Η Mazda έχει ποντάρει πολλά στο τρίπτυχο σχεδίαση, premium αέρα και οδική συμπεριφορά των μοντέλων της. Ένα τρίπτυχο που ανέκαθεν χαρακτήριζε τα μοντέλα της Alfa Romeo…
Tη Mazda την είχαμε «χάσει» από τη χώρα μας εξαιτίας της κρίσης, όμως πάντα παρακολουθούσαμε την εξέλιξή της έχοντας μια τυπική σχέση με τα προιόντα της. Γνωρίζαμε ότι στα πλαίσια της εξέλιξής της υπήρξαν νέα στοιχεία σε σχεδίαση και τεχνολογία, μέχρι που έφτασε η στιγμή να καθίσουμε πίσω από ένα νέο της μοντέλο με αφορμή το νέο της ξεκίνημα εδώ. Αυτό ήταν το CX-3.
Ένα crossover μοντέλο που μας εντυπωσίασε με την δυναμική του εμφάνιση, με τον σπορ και ποιοτικό εσωτερικό του διάκοσμο και ακόμα περισσότερο με την σπορ οδική του συμπεριφορά. Η ίδια γεύση αναμενόμενα ήρθε και από το MX-5, ένα κατεξοχήν fun to drive αυτοκίνητο. Το νέο Mazda 3 ωστόσο δεν ήταν αναμενόμενο ότι θα είναι τόσο καλό. Εμφάνιση που μαγνητίζει το βλέμμα με έμφαση στην δυναμική του υπόσταση, εσωτερικό που ζηλεύουν και οι top μάρκες σε ποιότητα και με φανερά σπορτίφ διάθεση. Το πακέτο συμπληρώνεται από την οδηγική του ταυτότητα που το βάζει μέσα στα 5 καλύτερα μοντέλα της κατηγορίας με ευκολία. Ακόμα και το Mazda 2 που χρονολογικά είναι το πιο «παλιό» έχει αυτά τα στοιχεία σε μικρότερο μεν βαθμό αλλά ικανά να το ξεχωρίσουν από τα συνηθισμένα.
Είναι σαφές πως η Mazda έχει περάσει σε μια νέα εποχή και η σπορ φιλοσοφία της βρίσκεται στα «καλύτερά» της. Και μπορεί οι κινητήρες να βρίσκονται λίγο πίσω σε θέματα απόδοσης από τον ανταγωνισμό, είναι όμως τεχνολογικά προηγμένοι και προσφέρουν και αυτοί με τη σειρά τους πόντους στο σύνολο.
Η γενικότερη γεύση που παίρνεις οδηγώντας ένα οποιοδήποτε νέο Mazda είναι τόσο ευχάριστη και «ειδική» που μπορεί να συγκριθεί με λίγα αυτοκίνητα. Είναι αυτό το «κάτι» που σου βγάζει ένα αυτοκίνητο και που το καθιστά ξεχωριστό, και που πρέπει να έχεις την εμπειρία και να μην φοράς «οπαδικά» γυαλιά για να το διακρίνεις.
Τα νέα Mazda με λίγα λόγια θα μπορούσαν να φορέσουν τα σήματα μιας υγιούς Alfa Romeo. Μιας Alfa Romeo που δεν θα είχε μόνο την εξαιρετική Giulia να προσπαθεί να τα βάλει με τα γερμανικά σεντάν και την Stelvio με τα premium crossover, αλλά μιας Alfa Romeo που θα συνέχιζε να βγάζει αξιόλογα μικρά, μικρομεσαία και πιο ειδικά μοντέλα. Αυτό που κάνει η Μazda δηλαδή και που πουλάει σε κάθε κατηγορία περισσότερο από το κάθε αντίστοιχο Alfa Romeo. Με την ίδια –υψηλή- σχετικά τιμή. Είπαμε… Έχουν πολλά κοινά οι δύο μάρκες σήμερα.
Εσείς όμως τι πιστεύετε; Βρίσκετε ομοιότητες στη φιλοσοφία των δύο εταιρειών; Tελικά η Mazda είναι η νέα Alfa Romeo σήμερα; Και αν ναι θα μπορέσει να διατηρήσει αυτό τον χαρακτήρα ή δεν ενδιαφέρει κανέναν;
....Αλλο Mazda και αλλο Alfa Romeo, παρολο που οι αγοραστες των δυο brand names εχουν πολλα κοινα χαρακτηριστικα. Εμενα προσωπικα μου αρεσουν και οι δυο μαρκες, και θα ελεγα οτι μαλλον ειναι οι δυο πιο αγαπημενες μου. Η Mazda δεν εχει αναγκη. Εναι μια πρωτοπορος εταιρεια, με πολυ καλο ονομα και σημαντικη παρουσια παγκοσμιως, αλλα και με σοβαρες προοπτικες αναπτυξης. Δυστυχως δεν ισχυει το ιδιο και για την Alfa. Για μενα η κυρια αιτια για την εμπορικη αποτυχια της Alfa Romeo τις τελευταιες δεκαετιες ειναι οι κακοι χειρισμοι της μαμας Fiat. Το ιδιο ισχυει και για την Lancia. Aπαραδεκτη η Fiat! Σκετη αποτυχια. Αφου δεν μπορει να κουμαντερει τοσο την Alfa αλλα και την Lancia, ας τις πουλησει σε καποια εταιρεια που μπορει. Το ιδανικο θα ηταν να τις αγορασει η Mazda!!!!!!......Ακουει κανεις?(!!!!!!!!)
Δεν μπορω να πω οτι η μια ειναι συνεχεια της αλλης αλλα μπορω να πω οτι ειναι 2 μαρκες ξεχωριστες με την καθεμια το δικο της κοινο και ευτυχως καμια σχεση με το βαρετο κοσμο της psa και vw group.
Η mazda με αξιοπιστια στησιμο και τεχνολογια και η alfa με στησιμο ομορφια και φινετσα .
Να ρωτήσω κάτι: αφού όπως πληροφορούμαστε η alfa romeo πουλάει λιγότερα οχήματα και από τη lancia, γιατί τόση πρεμούρα από κατασκευαστές να μοιάσουν ή να στοχεύσουν στο κοινό της alfa? Θα θυμίσω οτι αντίστοιχα polls είχαν τρέξει και πριν απο μήνες για άλλες εταιρείες που εποφθαλμιούσαν την alfa...
....Αλλο Mazda και αλλο Alfa Romeo, παρολο που οι αγοραστες των δυο brand names εχουν πολλα κοινα χαρακτηριστικα. Εμενα προσωπικα μου αρεσουν και οι δυο μαρκες, και θα ελεγα οτι μαλλον ειναι οι δυο πιο αγαπημενες μου. Η Mazda δεν εχει αναγκη. Εναι μια πρωτοπορος εταιρεια, με πολυ καλο ονομα και σημαντικη παρουσια παγκοσμιως, αλλα και με σοβαρες προοπτικες αναπτυξης. Δυστυχως δεν ισχυει το ιδιο και για την Alfa. Για μενα η κυρια αιτια για την εμπορικη αποτυχια της Alfa Romeo τις τελευταιες δεκαετιες ειναι οι κακοι χειρισμοι της μαμας Fiat. Το ιδιο ισχυει και για την Lancia. Aπαραδεκτη η Fiat! Σκετη αποτυχια. Αφου δεν μπορει να κουμαντερει τοσο την Alfa αλλα και την Lancia, ας τις πουλησει σε καποια εταιρεια που μπορει. Το ιδανικο θα ηταν να τις αγορασει η Mazda!!!!!!......Ακουει κανεις?(!!!!!!!!)
ε....οχι....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δεν μπορω να πω οτι η μια ειναι συνεχεια της αλλης αλλα μπορω να πω οτι ειναι 2 μαρκες ξεχωριστες με την καθεμια το δικο της κοινο και ευτυχως καμια σχεση με το βαρετο κοσμο της psa και vw group. Η mazda με αξιοπιστια στησιμο και τεχνολογια και η alfa με στησιμο ομορφια και φινετσα .
Να ρωτήσω κάτι: αφού όπως πληροφορούμαστε η alfa romeo πουλάει λιγότερα οχήματα και από τη lancia, γιατί τόση πρεμούρα από κατασκευαστές να μοιάσουν ή να στοχεύσουν στο κοινό της alfa? Θα θυμίσω οτι αντίστοιχα polls είχαν τρέξει και πριν απο μήνες για άλλες εταιρείες που εποφθαλμιούσαν την alfa...