ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τι έχει αυτό το Yaris που δεν είχαν τα προηγούμενα;

2.950 Επισκέψεις στο άρθρο (11/12/2024)
Τι έχει αυτό το Yaris που δεν είχαν τα προηγούμενα;

Τι έχει αυτό το Yaris που δεν είχαν τα προηγούμενα;

Το Yaris σε κάθε του γενιά είναι το απόλυτο best seller
H έμφαση στο έξυπνο packaging είναι η συνταγή της επιτυχίας
Το σήμα στη μάσκα είναι για πολλούς η καλύτερη εγγύηση αξιοπιστίας
H Toyota έκανε αυτό το Yaris να αρέσει, και αρέσει πολύ

Το Yaris σε κάθε του γενιά είναι το απόλυτο best seller

Πώς μπορεί ένα best seller να επιστρέφει κάθε φορά και πιο δυνατό; Όταν μιλάμε για το Yaris, η Toyota σε κάθε του γενιά προσέθετε και ένα «λιθαράκι», όμως η τρέχουσα γενιά του κέρδισε και τον τελευταίο «πόντο» στην κατηγορία. Τι άλλαξε;

Μπορεί όλοι να θυμόμαστε την Toyota ως τη μάρκα που δημιούργησε το SUV με το πρώτο RAV4, όμως με το πρώτο Yaris η Toyota δεν αντικατέστησε απλά το Starlet. Επανίδρυσε την μικρή κατηγορία, με ένα αυτοκίνητο που δεν ήταν απλά μικρό, αλλά και έξυπνο. Ένα αυτοκίνητο που δεν είχε ξαναδεί η αγορά και έκανε τον ανταγωνισμό να δείχνει αρχαίος δίπλα του. Το πρώτο Yaris είχε ένα χάρισμα, αφού ήταν μικρότερο σε κάθε πιθανή εξωτερική διάσταση από οποιοδήποτε άλλο της κατηγορίας, ήταν όμως σημαντικά μεγαλύτερο από τα περισσότερα άλλα, στο εσωτερικό του.

H έμφαση στο έξυπνο packaging είναι η συνταγή της επιτυχίας

Η Toyota δεν δίστασε να αφήσει πίσω το mainstream παρελθόν του Starlet. Μικρό, στιβαρό, εύκολο, αλλά με εξαίρεση το σήμα στο καπό και την «αθάνατη» κατασκευή του, γενικά ήταν «σαν τα άλλα». Το πρώτο Yaris έβαλε το packaging στο λεξιλόγιο της αυτοκίνησης για πρώτη φορά. Η μεγιστοποίηση των εσωτερικών χώρων στις ελάχιστες δυνατές διαστάσεις ήταν μόνο η αρχή. Αεροδυναμικό, οικονομικό, σβέλτο, πρακτικό, εύκολο στην επισκευή και στην χρήση. Ο ανταγωνισμός χρειάστηκε μια δεκαετία για να βρει αντίπαλο.

Το σήμα στη μάσκα είναι για πολλούς η καλύτερη εγγύηση αξιοπιστίας

Ενώ τόσοι κατασκευαστές άφησαν τα μικρά τους στον «αυτόματο», λόγω κυρίως του χαμηλού περιθωρίου κέρδους που τους «αφήνουν», η Toyota έκανε το Yaris την κορωνίδα της. Όλα όσα αντιπροσωπεύει η μάρκα έγιναν πράξη στο Yaris. Με επιτομή την υψηλή τεχνολογία, το Yaris προχώρησε πέρα από κάθε άλλο μικρό, και έγινε το πρώτο υβριδικό μοντέλο της κατηγορίας, το πρώτο μοντέλο της αγοράς με κάθε διαθέσιμο κινητήρα, diesel, βενζίνη, υβριδικό. Και πάει λέγοντας. Το σήμα της Toyota ήταν μόνο η μία πλευρά του νομίσματος, αυτή της αξιοπιστίας και της εμπιστοσύνης στη μάρκα. Το σήμα του Yaris στην πίσω πόρτα ήταν η άλλη πλευρά, αυτή της τεχνολογίας και της έξυπνης μετακίνησης.

H Toyota έκανε αυτό το Yaris να αρέσει και αρέσει πολύ

Σε κάθε νέα γενιά η Toyota έβαλε και ένα ακόμη λιθαράκι που τόνωνε την εικόνα και διατήρησε το μοντέλο στην κορυφή των πωλήσεων. Η τρέχουσα γενιά όμως έχει κάτι που καμία άλλη πριν δεν είχε: Τη σχεδίαση που αρέσει. Το νέο Yaris είναι «τούμπανο». Ακόμη και στην πιο απλή του έκδοση δείχνει έτοιμο να ξηλώσει την άσφαλτο. Και με την έκδοση GR να πωλείται δίπλα του στις εκθέσεις, η εικόνα συμπληρώνεται ακόμη περισσότερο. Το νέο Yaris πουλάει γιατί αρέσει για τις καινοτομίες του, την τεχνολογία του, την έξυπνη χρήση των χώρων του, τις διαστάσεις του, τους κινητήρες του, το σηματάκι του, αλλά πλέον και γιατί αρέσει.
 
Εσύ τι νομίζεις πως είναι αυτό που «πουλάει» το Yaris από μόνο του; Και τελικά πόσο μετράει τώρα η σχεδίαση του νέου μοντέλου;

Mercedes
UNIROYAL