Έτοιμη είναι μία ενημέρωση λογισμικού για το ηλεκτρικό SUV της Audi, το e-tron, με την εγκατάσταση της οποίας το μοντέλο θα αποκτήσει μεταξύ άλλων ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία!
Η Audi πέραν από την κατασκευή νέων ηλεκτρικών μοντέλων έχει θέσει ως στόχο της να βελτιώσει ακόμα περισσότερο τα ήδη υπάρχοντα και όπως φαίνεται η γερμανικά φίρμα το κάνει πράξη ξεκινώντας από το e-tron.
Όπως λοιπόν ανακοίνωσε η γερμανική φίρμα, οι πρώτοι από τους αγοραστές του Audi e-tron έχουν πλέον στη διάθεσή τους μία ενημέρωση λογισμικού για τα μοντέλα τους. Η ενημέρωση θα είναι για τα μοντέλα έτους 2019 και 2020 e-tron 55 quattro και θα επεκτείνει την αυτονομία τους έως και 20 χιλιόμετρα (WLTP), δηλαδή περίπου 5% περισσότερη.
Αρχικά στην Ευρώπη, μετά στις ΗΠΑ
Η ενημέρωση θα κυκλοφορήσει αρχικά για τα ευρωπαϊκά μοντέλα, ωστόσο η μάρκα γνωστοποίησε πως κατόπιν θα είναι διαθέσιμη και στις ΗΠΑ. Στην Ευρώπη, η ενημέρωση θα εγκατασταθεί στα κέντρα εξυπηρέτησης της Audi και αντικατοπτρίζει ενημερώσεις που έχουν ήδη εγκατασταθεί σε μεταγενέστερα μοντέλα.
Περισσότερος χώρος στην μπαταρία προς χρήση
Η πρώτη βελτίωση θα επιτρέψει την χρήση μεγαλύτερου χώρου στις μπαταρίες. Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες αφήνουν σκόπιμα ένα μικρό κομμάτι της μπαταρίας αχρησιμοποίητο για λόγους ασφαλείας. Στην περίπτωση του e-tron, η μπαταρία μετράται 95 kWh, όντας προς χρήση 86 kWh. Η συγκεκριμένη βελτίωση θα προστεθεί στα οχήματα που κατασκευάστηκαν μεταξύ Σεπτεμβρίου 2018 και Νοεμβρίου 2019.
Βελτιστοποίηση στον μπροστινό ηλεκτροκινητήρα
Επιπλέον, η Audi έχει αναπτύξει νέο λογισμικό για τη βελτιστοποίηση του ελέγχου του μπροστινού ηλεκτροκινητήρα. Μέσω αυτού ο μπροστινός κινητήρας μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως και σχεδόν εξ ολοκλήρου να αποσυνδεθεί από τους μπροστινούς τροχούς και να ενεργοποιείται μόνο όταν απαιτείται περισσότερη ισχύς. Τέλος η ενημέρωση θα βελτιώσει επίσης την ψύξη του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης.
Έτοιμη η ενημέρωση! -Αυξάνει την αυτονομία στο e-tron κατά 5%. -Βελτιστοποιεί τον μπροστινό ηλεκτροκινητήρα. -Αρχικά στην Ευρώπη, μετά στις ΗΠΑ. Είναι οι ενημερώσεις των λογισμικών ένα από τα στοιχεία που μπορούν να κάνουν πιο ελκυστικά τα ηλεκτρικά ή όχι;