Όντας βασισμένο στο πάτωμα του Peugeot 2008, το νέο Opel Mokka απέκτησε πιο «ανάλαφρη» αίσθηση βελτιώνοντας αισθητά την εικόνα του σε όλη τη διαδικασία της δοκιμής αποφυγής κινδύνου.
To νέο Opel Mokka σημείωσε σημαντική βελτίωση στο τεστ αποφυγής κινδύνου εξαργυρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τη νέα, πιο ελαφριά και πιο άκαμπτη ταυτόχρονα, πλατφόρμα CMP στην οποία βασίζεται και η οποία είναι ίδια με αυτή του Peugeot 2008. Από την πρώτη κιόλας προσπάθεια το νέο Mokka έδειξε αισθητή διαφορά στον τρόπο που πατάει στο δρόμο και στο πως αντιδρά στις απότομες εναλλαγές πορείας επιδεικνύοντας πολύ καλή συμπεριφορά και άριστο έλεγχο ακόμη και στα όριά του. H έκδοση που δοκιμάσαμε ήταν αυτή με τον 1,2 turbo κινητήρα των 130 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Ας δούμε όμως τι ακριβώς έκανε στο τεστ, αλλά και σε σχέση με το προηγούμενο.
H έκδοση του Opel Mokka που δοκιμάσαμε ήταν αυτή με τον 1,2 turbo κινητήρα των 130 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
Η πρώτη προσπάθεια έγινε στα 72 χλμ./ώρα. Σε αυτή την ταχύτητα το νέο Mokka πέρασε με ευκολία και με το καλημέρα το νέο SUVάκι της Opel έδειξε πως έχει σαφώς μεγαλύτερο όριο. Στις εναλλαγές πορείας δεν είχαμε καν εμπλοκή του ΕSP, η συμπεριφορά ήταν ουδέτερη και την πολύ καλή εικόνα μετρίασε μόνο το ελαφρύ τιμόνι. Ίδια εικόνα είχαμε μέχρι και τα 74 χλμ./ώρα.