Αφού ξεκίνησε η πρώτη έκθεση αποκλειστικά για AMG στο Τόκιο νωρίτερα φέτος, η εταιρία σύμφωνα με δημοσιεύματα, έχει τώρα επικείμενες προτάσεις για εκθεσιακούς χώρους στο Sydney, τη Shanghai και το Abu Dhabi. Ο προϊστάμενος της AMG, Tobias Moers, δήλωσε ότι είναι «μόνο θέμα χρόνου», πριν ανοίξει μια έκθεση και στην εγχώρια αγορά της Γερμανίας
Οι πωλήσεις της AMG αυξήθηκαν κατά 21% στη χώρα πέρυσι.
Το Τόκιο έγινε η πρώτη πόλη που έλαβε εκθεσιακό χώρο της AMG, αφού οι τοπικοί υπάλληλοι της AMG εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους για κάτι τέτοιο στα στελέχη της AMG. Αν και η Ιαπωνία είναι μόνο η έκτη μεγαλύτερη αγορά της AMG, οι πωλήσεις της AMG αυξήθηκαν κατά 21% στη χώρα πέρυσι, κάνοντας την έτσι την τέλεια αγορά για δοκιμάσει η εταιρία αν οι αποκλειστικές εκθέσεις έχουν αποτέλεσμα.
Σε παγκόσμιο επίπεδο σύμφωνα με τα στοιχεία, οι πωλήσεις της AMG αυξήθηκαν κατά 44% το 2015, αγγίζοντας σχεδόν το όριο των 100.000. Ο Moers αναμένει και άλλη ανάπτυξη φέτος, αν και πιστεύει ότι οι πωλήσεις θα είναι αρκετά σταθερές έως ότου φθάσει το επόμενο κύμα νέων προϊόντων το 2020.