Ένας Ρουμάνος ανεξάρτητος σχεδιαστής σκέφτηκε να μας προσφέρει μια υπέρ του δέοντος καυτή εκδοχή του αγαπημένου γαλλικού μοντέλου, βγαλμένη απευθείας από κάποια ανάβαση κλασικών μοντέλων.
Μιλάμε λοιπόν για το Renault 8, ένα μοντέλο που κατασκευαζόταν στη Γαλλία, τη Βουλγαρία, την Ισπανία αλλά και στη Ρουμανία (πατρίδα του σχεδιαστή), ως Dacia 1100. Στην περίπτωσή μας πάντως, δεν θυσιάστηκε κάποιο από τα λίγα Renault 8 που έχουν απομείνει, καθώς μιλάμε για ψηφιακό σχέδιο.
Αρχικά λοιπόν θα δούμε ότι το γνώριμο 4πορτο αμάξωμα έχει γίνει 2πορτο. Το εντυπωσιακό bodykit περιμετρικά του αυτοκινήτου περιλαμβάνει φαρδεμένα φτερά και μεγάλες τρύπες για εισαγωγή αέρα και βελτίωση της αεροδυναμικής τόσο εμπρός όσο και πίσω.
Στον μπροστινό προφυλακτήρα ξεχωρίζει η εκτενής χρήση carbon και οι 6 στρογγυλοί προβολείς, ενώ οι ιδιαίτερα φαρδιές ζάντες και η σχετικά διακριτική αεροτομή πίσω τραβούν σίγουρα τα βλέμματα. Το κερασάκι στην τούρτα βάζει ο πίσω διαχύτης από ανθρακόνημα με τις απαραίτητες μπούκες!
Μέχρι 100 πισωμήχανα άλογα!
Και μπορεί ο Ρουμάνος σχεδιαστής να μην ασχολήθηκε με τεχνικά χαρακτηριστικά, ωστόσο αξίζει να αναφερθεί ότι η σπορ εκδοχή του πισωμήχανου Renault 8 Gordini, εξοπλιζόταν με κινητήρα περίπου 1,1 λτ. απόδοσης 80 αρχικά και 88 ίππων, ενώ αργότερα «φόρεσε» έναν 1.300άρη κινητήρα απόδοσης 100 ίππων. Και όλα αυτά πριν από 60 ολόκληρα χρόνια και σε ένα αμάξωμα που δεν ξεπερνούσε τα 800 κιλά!
Πως σου φαίνεται όμως το αποτέλεσμα;
Καυτό ή υπερβολικό;