Η πιο «hot» εκδοχή της CLA Class εκπέμπει τα απαραίτητα δυναμικά vibes, που περιμένεις από ένα elegant τετράθυρο κουπέ 421 ίππων.
- «Βενζινάρα» 421 ίππων από τον ισχυρότερο 2λιτρο κινητήρα παραγωγής
- Κάνει το 0-100 σε 4,1 δλ, 0,4 δλ. γρηγορότερα από την Porsche Panamera 4 E-Hybrid
- Με κουμπιά στο τιμόνι που ρυθμίζεις set-up σαν σε μονοθέσιο της F1
- Τετρακίνηση με Drift-Mode για «πάντες»
«Βενζινάρα» 421 ίππων από τον ισχυρότερο 2λιτρο κινητήρα παραγωγής
Το φρεσκάρισμα έκανε ακόμα πιο… sexy 4θυρο κουπέ αμάξωμα της CLA, ωστόσο στην έκδοση της δοκιμής τα φώτα πέφτουν στον 2λιτρο, 4κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα της Mercedes-AMG, που συναρμολογείται στο χέρι. Εφαρμόζοντας αγωνιστική τεχνολογία αποδίδει 421 άλογα με 500 Nm ροπής, ενώ χάρη στην ειδική απόδοση των 211 ίππων στο λίτρο είναι ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος κινητήρας παραγωγής στον κόσμο.
Κάνει το 0-100 σε 4,1 δλ, 0,4 δλ. γρηγορότερα από την Porsche Panamera 4 E-Hybrid
Έχοντας επιλέξει τις πιο sport ρυθμίσεις από το σχετικό μενού παραμετροποίησης τα ηλεκτρικά όργανα μετρήσεων έδειξαν επιδόσεις… supercar: 0-100 σε 4,1 δλ., 60-100 χλμ./ώρα σε 2,0 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα σε 250 δλ.. Συγκριτικά, η Porsche Panamera 4 E-Hybrid των που δοκιμάσαμε στο πρόσφατο παρελθόν έκανε το 0-100 σε 4,5 δλ. και το 60-100 σε 2,8 δλ..
Η αισθητική ανανέωση έχει τονίσει ακόμη περισσότερο το sex appeal του 4πορτου κουπέ αμαξώματος.
Με κουμπιά στο τιμόνι που ρυθμίζεις set-up σαν σε μονοθέσιο της F1
Εκτός από τα μπάκετ καθίσματα και τις οθόνες, την παράσταση στην καμπίνα κλέβει το νέο τιμόνι AMG Performance μιας και χάρη στα 2 φωτιζόμενα περιστροφικά κουμπιά ρυθμίσεων, θυμίζει λίγο τιμόνι F1: Το ένα κουμπί στα δεξιά αφορά στο σύστημα παραμετροποίησης για επιλογή προγράμματος λειτουργίας (Comfort, Normal, Sport, Sport+ και εξατομικευμένο), ενώ αυτό που είναι στο αριστερό μπράτσο βοηθά να έχεις άμεση πρόσβαση στο AMG Dynamics.
Τετρακίνηση με Drift-Mode για «πάντες»
Η τετρακίνηση Perfomance 4Matic+ κατανέμει τη δύναμη όχι απλώς αστραπιαία γρήγορα ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα, αλλά και ανάμεσα στους πίσω τροχούς χάρη στους εκεί δύο επιπλέον πολύδισκους συμπλέκτες. Έτσι, ανάλογα και με το πρόγραμμα οδήγησης, οι πίσω τροχοί ωθούνται με διαφορετική ορμή κάθε φορά στη στροφή. Ιδιαίτερα διασκεδαστικό είναι φυσικά το Drift Mode, που καθιστά την CLA 45 S 4MATIC+ πισωκίνητη σε ταχύτητες μέχρι τα 120 ή τα 160 χλμ./ώρα ανάλογα με την γωνία του τιμονιού. Όλα φυσικά τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά και η υψηλή απόδοση της Mercedes-AMG CLA 45 S αποτυπώνονται στην υψηλή τιμή της που ξεκινάει από 96.350 ευρώ αφήνοντας την πλειονότητα των κατοίκων της χώρας στα… όνειρα.
Στη συνέχεια μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα τη δοκιμή της ανανεωμένη Mercedes-AMG CLA 45-S 4MATIC+ με τον 2λιτρο turbo κινητήρα των 421 ίππων.
Σελίδα 2 | Ανανέωση με αρκετές αλλαγές & τιμόνι α λα Formula1 |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Επιδόσεις: Εκτοξεύεται με 421 άλογα και 4,1 δλ. για το 0-100 |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Με πολυεπίπεδο οδηγικό χαρακτήρα |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |