Ο «βασιλιάς» των GT-R ως όφειλε δέχτηκε κάποιες αλλαγές, ωστόσο σε ότι αφορά τα βασικά χαρακτηριστικά ισχύος παρέμεινε το ίδιο δυνατό. Ο V6 twin-turbo 3,8 λίτρων εξακολουθεί να αποτελεί την «καρδιά» του μοντέλου προσφέροντας 600 ίππους και 652 Nm ροπής. Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί το τούρμπο προέρχεται από GT-R GT3 αγωνιστικό αυτοκίνητο.
Ο Ιάπωνας κατασκευαστής εστίασε την προσοχή του και σε άλλους τομείς, ένας από τους οποίους είναι η μείωση του βάρους κατά 30 κιλά αλλά και η αεροδυναμική. Τα πάνελ, οι προφυλακτήρες, τα μπροστινά φτερά, το καπό, η οροφή και η αεροτομή είναι μεταξύ των πολλών σημείων που είναι κατασκευασμένα από ίνες άνθρακα.
Το ανανεωμένο Nissan GT-R Nismo διαθέτει επίσης ένα νέο αποκλειστικό σύνολο ζαντών 20 ιντσών από σφυρήλατο αλουμίνιο, που είναι ελαφρύτερες και πιο άκαμπτες από πριν. Οι τροχοί είναι τυλιγμένοι σε ελαστικά Dunlop που διαθέτουν ένα ευρύτερο πέλμα και λιγότερες αυλακώσεις, προσφέροντας μεγαλύτερη επαφή με το έδαφος κατά 11%.
Τέλος η μάρκα υποστηρίζει πως έχει βελτιώσει την απόκριση του τιμονιού, ενώ έχει εγκαταστήσει μεγαλύτερους κεραμικούς δίσκους φρένων (410 χιλ. μπροστά) και (390 χιλ. πίσω).