.jpg)
Φορτηγά για στρατό, ναυτικό και αεροπορία.
Τα οχήματα θα κατασκευάζονται στις νέες εγκαταστάσεις της Metlen, στο Βόλο.
Στόχος της συνεργασίας Metlen-Iveco είναι η επέκταση και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Οχήματα για στρατό, ναυτικό και αεροπορία
Με οχήματα της Iveco θα πραγματοποιηθεί η ανανέωση του στόλου των φορτηγών στις ελληνικές ένοπλες δυνάμεις. Όπως έγινε γνωστό, η ιταλική μάρκα θα συνεργαστεί με την ελληνική εταιρεία Metlen (Όμιλος Μυτιληναίου), για την κατασκευή στρατιωτικών φορτηγών, θωρακισμένων και μη, των τριών κλάδων των ελληνικών ενόπλων δυνάμεων.
Η συνεργασία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του ReArm Europe
Η νέα αυτή συνεργασία ακολουθεί το ReArm Europe. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία της Ευρώπης για την ενίσχυση της αμυντικής αυτονομίας και της βιομηχανικής αυτάρκειας των ευρωπαϊκών χωρών, μειώνοντας παράλληλα την εξάρτηση από τρίτες χώρες. Ως εκ τούτου, η Ελλάδα θα αναλάβει την κατασκευή στρατιωτικών οχημάτων, τόσο για τις ανάγκες των ελληνικών ενόπλων δυνάμεων, όσο και για τις άλλες χώρες της ΕΕ.
Τα οχήματα θα κατασκευάζονται στις νέες εγκαταστάσεις της Metlen, στο Βόλο
Σημαντικό ρόλο σε αυτή τη συνεργασία θα έχει το νέο αμυντικό Κέντρο, που ετοιμάζει η Metlen στο Βόλο, όπου και θα συναρμολογούνται τα οχήματα της Iveco, μετά τη συμφωνία των δύο εταιρειών. Πρόσφατα η Metlen, ολοκλήρωσε την εξαγορά τριών εργοστασίων στη Βιομηχανική Περιοχή του Βόλου για να προχωρήσει στη δημιουργία ενός αναβαθμισμένου αμυντικού Κέντρου. Οι εγκαταστάσεις αυτές θα συμβάλουν στην αύξηση της παραγωγής στρατιωτικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων και των αρμάτων Leopard.
Στόχος της συνεργασίας η επέκταση και σε άλλες χώρες
Κλείνοντας, αξίζει να σημειωθεί πως η συνεργασία της Metlen-Iveco δεν στοχεύει μόνο στην κατασκευή στρατιωτικών οχημάτων για την Ελλάδα. Σκοπός της είναι να επεκταθεί και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες (η Iveco έχει ήδη ισχυρή παρουσία σε Ιταλία, Ρουμανία και Ολλανδία), όπως άλλωστε αναφέρεται και στη σχετική ανακοίνωση. Σύμφωνα με πληροφορίες, η παραγωγή θα μοιράζεται σε ποσοστό 40% στην Ελλάδα και 60% στην Ιταλία.