4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το 208 είναι ένα μοντέλο που έχει πολλά χρόνια μπροστά του και μπορεί να χαρίζει πραγματικά ευχάριστες μετακινήσεις.
Ένα βενζινοκίνητο μικρό σε τιμή mini!
18.786 Επισκέψεις στο άρθρο (15/4/2013)
Είναι γεγονός ότι, πλέον υπάρχουν μοντέλα της μικρής κατηγορίας, τα οποία συνυπολογίζοντας το όφελος απόσυρσης αλλά και το εκάστοτε προωθητικό πρόγραμμα των εταιρειών, προσφέρονται σε τιμές μίνι!
Στο εσωτερικό του 208 η εικόνα είναι σύγχρονη και η κατασκευή ποιοτική. Η χρηστικότητα βρίσκεται υψηλά, αλλά η multitouch οθόνη θέλει συνήθεια.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
3κύλινδρος και οικονομικός
Tο Peugeot 208 εφοδιάζεται με έναν 3κύλινδρο κινητήρα, ο οποίος είναι αλουμινένιος, χαμηλών τριβών (με ειδική επένδυση DLC ή Diamond Like Carbon) και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων (VTi). Στην περίπτωση μας, ο 1.000άρης αποδίδει 68 ίππους και καταναλώνει 4,3 λτ./100 χλμ. με εκπομπές ρύπων μόλις 99 γρ./χλμ, νούμερο που εξασφαλίζει στον οδηγό απαλλαγή από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Στην πράξη, το μοτέρ βγάζει μια τεχνολογική φρεσκάδα ανάλογη των προδιαγραφών του. Είναι ελαφρύ και το δείχνει παρασύροντας προς τα κάτω και τη ζυγαριά για όλο το αυτοκίνητο, πράγμα που φαίνεται στο δρόμο. Επίσης, η λειτουργία του είναι πολιτισμένη και χωρίς πολλούς κραδασμούς, παρότι είναι 3κύλινδρο, ενώ ο θόρυβος δεν φτάνει ποτέ στα αυτιά των επιβατών, ακόμα και στις ψηλές ταχύτητες.
Tο Peugeot 208 εφοδιάζεται με έναν 3κύλινδρο κινητήρα, ο οποίος είναι αλουμινένιος, χαμηλών τριβών (με ειδική επένδυση DLC ή Diamond Like Carbon) και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων (VTi). Στην περίπτωση μας, ο 1.000άρης αποδίδει 68 ίππους και καταναλώνει 4,3 λτ./100 χλμ. με εκπομπές ρύπων μόλις 99 γρ./χλμ, νούμερο που εξασφαλίζει στον οδηγό απαλλαγή από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Στην πράξη, το μοτέρ βγάζει μια τεχνολογική φρεσκάδα ανάλογη των προδιαγραφών του. Είναι ελαφρύ και το δείχνει παρασύροντας προς τα κάτω και τη ζυγαριά για όλο το αυτοκίνητο, πράγμα που φαίνεται στο δρόμο. Επίσης, η λειτουργία του είναι πολιτισμένη και χωρίς πολλούς κραδασμούς, παρότι είναι 3κύλινδρο, ενώ ο θόρυβος δεν φτάνει ποτέ στα αυτιά των επιβατών, ακόμα και στις ψηλές ταχύτητες.
Η απόδοση της δύναμης είναι γραμμική, με επαρκές τράβηγμα από χαμηλά (με τους όποιους περιορισμούς θέτει η μικρή ροπή των 95 Nm). Κι όλα αυτά, σε συνδυασμό με τη σωστή κλιμάκωση του 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου που είναι συνεργάσιμο στις ήπιες αλλαγές. Έτσι λοιπόν, τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 14 δλ, ενώ η τελική ταχύτητα που αναπτύσσει το Peugeot 208 αγγίζει τα 163 χλμ/ώρα.
Σύγχρονο, με προσωπικότητα και καλούς χώρους
Στο εσωτερικό του, το Peugeot 208 αποπνέει τον ίδιο χαρακτήρα και νεανικό προφίλ που συναντούμε και στο εξωτερικό. Εντύπωση προκαλεί το σύγχρονο ταμπλό με τη μεγάλη οθόνη αφής, που δίνει πρόσβαση στο σύστημα infotainment. Σχεδιαστικά είναι ό,τι πιο εντυπωσιακό κυκλοφορεί σε αυτοκίνητο της κατηγορίας, ενώ καταφέρνει και σε κάνει να προσπερνάς το γεγονός ότι, δε συνδυάζεται απαραίτητα με CD-player. Στο ποιοτικό κομμάτι, η γενικότερη ποιότητα του εσωτερικού είναι καλή, με πλαστικά που έχουν καλό φινίρισμα και συναρμογή.
Καλοί χώροι για τους επιβάτες και καλό πορτ-μπαγκάζ
Παρότι σε όλες τις διαστάσεις του το νέο 208 έχει μικρύνει σε σχέση με το Peugeot 207, οι χώροι παρέμειναν στα ίδια, καλά επίπεδα με αυτά του προκατόχου του. Έτσι, η καμπίνα διατηρεί ένα μεγάλο εσωτερικό πλάτος, με το πίσω τμήμα να είναι ένα από τα πλατύτερα της κατηγορίας. Επίσης και από πλευράς ύψους, υψηλόσωμοι επιβάτες δεν θα νιώσουν στριμωγμένοι ούτε στο εμπρόσθιο, ούτε στο οπίσθιο τμήμα, εκεί όπου ο χώρος για τα γόνατά τους κρίνεται επίσης ικανοποιητικός. Στο πορτ-μπαγκάζ τώρα, υπάρχει αισθητή αύξηση 15 λίτρων και πλέον ο ωφέλιμος όγκος έρχεται στα 285 λίτρα, τιμή που βρίσκεται πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας.
Στο εσωτερικό του, το Peugeot 208 αποπνέει τον ίδιο χαρακτήρα και νεανικό προφίλ που συναντούμε και στο εξωτερικό. Εντύπωση προκαλεί το σύγχρονο ταμπλό με τη μεγάλη οθόνη αφής, που δίνει πρόσβαση στο σύστημα infotainment. Σχεδιαστικά είναι ό,τι πιο εντυπωσιακό κυκλοφορεί σε αυτοκίνητο της κατηγορίας, ενώ καταφέρνει και σε κάνει να προσπερνάς το γεγονός ότι, δε συνδυάζεται απαραίτητα με CD-player. Στο ποιοτικό κομμάτι, η γενικότερη ποιότητα του εσωτερικού είναι καλή, με πλαστικά που έχουν καλό φινίρισμα και συναρμογή.
Καλοί χώροι για τους επιβάτες και καλό πορτ-μπαγκάζ
Παρότι σε όλες τις διαστάσεις του το νέο 208 έχει μικρύνει σε σχέση με το Peugeot 207, οι χώροι παρέμειναν στα ίδια, καλά επίπεδα με αυτά του προκατόχου του. Έτσι, η καμπίνα διατηρεί ένα μεγάλο εσωτερικό πλάτος, με το πίσω τμήμα να είναι ένα από τα πλατύτερα της κατηγορίας. Επίσης και από πλευράς ύψους, υψηλόσωμοι επιβάτες δεν θα νιώσουν στριμωγμένοι ούτε στο εμπρόσθιο, ούτε στο οπίσθιο τμήμα, εκεί όπου ο χώρος για τα γόνατά τους κρίνεται επίσης ικανοποιητικός. Στο πορτ-μπαγκάζ τώρα, υπάρχει αισθητή αύξηση 15 λίτρων και πλέον ο ωφέλιμος όγκος έρχεται στα 285 λίτρα, τιμή που βρίσκεται πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας.
Κατά τα γαλλικά πρότυπα
Διατηρώντας όλα τα στοιχεία της παιχνιδιάρικης οδικής συμπεριφοράς που περιμένεις από ένα μικρό Peugeot, το 208 διατηρεί όλα τα στοιχεία της παιχνιδιάρικης οδικής συμπεριφοράς του 207, πηγαίνοντάς τα ένα βήμα πιο παραπάνω. Αυτό είναι κατΆ αρχήν καλό σε μία εποχή φίμωσης της επικοινωνίας του οδηγού με το δρόμο. Ακριβές turn in και ανάλογη τοποθέτηση μέσα στη στροφή, κάνουν το 208 ιδιαίτερα ευχάριστο, τη στιγμή που το πίσω μέρος είναι συμμετοχικό, η πρόσφυση στις στροφές αυξημένη και το τιμόνι (με τη μικρή διάμετρο) σε φτιάχνει από μόνο του. Με την άνεση να κυμαίνεται σε καλά επίπεδα, εκείνο που θα θέλαμε είναι λίγο μεγαλύτερο ραφινάρισμα στις αντιδράσεις του αυτοκινήτου πάνω από τις εγκάρσιες ανωμαλίες, από τον πίσω άξονα.
Διατηρώντας όλα τα στοιχεία της παιχνιδιάρικης οδικής συμπεριφοράς που περιμένεις από ένα μικρό Peugeot, το 208 διατηρεί όλα τα στοιχεία της παιχνιδιάρικης οδικής συμπεριφοράς του 207, πηγαίνοντάς τα ένα βήμα πιο παραπάνω. Αυτό είναι κατΆ αρχήν καλό σε μία εποχή φίμωσης της επικοινωνίας του οδηγού με το δρόμο. Ακριβές turn in και ανάλογη τοποθέτηση μέσα στη στροφή, κάνουν το 208 ιδιαίτερα ευχάριστο, τη στιγμή που το πίσω μέρος είναι συμμετοχικό, η πρόσφυση στις στροφές αυξημένη και το τιμόνι (με τη μικρή διάμετρο) σε φτιάχνει από μόνο του. Με την άνεση να κυμαίνεται σε καλά επίπεδα, εκείνο που θα θέλαμε είναι λίγο μεγαλύτερο ραφινάρισμα στις αντιδράσεις του αυτοκινήτου πάνω από τις εγκάρσιες ανωμαλίες, από τον πίσω άξονα.