H Hyundai προσφέρει την τεχνολογία που έχει αναπτύξει στις κυψέλες υδρονόνου σε μια σειρά από εταιρείες στην Ευρώπη με σκοπό την υιοθέτηση αυτής της εναλλακτικής πηγής καυσίμου από περισσότερους οργανισμούς.
Η Hyundai ξεκίνησε σήμερα την αποστολή της τεχνολογίας κυψελών υδρογόνου που έχει αναπτύξει η ίδια στην Ευρώπη για χρήση από εταιρείες που δεν κατασκευάζουν αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένης μιας ελβετικής εταιρείας, της GRZ Technologies Ltd. Η κίνηση αυτή ενισχύει την ηγετική θέση της Hyundai στην ανάπτυξη και τη μαζική παραγωγή συστημάτων κυψελών υδρογόνου για οχήματα και όχι μόνο. Η εξαγωγή του συστήματος κυψελών υδρογόνου καταδεικνύει την υψηλή τεχνολογία και την ικανότητα παραγωγής της Hyundai για την υποστήριξη φιλικών προς το περιβάλλον επιχειρήσεων.
Το σύστημα κυψελών καυσίμου της Hyundai Motor αξιοποιεί δεκαετίες εμπειρίας. Η εταιρεία παρουσίασε το πρώτο ηλεκτρικό όχημα κυψελών υδρογόνου το 2000, το Santa Fe FCEV, ακολουθούμενο από το πρώτο μαζικής παραγωγής FCEV στον κόσμο, το ix35, το 2013 και το SUV κυψέλης καυσίμου δεύτερης γενιάς, το NEXO, το 2018.
Η GRZ έχει την τεχνολογία να αποθηκεύει πέντε έως δέκα φορές περισσότερο υδρογόνο από πριν, με πίεση χαμηλότερη από 30 bar, η οποία είναι σημαντικά χαμηλότερη από την πίεση αποθήκευσης μιας κανονικής δεξαμενής αποθήκευσης υδρογόνου που υπολογίζεται στα 200 έως 500 bar. Αναμένεται ότι αυτή η τεχνολογία θα χρησιμοποιηθεί με διάφορους τρόπους μεταξύ των δύο εταιρειών στο μέλλον.
Επιπλέον, η Hyundai άρχισε να στέλνει την τεχνολογία κυψελών υδρογόνου σε μια start-up που κατασκευάζει ηλεκτρικές γεννήτριες. Η start-up επιχείρηση αυτή θα χρησιμοποιήσει το σύστημα της Hyundai για την παραγωγή κινητών γεννητριών υδρογόνου.
Τον Δεκέμβριο του 2018, η Hyundai Motor Group ανακοίνωσε το μακροπρόθεσμο πλάνο «Fuel Cell Vision 2030» και επιβεβαίωσε τη δέσμευσή της να επιταχύνει την ανάπτυξη μιας κοινωνίας που θα χρησιμοποιεί υδρογόνου, αξιοποιώντας την παγκόσμια ηγετική θέση της σε αυτού του είδους την τεχνολογία.