Η παραγωγή των μπαταριών που έφτασε πλέον τον αριθμό των 100.000, ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2019 και έκτοτε κλιμακώθηκε.
Έφτασε τις 100.000 μπαταρίες η Skoda
1.652 Επισκέψεις στο άρθρο (10/2/2021)
Η Skoda έχει πλέον κατασκευάσει 100.000 μονάδες μπαταριών για Plug-In υβριδικά μοντέλα και η τσεχική εταιρεία αποφάσισε να γιορτάσει το γεγονός αυτό προσφέροντας μας πληροφορίες για τον τρόπο κατασκευής και λειτουργία της.
Η Skoda δεν είναι επιφορτισμένη για να κατασκευάζει μόνο τα αυτοκίνητά της, αλλά διαθέτει και μονάδα παραγωγής μπαταριών για τα Plug-In υβριδικά μοντέλα του Ομίλου VW. Μια έκταση που καλύπτει περίπου 2.000 τετραγωνικά μέτρα στο εργοστάσιο της στην πόλη Mlada Boleslav χρησιμοποιείται τώρα όχι μόνο για την παραγωγή μπαταριών των Skoda, αλλά και αυτών που θα τοποθετηθούν στα αυτοκίνητα των Audi, SEAT και Volkswagen.
Η παραγωγή των μπαταριών που έφτασε πλέον τον αριθμό των 100.000, ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2019 και έκτοτε κλιμακώθηκε, με σκοπό σήμερα το συγκεκριμένο τμήμα να παράγει περίπου 800 μπαταρίες ημερησίως. Χρειάζονται περίπου δύο ώρες για την κατασκευή μιας μπαταρίας, κατά τη διάρκεια της οποίας διέρχεται από 66 διαφορετικούς σταθμούς εργασίας. Κάθε 88 δευτερόλεπτα, μια νέα μπαταρία για Plug-In υβριδικά μοντέλα που βασίζονται στην πλατφόρμα MQB ξεκινά από τη γραμμή παραγωγής.
Κάθε βάρδια διαθέτει 58 υπαλλήλους, ενώ μέρος της παραγωγής όπου κυριαρχείται από μεγάλο βάρος, αναλαμβάνουν να σηκώσουν ειδικά ρομπότ, 13 στον αριθμό τα οποία είναι σε θέση να σηκώσουν βάρη μεταξύ 210 και 500 κιλών. Αξίζει να σημειωθεί πως στη γραμμή παραγωγής οι μονάδες για το αριστερό και το δεξί μισό μιας μπαταρίας επεξεργάζονται ξεχωριστά.
Φυσικά μετά την ολοκλήρωση κατασκευής και πριν από την εγκατάσταση, οι μπαταρίες υποβάλλονται σε εκτεταμένο έλεγχο. Αυτό περιλαμβάνει τον έλεγχο του κυκλώματος ψύξης και ότι δεν υπάρχουν διαρροές. Μόλις πραγματοποιηθεί ο έλεγχος διαρροής, οι ηλεκτρικές λειτουργίες αξιολογούνται σε συνολικά 13 πάγκους δοκιμής. Τέλος, κάθε σύστημα μπαταρίας φορτίζεται ως ένα μέρος της μέγιστης χωρητικότητάς του.