Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πρεμιέρα στο ανανεωμένο i10 κάνει το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με δυνατότητα αναγνώρισης δικυκλιστών (ποδήλατα και μηχανάκια).
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πρεμιέρα στο ανανεωμένο i10 κάνει το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με δυνατότητα αναγνώρισης δικυκλιστών (ποδήλατα και μηχανάκια).

Στάνταρ οθόνη αφής, ψηφιακός πίνακας & νέα συστήματα ασφάλειας

46.183 Επισκέψεις στο άρθρο

Τεχνολογίες - Εξοπλισμός: Στάνταρ 8άρα οθόνη αφής, ψηφιακός πίνακας & ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες


Για πρώτη φορά βλέπουμε ψηφιακό πίνακα οργάνων, από τον βασικό μάλιστα εξοπλισμό.

Για πρώτη φορά βλέπουμε ψηφιακό πίνακα οργάνων, από τον βασικό μάλιστα εξοπλισμό.

Σημαντική αναβάθμιση εντοπίζουμε στις τεχνολογίες άνεσης του facelift Hyundai i10. Πιο ψηφιακό από την βασική εξοπλιστική του έκδοση, το κορεατικό μίνι πλέον προσφέρεται με στάνταρ την 8άρα οθόνη αφής για το σύστημα infotainment (Apple CarPlay και Android Auto 5.0 και μεταγενέστερο), την ώρα που πρεμιέρα κάνει ένας digital πίνακας οργάνων. Πρεμιέρα κάνουν οι θύρες USB type-C εμπρός και πίσω, το σύστημα eCall δεύτερης γενιάς που βασίζεται στο δίκτυο 4G και η απομακρυσμένη ενημέρωση χαρτών Over The Air (OTA). Έπειτα υπάρχουν οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενη καθρέπτες, εξοπλιστική λεπτομέρεια που δεν συναντάς στον ανταγωνισμό της κατηγορίας (εξαίρεση η κορυφαία έκδοση X-Line του «αδερφού» Kia Picanto). Όπως και στο προ ανανέωσης μοντέλο, προαιρετικά επιλέγεις σύστημα πλοήγησης και πρόσφατα ενημερωμένες υπηρεσίες τηλεματικής Bluelink®, καθώς και ασύρματη φόρτιση κινητού.

Ασφάλεια: Το ανανεωμένο i10 φρενάρει μόνο του πριν από ποδηλάτες & μηχανάκια

Η σουίτα συστημάτων και τεχνολογιών ενεργητικής ασφαλείας Hyundai Smart Sense είναι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε κάθε μοντέλο της κορεατικής εταιρείας. Πόσω μάλλον για ένα μίνι αυτοκίνητο. Στο ανανεωμένο Hyundai i10, το στάνταρ πακέτο των συγκεκριμένων τεχνολογιών ενισχύεται με μία νέα δυνατότητα. Γνωρίζουμε ότι το σύστημα έκτακτης πέδησης Forward Collision-Avoidance Assist (FCA). Αυτό βοηθά στον εντοπισμό και την αποφυγή πιθανών ατυχημάτων με εμπόδια στην πορεία εμπρός σε χαμηλές (City) και μεσαίες ταχύτητες (Interurban). Μέχρι πρότινος, το i10 είχε δυνατότητα αναγνώρισης πεζών (Pedestrian), πλέον το ανανεωμένο μοντέλο θα μπορεί να καταλαβαίνει και την κίνηση δικυκλιστών (ποδήλατα και μηχανές) όπως ισχύει σε μεγαλύτερα μοντέλα της Hyundai.
 
Από εκεί και πέρα, θα δούμε για πρώτη φορά το σύστημα Lane Following Assist (LFA). Μέσω της χρησιμοποίησης του συστήματος ελέγχου διεύθυνσης το αυτοκίνητο θα παραμένει στην τρέχουσα λωρίδα κυκλοφορίας. Νέο στο Hyundai i10 είναι το σύστημα Rear Occupant Alert (ROA) που μέσω ενός μηνύματος στον πίνακα οργάνων υπενθυμίζει στον οδηγό εάν η πίσω πόρτα είχε ανοίξει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, αποτρέποντας την πιθανότητα να μείνει κάποιος ή οτιδήποτε στο πίσω κάθισμα.
 

Autotriti.gr
Autotriti.gr