Η τρίτη γενιά SEAT Leon έφτασε το ένα εκατομμύριο πωλήσεις από το λανσάρισμα της, γιορτάζοντας με τον καλύτερο τρόπο τα 20 χρόνια ύπαρξης του μικρομεσαίου στις αγορές.
Το κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο της SEAT παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι το 2012. Χάρη στο «formula Leon», με βάση τη σχεδίαση και τη λειτουργικότητα, το Leon έγινε το πιο διαδεδομένο μοντέλο της γκάμας SEAT, ξεπερνώντας την επικράτηση του Ibiza επί 30 χρόνια.
Η επιτυχία του Leon άλλαξε την πρόσφατη ιστορία της SEAT από εμπορική και οικονομική άποψη και αποτέλεσε ένα ποιοτικό άλμα στην αντίληψη της εικόνας της μάρκας. Επίσης, το Leon έδωσε τη δυνατότητα να αυξηθεί το περιθώριο κέρδους ανά μονάδα, γεγονός που συνέβαλε στη ανατροπή των αρνητικών αποτελεσμάτων του 2012 (-149 εκατομμύρια ευρώ) και στην επίτευξη των καλύτερων επιδόσεων στην ιστορία της εταιρεία το 2018 (κέρδη μετά φόρων 294 εκατομμύρια ευρώ).
Σχεδιασμένο, ανεπτυγμένο και παραγόμενο στο Martorell, η σημερινή γενιά Leon κατασκευάζεται επάνω στην πλατφόρμα MQB (Modular Quer Baukasten) από την αρχή της παραγωγής της. Η πλατφόρμα αυτή περιελάμβανε μία επένδυση 800 εκατομμυρίων ευρώ την εποχή του λανσαρίσματος και αποτελούσε ένα πρωτοφανές άλμα από τεχνολογικής άποψης. Με το Leon, η ποιότητα της παραγωγής βελτιώθηκε στο υπέρτατο βαθμό σύμφωνα με τα πρότυπα του Ομίλου και δημιούργησε 1.600 θέσεις εργασίας στο εργοστάσιο και περισσότερες από 6.000 στη βοηθητική βιομηχανία.
Κλείνουμε με ένα εντυπωσιακό στοιχείο: Εάν τα 1.000.000 SEAT Leon που έχουν πουληθεί από το 2012 τοποθετηθούν σε ευθεία γραμμή, θα καλύψουν μία απόσταση 4.370 χιλιομέτρων, δηλαδή τρεις φορές την διαδρομή μεταξύ Βαρκελώνης και Βόλφσμπουργκ.