Αν και η Volvo έχει ανακοινώσει πως θα παρουσιάσει αρκετά νέα μοντέλα έως το 2020, οι κινήσεις της δείχνουν πως εγκαταλείπει σιγά σιγά την Ευρώπη.
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, που είναι και η μεγαλύτερη της Ευρώπης, η Volvo έλαμψε δια της απουσίας της. Αυτό ήταν «πρωτοφανές» και δυσαρέστησε τους Γερμανούς, όπως φάνηκε από τα δημοσιεύματά τους, όμως -μήπως τελικά- η κίνηση αυτή σημαίνει σταδιακή αποχώρηση της Volvo από την Ευρώπη;Πριν απαντήσετε, ας λάβουμε υπόψη τα δεδομένα. Ως γνωστόν, μέχρι το 2020 η γκάμα των μοντέλων της Volvo θα αποτελείται από πολλά νέα μοντέλα. Πριν λίγες ημέρες, για παράδειγμα, παρουσιάστηκε το νέο Volvo-Geely S90 (διαβάστε περισσότερα εδώ), ενώ κάθε ένα έτος θα παρουσιάζονται τα επόμενα XC60, S60/V60, και XC40/V40, πράγμα που σημαίνει πως στο CEVT (China Euro Vehicle Technology), δηλαδή το τεχνολογικό κέντρο της Geely γίνεται δουλειά.Η επόμενη παράμετρος αφορά στους κινητήρες. Συγκεκριμένα, ενώ στην Ευρώπη για να ανταγωνιστείς με αξιώσεις πρέπει να έχεις μία πλήρη γκάμα κινητήρων (σε καύσιμο και κυβικά), η Volvo επενδύει μόνο σε δύο κινητήρες «κορμούς». Έναν 2.000 κυβικών που θα διατίθεται ως βενζίνη και diesel σε διάφορες εκδόσεις (π.χ. αυτός έχει τοποθετηθεί στο XC90), ενώ ο δεύτερος κινητήρας θα είναι ένας 1.500 κυβικών, που όμως θα διατίθεται αποκλειστικά σε βενζίνη. Ξεχάστε δηλαδή τον 1,6 D2. Η κωδική ονομασία D2 θα υπάρχει μεν στην γκάμα κινητήρων, όμως θα αφορά το 2λιτρο μοτέρ. Ενώ, λοιπόν, η Ευρώπη «θέλει» τα μικρού χαμηλού κυβισμού πετρελαιοκίνητα μοτέρ, η Volvo θα προσφέρει μόνο 2λιτρα.Και τέλος, το τρίτο δεδομένο που αξίζει να ληφθεί υπόψη, αφορά την πρόσφατη ανακοίνωση της Geely, της μαμάς εταιρείας, πως θα σταματήσει από τον επόμενο χρόνο και σταδιακά την προσφορά βενζινοκίνητων μοντέλων, δίνοντας έμφαση αποκλειστικά στα υβριδικά (και plug-in) και ηλεκτρικά μοντέλα. Ο πλήρης αποκλεισμός των αμιγώς βενζινοκίνητων επιλογών θα έχει ολοκληρωθεί το 2020 στο πλαίσιο της νέας Blue Geely στρατηγικής που σημαίνει πως και στους βενζινοκινητήρες, η μόνη πρόταση που θα υπάρχει θα είναι ένας του 1,5 λτ. την ώρα που οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι κατασκευαστές τοποθετούν 1.000άρια turbo μοτέρ ακόμη και σε μικρομεσαία.Μετά από όλα αυτά λοιπόν, εσείς τι λέτε; Είναι η νέα στρατηγική της Volvo η εγκατάλειψή της από την Ευρώπη ή όχι;
αφού δεν θα σας λείψει κύριε Jalisco η Volvo, πάρτε γερμανικό όχημα από αυτά με τα πειραγμένα μοτέρ που άλλα λένε και άλλα εκπέμπουν (και μη μου πείτε πως το έχει κάνει μόνο το VW group γιατί είναι σχεδόν βέβαιο πως και οι άλλοι γερμανοί την έχουν λερωμένη τη φωλιά τους). Από κει και πέρα η εταιρεία λέγεται Volvo και όχι Geely-Volvo...
Σύμφωνα με τη λογική σας θα πρέπει οι Bentley, Bugatti και lamborgini να ονομάζονται Bentley-VW, Bugatti-VW και Lamborgini-VW όπως και οι AlfaRomeo και Ferrari AflaRomeo-FCA και Ferrari-FCA. Έλεος έχετε κηρύξει πόλεμο στη Βόλβο και αυτό είναι πασιφανές. Όμως με τον τρόπο που τοποθετείστε βλάπτετε τη δική σας αξιοπιστία.
Η Volvo ανέκαθεν ηταν και είναι μια εταιρεια με διαφορετικο στυλ design και άλλη νοοτροπια στην αυτοκινηση.Η Volvo εδινε εμφαση στο θεμα της παθητικης ασφαλειας περισσοτερο από κάθε άλλη εταιρεια.Στο σχεδιασμο οντως καποια στιγμη ειχε μεινει πισω τη δεκαετια του 90 αλλα το διορθωσε και αυτό το θεμα από το 2000 και μετα..Οδικη συμπεριφορα όλα τα Volvo είναι τρενα σε στροφες και σε επαρχιακο δυκτιο και σε συνδιασμο με ένα turbo μοτερ 180 ιππων και πανω χερεσαι την οδηγιση.Εχω οδηγισει πολλα αμαξια αλλα και πολλα μοντελα Volvo δε μπορω να καταλαβω γιατι την υποτιμουν τοσο πολύ αυτή τη μαρκα αφου σε όλα τα χαρακτηριστικα αγγιζει το αριστο.
ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ. ΤΟ VOLVO S90 (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ XC90) ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ SPA, Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ VOLVO ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ!!! ΤΟ CEVT ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΗ ΝΕΑ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ C SEGMENT.ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΝΑΥΑΡΧΙΔΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ!!! Ο ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΔΕ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ- ROBIN PAGE- ΗΤΑΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΣΤΙΣ BENTLEY,ROLLS,BUGATTI... ΑΝ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ... ΨΑΞΤΕ ΛΙΓΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΤΕ ΟΛΑ. ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΟΣΩΝ ΕΙΔΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΞΕΝΟΣ ΤΥΠΟΣ) ΣΕ ΣΤΑΤΙΚΗ ΒΕΒΑΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΤΟΥ AUTOBILD ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΑ ΓΝΩΜΗ. ΨΑΞΤΕ ΤΗ WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ SITES ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΞΕΝΟΥ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ! Α! ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ CEVT ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ. ΚΡΙΜΑ AUTOTRITI! ΝΤΡΟΠΗ!!!
Απάντηση: Για το θέμα έχουμε τοποθετηθει αναλυτικά. Διάβασε εδώ. Θα σε βοηθήσει αρκετά. Κατά τα άλλα το δελτίο τύπου είναι μια χαρά.
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Exei-Soyhdia-sthn-Kina_124093.asp
Δεν ξέρω αν η Φρανκφούρτη είναι η μεγαλύτερη έκθεση στην Ευρώπη αλλά η Volvo δεν έλαμψε δια της απουσίας της. Από πέρυσι είχε ανακοινωθεί πως ανά ήπειρο θα συμμετέχει σε ΜΙΑ μόνο έκθεση. πχ Detroit στην Αμερική (έρχεται Ιανουάριο) και Γενεύη στην Ευρώπη
σχετικό λινκ: http://www.autonews.com/article/20141215/RETAIL03/312169997/volvo-to-skip-most-auto-shows-focus-will-be-on-detroit-geneva-china
Και να αποχωρήσει από την Ευρώπη, το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα λείψει από πολλούς. Μόνο οι Σουηδοί θεωρούν τα Βόλβο premium μοντέλα και με κάποιο τρόπο (μάρκετινγκ) έχουν πείσει και κάποιους να τα πληρώνουν όσο μια Μερσεντες ή BMW ενώ στην πραγματικότητα μετά βίας αξίζουν όσο ένα Ρενό ή Νισσάν (κι άν). Οι πελάτες της τα αγοράζουν κυρίως λόγω ντιζάιν και σήματος.
Τα αποτελέσματα της έρευνας των ICCT και University of Michigan που αποκάλυψαν το σκάνδαλο του γκρούπ VW είναι γνωστά (και δημοσίως διαθέσιμα) και καλύπτουν ευρεία γκάμα κατασκευαστών. Όποιος θέλει να έχει πλήρη εικόνα μπορεί να διαβάσει την έρευνα. Η ΒΜW δεν είχε αποκλήσεις σε κανένα μοντέλο της, η Μερσεντές είχε κάποιες μικρές αποκλήσεις σε 1-2 μοντέλα και άλλοι κατασκευαστές (π.χ. Πεζό, Ρενό, Τογιότα) δεν είχαν κανένα απολύτως θέμα με τα μοντέλα τους. Το πιο αξιόπιστο όλων στις δοκιμές ήταν το νέο Ρενό Τουίνγκο παρεπιμπτώντος....
Προφανώς θα αστειεύεστε..Με συνολική αύξηση πωλήσεων 26% παγκοσμίως και 23,9% στην Ευρώπη ( + 20,5% στην Γερμανία , +24,9% στην Ελβετία , + +15% σε Ισπανία και Βελγίο και "μόνο" ...104,8% στην Ολλανδία!!! ) , το άρθρο στερείται οιασδήποτε λογικής βάσεως και μόνο ως σενάριο παρα-επιστημονικής φαντασίας μπορεί να χρησιμεύσει..
Οι αριθμοί ομιλούν από μόνοι τους..Περιμένουμε σοβαρότερες αναλύσεις από το autotriti..Προσπαθήστε , μπορεί και να τα καταφέρετε!!
Απάντηση: Για το θέμα έχουμε τοποθετηθει αναλυτικά. Διάβασε εδώ. Θα σε βοηθήσει αρκετά. Τα Δελτία Τύπου συνήθως είναι χρήσιμα για τις εταιρείες.
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Exei-Soyhdia-sthn-Kina_124093.asp
αφού δεν θα σας λείψει κύριε Jalisco η Volvo, πάρτε γερμανικό όχημα από αυτά με τα πειραγμένα μοτέρ που άλλα λένε και άλλα εκπέμπουν (και μη μου πείτε πως το έχει κάνει μόνο το VW group γιατί είναι σχεδόν βέβαιο πως και οι άλλοι γερμανοί την έχουν λερωμένη τη φωλιά τους). Από κει και πέρα η εταιρεία λέγεται Volvo και όχι Geely-Volvo...
Σύμφωνα με τη λογική σας θα πρέπει οι Bentley, Bugatti και lamborgini να ονομάζονται Bentley-VW, Bugatti-VW και Lamborgini-VW όπως και οι AlfaRomeo και Ferrari AflaRomeo-FCA και Ferrari-FCA. Έλεος έχετε κηρύξει πόλεμο στη Βόλβο και αυτό είναι πασιφανές. Όμως με τον τρόπο που τοποθετείστε βλάπτετε τη δική σας αξιοπιστία.
Η Volvo ανέκαθεν ηταν και είναι μια εταιρεια με διαφορετικο στυλ design και άλλη νοοτροπια στην αυτοκινηση.Η Volvo εδινε εμφαση στο θεμα της παθητικης ασφαλειας περισσοτερο από κάθε άλλη εταιρεια.Στο σχεδιασμο οντως καποια στιγμη ειχε μεινει πισω τη δεκαετια του 90 αλλα το διορθωσε και αυτό το θεμα από το 2000 και μετα..Οδικη συμπεριφορα όλα τα Volvo είναι τρενα σε στροφες και σε επαρχιακο δυκτιο και σε συνδιασμο με ένα turbo μοτερ 180 ιππων και πανω χερεσαι την οδηγιση.Εχω οδηγισει πολλα αμαξια αλλα και πολλα μοντελα Volvo δε μπορω να καταλαβω γιατι την υποτιμουν τοσο πολύ αυτή τη μαρκα αφου σε όλα τα χαρακτηριστικα αγγιζει το αριστο.
ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ. ΤΟ VOLVO S90 (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ XC90) ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ SPA, Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ VOLVO ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ!!! ΤΟ CEVT ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΗ ΝΕΑ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ C SEGMENT.ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΝΑΥΑΡΧΙΔΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ!!! Ο ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΔΕ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ- ROBIN PAGE- ΗΤΑΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΣΤΙΣ BENTLEY,ROLLS,BUGATTI... ΑΝ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ... ΨΑΞΤΕ ΛΙΓΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΤΕ ΟΛΑ. ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΟΣΩΝ ΕΙΔΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΞΕΝΟΣ ΤΥΠΟΣ) ΣΕ ΣΤΑΤΙΚΗ ΒΕΒΑΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΤΟΥ AUTOBILD ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΑ ΓΝΩΜΗ. ΨΑΞΤΕ ΤΗ WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ SITES ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΞΕΝΟΥ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ! Α! ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ CEVT ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ. ΚΡΙΜΑ AUTOTRITI! ΝΤΡΟΠΗ!!!
Απάντηση: Για το θέμα έχουμε τοποθετηθει αναλυτικά. Διάβασε εδώ. Θα σε βοηθήσει αρκετά. Κατά τα άλλα το δελτίο τύπου είναι μια χαρά. http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Exei-Soyhdia-sthn-Kina_124093.asp
Δεν ξέρω αν η Φρανκφούρτη είναι η μεγαλύτερη έκθεση στην Ευρώπη αλλά η Volvo δεν έλαμψε δια της απουσίας της. Από πέρυσι είχε ανακοινωθεί πως ανά ήπειρο θα συμμετέχει σε ΜΙΑ μόνο έκθεση. πχ Detroit στην Αμερική (έρχεται Ιανουάριο) και Γενεύη στην Ευρώπη σχετικό λινκ: http://www.autonews.com/article/20141215/RETAIL03/312169997/volvo-to-skip-most-auto-shows-focus-will-be-on-detroit-geneva-china
Και να αποχωρήσει από την Ευρώπη, το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα λείψει από πολλούς. Μόνο οι Σουηδοί θεωρούν τα Βόλβο premium μοντέλα και με κάποιο τρόπο (μάρκετινγκ) έχουν πείσει και κάποιους να τα πληρώνουν όσο μια Μερσεντες ή BMW ενώ στην πραγματικότητα μετά βίας αξίζουν όσο ένα Ρενό ή Νισσάν (κι άν). Οι πελάτες της τα αγοράζουν κυρίως λόγω ντιζάιν και σήματος.
Κοινώς: Χ€στηκ€ η φοράδα στ'αλώΝι αν φύγει.
Τα αποτελέσματα της έρευνας των ICCT και University of Michigan που αποκάλυψαν το σκάνδαλο του γκρούπ VW είναι γνωστά (και δημοσίως διαθέσιμα) και καλύπτουν ευρεία γκάμα κατασκευαστών. Όποιος θέλει να έχει πλήρη εικόνα μπορεί να διαβάσει την έρευνα. Η ΒΜW δεν είχε αποκλήσεις σε κανένα μοντέλο της, η Μερσεντές είχε κάποιες μικρές αποκλήσεις σε 1-2 μοντέλα και άλλοι κατασκευαστές (π.χ. Πεζό, Ρενό, Τογιότα) δεν είχαν κανένα απολύτως θέμα με τα μοντέλα τους. Το πιο αξιόπιστο όλων στις δοκιμές ήταν το νέο Ρενό Τουίνγκο παρεπιμπτώντος....
Προφανώς θα αστειεύεστε..Με συνολική αύξηση πωλήσεων 26% παγκοσμίως και 23,9% στην Ευρώπη ( + 20,5% στην Γερμανία , +24,9% στην Ελβετία , + +15% σε Ισπανία και Βελγίο και "μόνο" ...104,8% στην Ολλανδία!!! ) , το άρθρο στερείται οιασδήποτε λογικής βάσεως και μόνο ως σενάριο παρα-επιστημονικής φαντασίας μπορεί να χρησιμεύσει.. Οι αριθμοί ομιλούν από μόνοι τους..Περιμένουμε σοβαρότερες αναλύσεις από το autotriti..Προσπαθήστε , μπορεί και να τα καταφέρετε!!
Απάντηση: Για το θέμα έχουμε τοποθετηθει αναλυτικά. Διάβασε εδώ. Θα σε βοηθήσει αρκετά. Τα Δελτία Τύπου συνήθως είναι χρήσιμα για τις εταιρείες. http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Exei-Soyhdia-sthn-Kina_124093.asp