Ξεκινώντας από την απώλεια βάρους, αυτή είναι μικρή αλλά υπαρκτή. Σύμφωνα με τη μάρκα το μοντέλο έχει αφαιρέσει από πάνω του περίπου 10 κιλά, κάτι το οποίο επιτυγχάνεται κυρίως μέσω αλλαγών στο σύστημα ανάρτησης, που εξοπλίστηκε με περισσότερα αλουμινένια επιμέρους εξαρτήματα. Από κει και πέρα στη δίαιτα τόσο της LC 500 όσο και της LC 500h συμβάλουν και οι ελαφρύτεροι 21 ιντσών τροχοί, οι οποίοι ωστόσο τοποθετούνται μόνο στο πίσω μέρος, όπως υπογραμμίζει η φίρμα.
Παράλληλα οι Ιάπωνες μηχανικοί δεν έκαναν μόνο ελαφρύτερη την ανάρτηση, αλλά βελτίωσαν ακόμα περισσότερο τη λειτουργία της, αυξάνοντας παράλληλα και την ακαμψίας της. Ως εκ τούτου βοήθησαν το αυτοκίνητο να είναι πιο άνετο κατά τη διάρκεια ευθείας πορείας, αλλά και πιο ικανό κατά την είσοδο και έξοδό του από τις στροφές.
Μικρές επεμβάσεις προς το καλύτερο υπάρχουν στο κιβώτιο ταχυτήτων τόσο της LC 500, όσο και στο Multi-Stage Hybrid System της υβριδικής έκδοσης LC 500h, για βελτίωση της οδηγικής αίσθησης, αλλά και ακόμα πιο ομαλές αλλαγές.
Ανεξάρτητα από την έκδοση, προσφέρονται τώρα και νέοι τροχοί 20 ιντσών με σκούρο φινίρισμα. Δύο νέα εξωτερικά χρώματα που ονομάζονται Orange Cadmium (μία απόχρωση του πορτοκαλί) και Nori Green Pearl (πράσινο λαδί) εντάσσονται στην παλέτα επίσης. Στο εσωτερικό η σκούρα κόκκινη επιλογή για το δέρμα παραμένει στη γκάμα, ωστόσο αλλάζει απόχρωση και από το Rioja Red περνάει στο Flare Red, ενώ εκτός επιλογών βρίσκεται η άσπρη δερμάτινη ταπετσαρία.
Κλείνοντας να πούμε η Lexus ενημέρωσε και το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης προσθέτοντας την δυνατότητα σύνδεσης με την εφαρμογή Android Auto. Μέσα στους επόμενους μήνες η φρεσκαρισμένη Lexus LC θα έχει κάνει την εμφάνισή της στις αντιπροσωπείες των ΗΠΑ.