Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εγκαταλείπει η Volvo την Ευρώπη;

Εγκαταλείπει η Volvo την Ευρώπη;

4.877 Επισκέψεις στο άρθρο (4/12/2015)

Αν και η Volvo έχει ανακοινώσει πως θα παρουσιάσει αρκετά νέα μοντέλα έως το 2020, οι κινήσεις της δείχνουν πως εγκαταλείπει σιγά σιγά την Ευρώπη.

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, που είναι και η μεγαλύτερη της Ευρώπης, η Volvo έλαμψε δια της απουσίας της. Αυτό ήταν «πρωτοφανές» και δυσαρέστησε τους Γερμανούς, όπως φάνηκε από τα δημοσιεύματά τους, όμως -μήπως τελικά- η κίνηση αυτή σημαίνει σταδιακή αποχώρηση της Volvo από την Ευρώπη;Πριν απαντήσετε, ας λάβουμε υπόψη τα δεδομένα. Ως γνωστόν, μέχρι το 2020 η γκάμα των μοντέλων της Volvo θα αποτελείται από πολλά νέα μοντέλα. Πριν λίγες ημέρες, για παράδειγμα, παρουσιάστηκε το νέο Volvo-Geely S90 (διαβάστε περισσότερα εδώ), ενώ κάθε ένα έτος θα παρουσιάζονται τα επόμενα XC60, S60/V60, και XC40/V40, πράγμα που σημαίνει πως στο CEVT (China Euro Vehicle Technology), δηλαδή το τεχνολογικό κέντρο της Geely γίνεται δουλειά.Η επόμενη παράμετρος αφορά στους κινητήρες. Συγκεκριμένα, ενώ στην Ευρώπη για να ανταγωνιστείς με αξιώσεις πρέπει να έχεις μία πλήρη γκάμα κινητήρων (σε καύσιμο και κυβικά), η Volvo επενδύει μόνο σε δύο κινητήρες «κορμούς». Έναν 2.000 κυβικών που θα διατίθεται ως βενζίνη και diesel σε διάφορες εκδόσεις (π.χ. αυτός έχει τοποθετηθεί στο XC90), ενώ ο δεύτερος κινητήρας θα είναι ένας 1.500 κυβικών, που όμως θα διατίθεται αποκλειστικά σε βενζίνη. Ξεχάστε δηλαδή τον 1,6 D2. Η κωδική ονομασία D2 θα υπάρχει μεν στην γκάμα κινητήρων, όμως θα αφορά το 2λιτρο μοτέρ. Ενώ, λοιπόν, η Ευρώπη «θέλει» τα μικρού χαμηλού κυβισμού πετρελαιοκίνητα μοτέρ, η Volvo θα προσφέρει μόνο 2λιτρα.Και τέλος, το τρίτο δεδομένο που αξίζει να ληφθεί υπόψη, αφορά την πρόσφατη ανακοίνωση της Geely, της μαμάς εταιρείας, πως θα σταματήσει από τον επόμενο χρόνο και σταδιακά την προσφορά βενζινοκίνητων μοντέλων, δίνοντας έμφαση αποκλειστικά στα υβριδικά (και plug-in) και ηλεκτρικά μοντέλα. Ο πλήρης αποκλεισμός των αμιγώς βενζινοκίνητων επιλογών θα έχει ολοκληρωθεί το 2020 στο πλαίσιο της νέας Blue Geely στρατηγικής που σημαίνει πως και στους βενζινοκινητήρες, η μόνη πρόταση που θα υπάρχει θα είναι ένας του 1,5 λτ. την ώρα που οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι κατασκευαστές τοποθετούν 1.000άρια turbo μοτέρ ακόμη και σε μικρομεσαία.Μετά από όλα αυτά λοιπόν, εσείς τι λέτε; Είναι η νέα στρατηγική της Volvo η εγκατάλειψή της από την Ευρώπη ή όχι;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
KIA VANS IAA