Eίναι premium μάρκα η VW;
Είναι η VW premium μάρκα;
Είναι γερμανική, φτιάχνει αυτοκίνητα που πουλάνε, έχει υψηλή ποιότητα κατασκευής, γρήγορα μοτέρ, μοιάζει με Audi. Είναι όμως premium η VW;
Σίγουρα η VW έχει το λιγότερο premium όνομα. Τουλάχιστον στην κυριολεξία, αφού ένα αυτοκίνητο με όνομα «το αυτοκίνητο του λαού» μόνο premium δεν θα μπορούσε να ήταν. Όμως η VW δεν είναι η Volswagen που κάποτε ξέραμε. Είναι η μάρκα επικεφαλής του ομώνυμου ομίλου, με τις περισσότερες πωλήσεις ανάμεσα στις «αδελφές» της, και η μάρκα που εδώ και δεκαετίες αποσπά σε κάθε της νέο μοντέλο κορυφαίες κριτικές.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Είναι η μάρκα που έχει γίνει πλέον το μέτρο σύγκρισης του ανταγωνισμού σε πολλές κατηγορίες. Όχι γιατί είναι απαραίτητα η καλύτερη, αλλά γιατί είναι η πιο ολοκληρωμένη. Μπορεί πολλοί να την κατηγορούν για συντηρητισμό, για σχεδιαστική στασιμότητα. ¶λλοι την κατηγορούν ότι έκανε στην αυτοκίνηση αυτό που έλεγαν ότι θα κάνει η Toyota: θα μετατρέψει τα αυτοκίνητα σε «λευκές συσκευές».
Όπως και να έχει όμως, πίσω από το τιμόνι ενός VW, ότι και να λέει κανείς, δεν θα πει όχι. Τα μοντέλα της μάρκας είναι δύσκολο να μην ικανοποιήσουν, και γι αυτό η μάρκα είναι τόσο δημοφιλής και τα αυτοκίνητά της τόσο περιζήτητα.
Είναι όμως premium; Θα έλεγε κανείς πως με βάση την ποιότητα κατασκευής και το κύρος της μάρκας, έχει τα προσόντα να θεωρηθεί premium. Όμως υπάρχει και ο αντίλογος.
Από τη μία τα μοντέλα της μάρκας, σήμερα περισσότερο από ποτέ, πατάνε στην μαζική πλατφόρμα παραγωγής και όχι στις ακριβότερες, πιο ειδικές πλατφόρμες όπως αυτές της Audi. Ίσα ίσα, όποιο μοντέλο της μάρκας βασίστηκε σε κάποιο Audi, όπως το Phaeton (στο Α8) και το Touareg (στο Q7), δεν έκαναν σημαντικές πωλήσεις. Το Phaeton δεν αντικαταστάθηκε, παρα μόνο εμμέσως στο μικρότερο όμως Arteon που είναι μάλλον πιο ακριβό Passat. Το Touareg φαίνεται πως οδεύει επίσης προς τη έξοδο, αφού αποχωρεί ήδη από την αμερικανική αγορά και αντικαθίσταται με το Atlas, που επίσης πατάει στην γνωστή πλατφόρμα που πατάνε και όλα τα άλλα μοντέλα της μάρκας.
Και είναι αυτό αρκετό για να πει κανείς ότι η VW δεν είναι premium; Αν δει κανείς τις άλλες μάρκες που θεωρούνται premium έχουν κάτι πιο ξεχωριστό από μοντέλα που πατάνε σε πλατφόρμες υπερμαζικής παραγωγής. Και σίγουρα ένα premium μοντέλο δεν μπορεί να έχει τόσα πολλά κοινά με ένα φθηνό αυτοκίνητο. Ένα Arteon, που είναι πραγματικά χάρμα οφθαλμού, και το καινούργιο Ibiza έχουν την ίδια πλατφόρμα.
Πέρα από τα τεχνικά όμως, εσείς τι λέτε; Είναι στα δικά σας μάτια η VW premium; Έχει το σηματάκι της το ειδικό βάρος που αυξάνει το κύρος αλλά και την τιμή; Και τελικά είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε ακριβότερα ένα VW από ένα ανταγωνιστικό μοντέλο; Επειδή είναι VW ή επειδή είναι καλύτερο; Τι λέτε;
Εδώ γελάμε,απο που και ως που premium,επειδή λάδωνε και λαδώνει όλο το σύμπαν εντός και εκτός έγινε ξαφνικά premium;ούτε στα επόμενα 100 χρόνια δεν πρόκειται να γίνει,ας διορθώσουνε τα του οίκου τους και να ζητήσουν ένα μεγάλο συγνώμη από όλο τον κόσμο για αυτα που κάνανε και κάνουνε και να αφήσουν τα premium για άλλες μάρκες,με το αρμαφλέξ των υδραυλικών στο ταμπλό δεν πάς πουθενά,απλώς πουλάς μούρη στους λοβοτομένους της μάρκας και σε αυτούς που ταίζεις ειδικό τύπο,δημοσιογράφους που τους έχεις του χεριού σου κτλ.
Οσο ειμαι εγω αστροναυτης αλλο τοσο ειναι premium η vw!! Τα αυτοκινητα του λαου ειναι αυτο ακριβως που λενε....τα skoda και dacia για τους γερμανους και ολο τον υπολοιπο πλανητη!! Χαμηλου κοστους που τα υπερ-τιμολογουν,αγριο δφιαφημιστικο παιχνιδι με εντονη την αδιαφανια,χρηματισμος,προβληματικα,μετρια ποιοτικα,αναξιοπιστα και με προικα την απατη διπλα τους και για να μην ξεχνιωμαστε με μπαμπα τον αδολφο χιτλερ! Φτανει πια το σπρωξιμο,δεν βγαζει πουθενα να προσπαθειτε σε κατι που ειναι καμμενο χαρτι,στην μνημη του κοσμου ειναι απλες φωτοτυπιες ασχημες και χωρις αξιες πραγματικες!!
Premium? αχαχαχαχαχαχα! Αχαχαχαχαχαχαχ! Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα! Η vw? αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!
Αρθρα για να σπαμε πλακα οι σκεπτομενοι και για να βγαζουν γουστα οι πιτσιρικαδες τυπου γερμανοτρολια.
Στο μόνο που είναι premium η vw είναι στο κόστος ανταλλακτικών και συντήρησης. Σε όλα τα υπόλοιπα παίρνει αρνητικό βαθμό. Εταιρεία προσωποποίηση της απάτης διαχρονικά που απλά δεν αξίζει τον τίτλο του premium.
Αφήστε κάτι και για την ... πρωταπριλιά
Ειναι πολυ αστειο και τραγικο ταυτοχρονα καποιοι να νομιζουν οτι οι γερμανοι κατασκευαζουν καλα αυτοκινητα και να πιστεουν οτι ετσι σκεφτεται η πλειοψηφια ενω δυστυχως γι' αυτους συμβαινει το ακριβως αντιθετο εδω και δεκαετιες! Ναι κυριοι δεν παει ο γυαλος στραβα αλλα η γερμανικη σας βαρκα! 15.000€ ιαπωνικο; Που ειναι να παω να το παρω τωρα! Σε ποια δεκαετια εχετε μεινει;;; Ενα Golf εχει 20.000€ και ενα Auris 19.500€ στις βασικες εκδοσεις!!! Δεν αναφερω Honda που ειναι ακριβοτερη λογω ανωτερης ποιοτητας απο τα δυο που ανεφερα πριν!!! ΞΥΠΝΑΤΕΕΕΕ!! Ξημερωσε 21ος αιωνας!!!
Δεν μπορει να συμβει αυτο σε γερμανικο κοντερ... Μηδενιζουν απο βλαβες πολυ πιο νωρις...
Κωστακη αστα αυτα τα εξυπνακιστικα κολπα. Ουτε κορολα εχω εγω αλλα ουτε 28 αυτοκινητα εχεις εσυ. Αν οντως κατα τυχη τα εχεις τοτε οι γερμανοι πρεπει να σου κανουν και 2 δωρο να τα κανεις 30 ετσι που τους υποστηριζεις! Αρα στο επιστρεφω για την προπαγανδα. 1892 ποτε η γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανια δεν ηταν το ιδιο αξιοπιστη οπως η ιαπωνικη. Και αυτο δεν ισχυει μονο στα αυτοκινητα. Απλα οι Ευρωπαιοι δεν το εχουν με την αξιοπιστια διαχρονικα.
Κωστα περι ορεξεως κολοκυθοτυροπιτα. Κι εμεις ειχαμε Mercedes και BMW και αλλες σχολες γιατι τα εχουμε τα χρονακια μας αλλα καταληξαμε στην Ιαπωνια που δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο τα γερμανικα σαλονια και φυσικα απολυτα αξιοπιστα και fun to drive αφου κατασκευαζονται απο τελειομανεις ανθρωπους με παθος για το αυτοκινητο. Ξεχασα τι σημαινει βλαβη και συνεργειο. Αυτο και μονο αρκει για την ψυχικη και οικονομικη μου ηρεμια.
αφου το πας σε μενα θα σου πω οτι προτιμω να οδηγω mercedes και bmw αντι για toyota και honda που ειναι για λυπηση...επισης θελω να ευχαριστησω ακομα μια φορα το autotriti που μου αφαιρει τα λαικ οπως καθε φορα..μπραβο παιδια
ειναι πολυ αστειο να φτιαχνεις 20 λογαριασμους για να μπεις να κοροιδεψεις μια μαρκα επειδη σου δημιουργει κομπλεξ που οδηγεις εναν ιαπωνεζικο κουβα των 15.000ε...περαστικα σας ευχομαι καποτε να καταφερετε να οδηγησετε ενα σοβαρο αυτοκινητο
Απορια το εχω,αυτοι που γελανε με την ερωτηση αν ειναι premium μαρκα η vw τι αυτοκινητα οδηγουν;;;δεν εχω vw για να σας προλαβω,ειχα vw ομως,premium μπορει να μην ειναι αλλα μετα σπο mercedes bmw audi ειναι σιγουρα το καλυτερο αυτοκινητο
QUIZ: μεταχειρισμένο οικογενειακό με ΧΩΡΟΥΣ , ΑΣΦΑΛΕΣ (πενταετίας -βενζίνη) ΠΟΥ δε τριζει, δε κοπανάει, ειναι οικονομικό στη χρήση και στη συντήρηση (σερβις, βλάβες).
κε jimeta, συμφωνώ δεν ειναι premium αλλα ΠΛΑΣΣΑΡΟΝΤΑΙ ΩΣ subpremium οπως η peugeot η honda η alfa romeo. Αυτό με το αρμαφλέξ γιατι δεν το βαζουν και οι άλλοι όμως να τριζουν λιγοτερο και να είναι καλυτερα ηχομονωμενα τα μοντελα τους άραγε?
Φιλε λογικε εχεις τα χρονακια σου οπως λες,ομως φαινεται να ξεχνας οτι η γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανια,εχτισε το ονομα της-μεταξυ αλλων-και στην αξιοπιστια.Τα πραγματα δεν ειναι το ιδιο καλα και τωρα,ομως σιγουρα απεχουν και απο την εικονα του ματρακα.
σταματηστε τα παραμυθια και την προπαγανδα...28 αυτοκινητα εχω στολο(εταιρικα) και ξερω πολυ καλα αν ειναι αξιοπιστα...το τελειωνω εδω γιατι δεν με ενδιαφερει να σε πεισω,οδηγα το κορολα σου
με mercedes και bmw εχω γραψει πανω απο 1.000.000 χλμ με απολυτη αξιοπιστια...συγκεκριμενα με σειρα 5 Ε60 και mb cls 350 εκτος απο τα σερβις τιποτα αλλο απολυτως(ουτε λαμπα)
Πηρα ΛΕΞΟΥΣ για να την πω στον γειτονα και αυτος το περασε για κινεζικο!Τωρα αυτος πηρε BMW και ολη η γειτονια του βαραει υποκλισεις,ενώ με εμενα ακομα γελανε!
Premium δεν νομιζω οτι θα την ελεγε κανεις,ομως ειναι πανω απο τον γενικο ανταγωνισμο σε ορισμενους τομεις.Δεν νομιζω οτι ειναι αυτος ο στοχος τους,ετσι κι αλλιως.Τον χαρακτηρα premium κουβαλουν αλλες μαρκες του group.
PREMIUM αυτοκίνητο κατασκεύασε μόνο το PHAETON. Δεν είναι premium εταιρεία, αλλά στις κατηγορίες που συμμετέχει κατασκευάζει τα καλύτερα αυτοκίνητα