ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το νέο supercar της ATS (Automobili Turismo e Sport), το GT, έκανε το επίσημο λανσάρισμά του, μετά την παρουσίασή του τον περασμένο Αύγουστο στο Salon Prive.

Η αναγεννημένη ιταλική εταιρεία θα φτιάξει μόλις 12 αντίτυπα, κάτι που αντανακλάται και στην τιμή του οχήματος, που ξεπερνά τα 1,13 εκ. ευρώ.

Το ATS GT παίρνει κίνηση από ένα twin-turbo V8 σύνολο 3,8 λίτρων, που αποδίδει στη «βασική εκδοχή» του 660 ίππους και 678 Nm ροπής, ενώ με επιπλέον κόστος αναβαθμίζεται στους 710 ίππους και στα 750 Nm.

Το εσωτερικό είναι επενδυμένο πλήρως με δέρμα Nubuck, ενώ ιδιαίτερα προσεγμένος είναι ο ήχος. Φυσικά υψηλές είναι οι δυνατότητες εξατομίκευσης.

Ένα ακόμα supercar του 1+ εκ. ευρώ (+video)

2.386 Επισκέψεις στο άρθρο (6/11/2017)

Χωράει στην ελίτ της αυτοκίνησης το νέο ATS GT, το ιταλικό supercar των 710 ίππων; Αν κριτήριο είναι η τιμή και η σπανιότητα, μάλλον ναι, καθώς θα φτιαχτεί σε μόλις 12 αντίτυπα και κοστίζει αρκετά πάνω από ένα εκατομμύριο ευρώ.

Το νέο supercar της ATS (Automobili Turismo e Sport), το GT, έκανε το επίσημο λανσάρισμά του, μετά την παρουσίασή του τον περασμένο Αύγουστο στο Salon Prive. Η αναγεννημένη ιταλική εταιρεία θα φτιάξει μόλις 12 αντίτυπα, κάτι που αντανακλάται και στην τιμή του οχήματος, που ξεπερνά τα 1,13 εκ. ευρώ.
 
Το ATS GT παίρνει κίνηση από ένα twin-turbo V8 σύνολο 3,8 λίτρων, που αποδίδει στη «βασική εκδοχή» του 660 ίππους και 678 Nm ροπής, ενώ με επιπλέον κόστος αναβαθμίζεται στους 710 ίππους και στα 750 Nm. Με τη βοήθεια του «launch control», το 0-100 πραγματοποιείται σε 3 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 330 χλμ./ώρα.
   
Το βάρος του ATS GT είναι στα 1.300 κιλά, ενώ ο κινητήρας συνεργάζεται με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Προσφέρονται τρεις λειτουργίες οδήγησης, η Viaggio για καθημερινή χρήση, η Sport και η Corsa που ενδείκνυται για την πίστα. Στην τελευταία, εκτός από τον κινητήρα και την ανάρτηση, αλλάζει και ο πίνακας οργάνων αποκτώντας στιλ μονοθέσιου της F1.
 
Αντλώντας έμπνευση από το αρχικό ATS 2500 GT του 1963, το νέο GT διαθέτει τροχούς 20 ιντσών μπροστά και 21 ιντσών πίσω. Τα κεραμικά φρένα είναι της Brembo, ενώ για επιπλέον βοήθεια υπάρχει πίσω και αερόφρενο. Ενδιαφέρον έχει πως οι πόρτες ανοίγουν προς τα επάνω μέσω επιφανειών αφής που βρίσκονται στο αμάξωμα.
 
Το εσωτερικό είναι επενδυμένο πλήρως με δέρμα Nubuck, ενώ ιδιαίτερα προσεγμένος είναι ο ήχος. Φυσικά υψηλές είναι οι δυνατότητες εξατομίκευσης, με τους υποψήφιους αγοραστές να μην έχουν κανέναν περιορισμό στις απαιτήσεις τους.
 

Mercedes
POIO BRIDGESTONE