ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το νέο Clio εξωτερικά ξεχωρίζει με τη δυναμική του εμφάνιση, ενώ αισθητή και εντυπωσιακή είναι η αναβάθμιση στο εσωτερικό του.

Είναι το νέο Clio το καλύτερο μικρό σήμερα;

4.554 Επισκέψεις στο άρθρο (6/11/2019)

Τo νέο Renault Clio είναι βελτιωμένο παντού και ανεβαίνει επίπεδο. Μπορεί να χαρακτηριστεί το καλύτερο μικρό ή θέλει κάτι ακόμα για να πάρει τα «πρωτεία»;


Το νέο Clio ξεκίνησε την εμπορική του πορεία και στη χώρα μας, με τη Renault να έχει ισχυρές βλέψεις και μεγάλες προσδοκίες από το νέο της μικρό, με τον πήχη να είναι εξΆ ορισμού πολύ ψηλά. Το Renault Clio βρίσκεται στην αγορά 28 συναπτά έτη και μετράει περισσότερα από 15 εκατομμύρια «αντίτυπα» αποτελώντας μάλιστα από το 2013 και για κάθε έτος μέχρι και σήμερα, το best seller της παγκόσμιας αγοράς στην μικρή κατηγορία (σ.σ. από τότε έχει πουλήσει περισσότερα από 2,6 εκατομμύρια μονάδες).

Συνεπώς οτιδήποτε λιγότερο από το να διατηρηθεί στην κορυφή θα θεωρείται αποτυχία για το νέο Clio. Γι αυτό η Renault φρόντισε να πατήσει στην πετυχημένη συνταγή και να εξελίξει με προσεκτικά βήματα καίρια σημεία. Ένα μοντέλο που βασίζεται στις αξίες και το ύφος των 4 προηγούμενων, με νέους κινητήρες, ανεπτυγμένο τεχνολογικό προφίλ, βελτιωμένο επίπεδο ποιότητας και χωροταξίας, αλλά και ακόμα πιο ευχάριστη οδική συμπεριφορά αφήνοντας μια πολύ γλυκιά γεύση στον περιστασιακό ή μη οδηγό, μετά από κάθε επαφή μαζί του.

Αναλυτικότερα το νέο Clio αναβάθμισε αισθητά την ποιότητα των υλικών, ειδικά στις πιο ακριβές εκδόσεις, με χρήση μαλακών υλικών, αντίστοιχα προσεγμένη συναρμολόγηση και κορυφαίο φινίρισμα. Η βελτίωση είναι τόσο αισθητή, που πλέον συγκαταλέγεται στην κορυφαία τριάδα της αγοράς, αν και για να είμαστε σωστοί αυτό πιθανώς να αλλάξει με την έλευση των Corsa και 208. Ακόμα και οι χώροι βελτιώθηκαν παρά την μείωση των εξωτερικών διαστάσεων. Στους χώρους για τους επιβάτες, ακόμα απέχει από τα κορυφαία της κατηγορίας, όπως το Yaris, ωστόσο οι Γάλλοι είναι σίγουρα περήφανοι που με 391 λτ. διαθέτουν το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ στην κατηγορία.

Αντίστοιχα και στον τομέα της τεχνολογίας βλέπουμε ένα μεγάλο άλμα στο γαλλικό μικρό. Ψηφιακός πίνακας οργάνων (7 ή πλήρως διαμορφώσιμος 10 ιντσών) και οθόνη αφής 7 ιντσών για το infotainment (προαιρετικά υπάρχει και κάθετη 9,3 ιντσών). Δεν υπάρχουν πολλά μικρά στην αγορά με αντίστοιχο hi-tech αέρα.

Περνώντας τώρα στο οδηγικό κομμάτι, ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει και για την θέση οδήγησης, που είναι η καλύτερη που έχουμε συναντήσει σε Clio, ενώ παράλληλα βελτιώθηκε αισθητά στο δρόμο διατηρώντας τα οδηγικά χαρακτηριστικά του και βελτιώνοντας εντυπωσιακά τα αρνητικά του, με όλες τις επεμβάσεις να έχουν γίνει με σκοπό να διατηρήσει το άνετο και ασφαλές του οδηγικό προφίλ, τονίζοντας ωστόσο και την δυναμική του συμπεριφορά.

Η ανάρτηση αποσβένει ιδανικά τις ανωμαλίες, την ίδια ώρα που παρατηρείται μια πρωτοφανής για τα δεδομένα της κλάσης σταθερότητα και αισθητή βελτίωση στην ποιότητας κύλισης. Οι αλλαγές σε σύστημα διεύθυνσης και πεντάλ φρένου, έχουν επιφέρει σημαντικότατη βελτίωση και στην οδηγική αίσθηση, τομέας που δεν ήταν από τα δυνατά χαρτιά του Clio σε καμία από της προηγούμενες γενιές του.

Αυτά σε συνδυασμό με το πλούσιο τεχνολογικό του υπόβαθρο, διαθέτοντας από τη βασική έκδοση μεταξύ άλλων, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, αναγνώριση πινακίδων οδικής σήμανσης και κλήση έκτακτης ανάγκης. Επιπλέον στις πιο πλούσιες εκδόσεις συναντάμε σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος ακόμα και σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.

Εσείς λοιπόν τι λέτε; Το νέο Clio αποτελεί ένα κορυφαίο από κάθε άποψη μοντέλο της κατηγορίας και όπως φαίνεται θα συνεχίσει να οδηγεί την κούρσα των πωλήσεων της μικρής κατηγορίας στην Ευρώπη. Διαθέτει τα απαραίτητα στοιχεία για να κάνει το «μπαμ» και στην ελληνική αγορά;

Mercedes
DOBLO VS COURIER