ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Είναι το νέο Honda e το επόμενο Fiat 500;

3.596 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2019)

Κάποια αυτοκίνητα τα αγοράζουμε γιατί είναι η λογική κίνηση. Γιατί έχουν καλή τιμή, είναι βολικά και συνδυάζουν επιδόσεις με οικονομία. Σε κάποια άλλα είμαστε έτοιμοι να θυσιάσουμε κάτι γιατί απλά μας αρέσουν. Το Honda e είναι και τα δύο. Γιατί;


Πάρε το Fiat 500. Είναι ακριβότερο από ένα Panda, αλλά έχει λιγότερες πόρτες και χώρους. Και όμως πουλάει πολύ, γιατί αρέσει. Γιατί το 500 μιλάει στο συναίσθημα και προκαλεί την αγορά να το αποκτήσει μόνο και μόνο για να το κοιτάει. Και αυτό κάτι αξίζει σε χρήμα.
 
Το Honda e πάει ένα βήμα παραπέρα. Η Honda αντλεί από την δεκαετία του 60 σε σχεδίαση, την εποχή που το χαριτωμένο ήταν μόδα, και φέρνει ένα μοντέλο που αρέσει. Έχει το σχήμα, το χρώμα, τα σχεδιαστικά στοιχεία, έχει ότι πρέπει για να γίνει σουξέ. Έχει όμως και κάτι ακόμη.
 
Το Honda e δεν είναι ακόμη ένα μικρό. Ένα μοντέλο που θα θέλαμε δίπλα στο Jazz για να καλύψει την γκάμα για όσους δεν τρελαίνονται με τα πολυχρηστικά. Το Honda e είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας. Έχει επίσης πίσω πόρτες και χώρους. Έχει όλα όσα κάνουν την αγορά του να είναι η «λογική απόφαση» αλλά και όλα όσα θέλουμε να έχει κάτι για να το αγοράσουμε με την καρδιά μας.
 
Αν και το Honda e δεν είναι ακόμη διαθέσιμο, οι Ιάπωνες δεν βιάζονται. Με το αυτοκίνητο έτοιμο για παραγωγή, η Honda το έδειξε στη Φρανκφούρτη στον ειδικό τύπο, περιμένοντας την άποψή του, αλλά και την αγορά να ωριμάσει, τόσο ώς προς την συνειδητή επιλογή ηλεκτρικού, όσο και ως προς τις υποδομές που αναμένουμε και στην Ελλάδα να ξεκινήσουν σύντομα. Περιμένουν επίσης και από τις κυβερνήσεις να ανοίξουν τον ασκό με τις επιδοτήσεις (ή καλύτερα τη μείωση της φορολογίας) ώστε τα ηλεκτρικά να γίνουν προσιτά.
 
Προς το παρόν το Honda e θα ξεκινάει πάνω από 30.000 ευρώ σε κάποιες αγορές της Ευρώπης, οπότε οποιαδήποτε φορολογική διευκόλυνση είναι ευπρόσδεκτη. Τι αγοράζεις με τόσα λεφτά; Σίγουρα την τεχνολογία, αλλά και το «καπέλο» της σχεδίασης, που μάλλον απαιτείται σε ένα τόσο μικρό ηλεκτρικό για να «γλυκάνει» την τιμή.
 
Ο premium χαρακτήρας βρίσκεται περισσότερο στην ρετρό σχεδίαση εντός και εκτός, και την εικόνα. Για παράδειγμα το ηλεκτρικό της Honda εφοδιάζεται με 2 οθόνες αφής 12,3 ιντσών που πλαισιώνονται από δύο 6άρες για την απεικόνιση των πλαϊνών καμερών-καθρεπτών. Από κει και πέρα έχει 220 χλμ. αυτονομία και 0-100 στα 8 δλ.
 
Εσείς τι λέτε; Θα κάψει καρδιές; Θα γίνει το επόμενο Fiat 500 της αγοράς; Το μοντέλο που αγοράζουμε γιατί μας αρέσει και όχι γιατί απαραίτητα είναι το φθηνότερο ή το βολικότερο;

VW
PAROXES NEW & MTX MERCEDES