![Leasing μικρού: Συμφέρει το φθηνότερο ή αυτό που καίει τα λιγότερα; Leasing μικρού: Συμφέρει το φθηνότερο ή αυτό που καίει τα λιγότερα;](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/TOYOTA_VS_RENAULT_VS_SUZUKI_.jpg)
Φθηνότερο μικρό σε leasing το Swift με 14.500 ευρώ κόστος για 4 χρόνια
3 χιλιάδες πιο ακριβό το υβριδικό Yaris, αλλά καίει 600 ευρώ λιγότερα το χρόνο
Πιο ακριβό σε leasing το diesel Clio, αλλά στο ταξίδι καίει τα μισά
Καλύτερο σε φρένα και χώρους το Yaris, σε προσπέρασμα το υβριδικό MG3
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
To πιο φτηνό, το υβριδικό ή το diesel
Τα μικρά μοντέλα είναι μια δημοφιλή επιλογή leasing, καθώς αποτελούν μια all-around λύση τόσο για εταιρείες με υπαλλήλους που βρίσκονται συχνά εκτός γραφείου (π.χ. πωλητές), όσο και για πιο μικρές επιχειρήσεις που τα προτιμούν ως μια πιο προσιτή επιλογή.
Ωστόσο, με δεδομένο ότι σε πολλές περιπτώσεις οι εταιρικοί στόλοι κάνουν πολλά χιλιόμετρα σε καθημερινή βάση, τότε πέρα από το προσιτό μίσθωμα, σημασία έχει το αυτοκίνητο να «καίει» όσο το δυνατόν λιγότερο.
Τι συμφέρει λοιπόν περισσότερο; Το φθηνότερο σε κεφάλαιο, το υβριδικό με την πολύ χαμηλή στην πόλη, ή το diesel που ταξιδεύει πιο οικονομικά;
14.500 ευρώ το κόστος leasing για το φθηνότερο Swift, στα 17.500 για τα υβριδικά (Yaris, MG3), στα 18.500 ευρώ για το Clio
Στο autotriti.gr έχουμε συγκεντρώσει όλες τις τιμές leasing της αγοράς και αναλύοντάς αυτές με βάση τα παραπάνω βρήκαμε πως το φθηνότερο μικρό είναι το ήπια υβριδικό Suzuki Swift με τους 82 ίππους με συνολικό κόστος 4ετίας στα 14.443 ευρώ από την Executive Lease. Πιο ακριβά είναι τα full hybrid MG3 (17.219 ευρώ από την Ayvens) και Toyota Yaris (17.744 ευρώ/Executive Lease), ενώ τέλος το μοναδικό διαθέσιμο μικρό diesel, το Renault Clio στοιχίζει στην 4ετία από 18.422 ευρώ στη Saracakis Leasing.
![Για έναν οδηγό που κάνει 20.000 χλμ. ετησίως, εκ των οποίων το 75% εντός πόλης, αλλά και 4-5 μεγάλα ταξίδια το χρόνο, το πιο οικονομικό αποδεικνύεται το υβριδικό Yaris με ετήσιο κόστος καυσίμου 1.400 ευρώ Για έναν οδηγό που κάνει 20.000 χλμ. ετησίως, εκ των οποίων το 75% εντός πόλης, αλλά και 4-5 μεγάλα ταξίδια το χρόνο, το πιο οικονομικό αποδεικνύεται το υβριδικό Yaris με ετήσιο κόστος καυσίμου 1.400 ευρώ](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/IMG_9549-yaris-1600x900.jpg)
Για έναν οδηγό που κάνει 20.000 χλμ. ετησίως, εκ των οποίων το 75% εντός πόλης, αλλά και 4-5 μεγάλα ταξίδια το χρόνο, το πιο οικονομικό αποδεικνύεται το υβριδικό Yaris με ετήσιο κόστος καυσίμου 1.400 ευρώ
Και τα 4 έχουν καλή αναλογία κόστος leasing σε σχέση με τη λιανική τιμή του
Παράλληλα, ένας σημαντικός δείκτης αν μια προσφορά leasing συμφέρει είναι το Επί % σε σχέση με την λιανική τιμή, δηλαδή το ποσοστό των χρημάτων που θα πληρώσετε για leasing 4 ετών, σε σχέση με την τιμή αγοράς του αυτοκινήτου. Στην περίπτωση μας και τα 4 μοντέλα έχουν καλό «Επί %» σε σχέση με την λιανική τιμή τους, αφού κυμαίνεται από 76-79%.
Πιο οικονομικό το Yaris σε κατανάλωση, αλλά αν ταξιδεύεις συχνά συμφέρει το diesel
Συνέχεια του άρθρου >>>Σελίδα 2 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |