσούμπαλα «ες - γιού - βι», που σε ορισμένες περιπτώσεις φορτώνονται με απίστευτα μεγάλο αριθμό ίππων, που ....μόνο σε ευθεία μπορούν να τα αξιωποιήσουν, λόγο μεγάλου βάρους, όγκου, ύψους, κτλ.
Χαίρε, ω χαίρε, εξαιρετικό rs4, και ας είσαι ...εκτός μόδας!!
....είναι πραγματικά ευχάριστο που συνεχίζει αυτή η κατηγορία να δίνει τέτοια ιδιαίτερα (κ ταυτόχρονα ολοκληρωμένα) αυτοκίνητα, σε μια εποχή που όπου κ αν κοιτάξεις βλέπεις ογκώδη και συχνά ατσούμπαλα «ες - γιού - βι», που σε ορισμένες περιπτώσεις φορτώνονται με απίστευτα μεγάλο αριθμό ίππων, που ....μόνο σε ευθεία μπορούν να τα αξιωποιήσουν, λόγο μεγάλου βάρους, όγκου, ύψους, κτλ. Χαίρε, ω χαίρε, εξαιρετικό rs4, και ας είσαι ...εκτός μόδας!!