- Τα μοντέλα πόλης θα μεγαλώσουν κι άλλο και θα ψηλώσουν
- Το νέο C3 πατάει σε νέο πάτωμα με SUV στοιχεία & χαμηλό κόστος μπαταριών
- Είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό της αγοράς (σύμφωνα με την Citroen)
- Παρότι SUVίζει, δεν είναι SUV, άλλα προσφέρει την άνεση & ευχρηστία των SUV
Τα μοντέλα πόλης θα μεγαλώσουν κι άλλο και θα ψηλώσουν
Μήπως να ξεχάσουμε την μικρή κατηγορία; Όχι γιατί «πέθανε» αλλά γιατί άλλαξε, και πλέον τα μικρά μοντέλα σήμερα δεν μοιάζουν καθόλου με τα μικρά μοντέλα του χθες. Δεν συμφωνείς; Δες το νέο Citroen C3, το οποίο οδηγήσαμε λίγες εβδομάδες πριν. Δεν είναι SUV, είναι απλά μικρό.
Αν στη λέξη «μικρό» ακόμη σκέφτεσαι τα Opel Corsa και VW Polo, αν το σχήμα που έρχεται στο νου σου είναι του Peugeot 208 ή του Toyota Yaris, τότε μάλλον πρέπει να αρχίσεις να συνηθίζεις τη διαφορά. Τα νέα μικρά θα είναι ψηλά, αλλά δε θα είναι SUV. Θα είναι απλά μικρά.
Το νέο C3 πατάει σε νέο πάτωμα με SUV στοιχεία & χαμηλό κόστος μπαταριών
Η Citroen ξεκινάει την αλλαγή με το νέο C3. Όχι, δεν πρόκειται για το Aircross, δηλαδή το μικρό SUV της μάρκας, αλλά το C3. Το μικρό της. Στο κυνήγι των Γάλλων να ανεβάσουν τα μερίδιά τους στην Ευρώπη, η Citroen φέρνει το C3 σε μία νέα πλατφόρμα, ήδη σε χρήση σε αγορές της Ασίας, με έμφαση στο χαμηλό κόστος, και τις έξυπνες λύσεις.
Είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό της αγοράς (σύμφωνα με την Citroen)
Το νέο C3 είναι τόσο ψηλό όσο το θέλουν οι οδηγοί, τόσο γεμάτο χαρακτήρα όσο το θέλουν οι φίλοι της μάρκας, και όχι μόνο, και φθηνό τόσο όσο το θέλει η αγορά. Ξεκινάει ως το φθηνότερο ηλεκτρικό της αγοράς, και θα ακολουθήσει σε συμβατικές εκδόσεις, πιθανώς φτάνοντας στο κάτω όριο τιμής και σε αυτό το τμήμα της, αναλόγως χώρας και εισαγωγέα.
Παρότι SUVίζει, δεν είναι SUV, άλλα προσφέρει την άνεση & ευχρηστία των SUV
Είναι SUV; Όχι. Η Citroen όχι μόνο δεν αναφέρει τον όρο πουθενά, αλλά το αυτοκίνητο δεν έχει καμία διάθεση να επιδείξει καμία συγγένεια με οτιδήποτε μπορεί να έχει έστω και μακρινά γονίδια με όχημα εκτός δρόμου. Η λογική είναι η ευχρηστία, η χρηστικότητα, οι χώροι και η άνεση. Και το σχήμα αυτό βοηθάει σε όλα αυτά, ενώ μπορεί να ενσωματώσει και τις μπαταρίες της ηλεκτρικής έκδοσης, ή τα μηχανικά της συμβατικής έκδοσης, χωρίς να χάνει σε τίποτα.
Η σχεδίαση είναι εμπνευσμένη από το Oli με όλα τα ενδιαφέροντα στοιχεία να περνάνε, πιο «μαλακωμένα», στο C3, και να δίνουν και σε αυτό το Citroen τον χαρακτήρα που περιμένει κανείς από ένα μοντέλο της μάρκας. Οι κινητήρες θα είναι οι γνωστοί από τα άλλα μοντέλα της Stellantis, ενώ «δίδυμο» του C3 αναμένεται να είναι το νέο Fiat Panda, με τα δικά του σχεδιαστικά αναγνωριστικά και το δικό του μοναδικό χαρακτήρα.
Η ουσία εδώ είναι πως η μικρή κατηγορία όπως την ξέραμε αλλάζει. Αυτό που μέχρι τώρα λέγαμε SUV δεν είναι πια αυτό που νομίζουμε, και έτσι πρέπει να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα. Έχει κανείς πρόβλημα με αυτό; Όταν κερδίζουμε σε χώρους, άνεση, χρήση και χαρακτήρα; Τι λες; Σου αρέσει το νέο C3;